Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisikö sulle läpi että mies lähtee Thaimaahan golfaamaan ja sukeltelemaan

Vierailija
04.01.2011 |

ja mikä olisi reaktiosi jos oma miehesi suunnittelisi poikien reissua Thaimaahan?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perheellä mentäisiin reissuun tai sitten ei ollenkaan.

Jos raha ei olisi ongelma, niin ei mua haittaisi, kunhan itsekin pääsisin vastaavasti jonnekin "lepolomalle" eli reissuun ilman muuta perhettä. Näiden lisäksi tietysti se koko perheen reissu!

Vierailija
2/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mieheni ei kyllä tuollaista ehdottaisikaan. Mökkireissut yms. on ihan ok, mutta en kyllä mitään Thaimaan matkaa sulattaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sille käy kännissä vahinko ja käy huorissa.

Vierailija
4/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tottakai sais mennä.

ongelma on, ettei se halua mennä poikien kanssa

Vierailija
5/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lomaillaan perheen kanssa tai miehen kanssa kahdestaan. Ei se tykkää mistään "poikien reissuista" muutenkaan.

Vierailija
6/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oma mieheni saa kulkea kavereihinsa verrattuna täysin vapaasti. Tuossa kyllä menisi raja, eikä kyllä mieheni taatusti edes tuollaista ehdottaisikaan.

Vierailija
7/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saisi mennä kunhan myös minä pääsisin omaan tyttöjen reissuun. Mutta jos kuvittelisi että hän yksin kulkisi ja minä en ikinä, niin erehtyisi.

Vierailija
8/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei harrasta kumpaakaan lajia!

Sen sijaan jos miehen paras kaveri sattuisi olemaan Thaimaassa kenttätöissä ja mies lähtisi viikoksi narraamaan viidakkoahvenia (tai mitä het nyt siellä sitten ovatkaan) niin menisi läpi. Poikien reissu Thaimaahan ei siis pelkästään kohdemaan takia olisi poissuljettu idea - tosin tähän mennessä ovat tyytyneet purotaimenen ja nieriän jahtaamiseen kotimaan vesistä...

Vierailija
9/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mun puolesta saisi mennä. Koska tosiaan tiedän, että mies on ehdottoman uskollinen (ja pian jioku rupeaa huutelemaan että olen liian sinisilmäinen, jokainen mies pettää =D) eikä kavereiden yllytykset toimi. Eli kyllä hän ihan golffaamaan tms. lähtisi.

Vastaavasti toki itsekin sitten lähtisin jonnekin lomalle.

Vierailija
10/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lomaillaan perheen kanssa tai miehen kanssa kahdestaan. Ei se tykkää mistään "poikien reissuista" muutenkaan.

Välillä joudun lähestulkoon pakottamaan johonkin poikien mökkireissuille. Jos lapset ois isompia niin kahdestaan lähdettäis Thaimaaseen "parisuhdelomalle" ;)

Vierailija
11/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poikien reissua Thaimaahan on turha selitellä sukeltamisella tai muulla urheilulla. Sinne mennään huoriin, ei muutta. Olen aika paljon katsellut näitä perheellisiä, poikien reissuja tekeviä miehiä...

eri asia, jos lähtisi norjaan tms., mutta Thaimaa -ei.

Vierailija
12/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattaylle jos menisi niin tietäisin mistä kyse.

Vierailija
13/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.1500e. Juontaja kysyi, mitä meinaat tehdä voittorahoilla, mies vastasi että Thaimaan matka olis kiva. Juontaja kysyi että yksinkö meinaat vai otatko kaverin mukaan? Mies vastasi, että perheen otan tosin vähän joutuu ite vielä laittamaan rahaa lisäksi. Juontaja totesi että siinä oikea tosi MIES.

Vierailija
14/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä vaan. Huorissa käymistä en pelkää,käy jos käy (tuskin käy) ja fiksuna miehenä osaa suojautua ja valita täysikäisen kumppanin.

Omilla rahoilla taas olisi suhteeton ja itsekäs lovi matkabudjettiin.

Vierailija
15/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin reppureissulla Thaimaassa kaverini kanssa, lomailemassa ja sukeltamassa. Mieheni voisi ihan hyvin lähteä vastaavalle reissulle. Se ei tosin menisi läpi, että hän olisi golfaamaan menossa. ;) Mitä pitäisi epäillä, huorissa käymistäkö?

Vierailija
16/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tosissaan haluaisi tollaselle ns. poikien reissulle - koska kyllä sen tietää, mitä siellä oikeasti tehdään - niin ottaisin eron.minä en sellaista huoripukkia kattelis sen pidempään.

Vierailija
17/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivoisin että reissusta palaisi energinen ja hyväntuulinen, ruskettunut mies. Pyytäisin myös katsastamaan mukavia paikkoja sieltä, joissa voitaisiin käydä sitten perheen kanssa myöhemmin.

Vierailija
18/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden päästä siitä hän halusi eron.

Vierailija
19/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on rahaa rällätä niin siitä vaan. Sillä aikaa voi jakaa tupaansa ihanille komistuksille, joita löytyy kätevästi netin kautta tai vähän paremmasta tanssiravintolasta.

Vierailija
20/106 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varaa eikä se aiheuta itselle liikaa vaivaa, niin mikä ettei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän