Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovelta kuului vimmattua kraappimista

Vierailija
04.01.2011 |

ja kun menin avaamaan, niin katti roikkui jo ovi-ikkunan ristikossa. ;o)

Kissat.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta vaikka kissat on ihania, niin silti vähän kiukuttaa kun

-lasten hiekkalaatikossa on kikkareita

-kasvimaalla ei taimet pysy pystyssä

-lintulautaa ei uskalla laittaa, kun katti kyttää alla.

En ole tappamassa, mutta lentävä lähtö tulee kyllä aina meidän pihasta.

Vierailija
2/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hiirenpaska vasta myrkkyä onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perehtynyt lakiin, ja noin se vaan menee toisen pihassa

Koska asuinalueella vapaana kulkevaa kissaa ei todellakaan saa tappaa.

Vierailija
4/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilevat kissat asuvat juuri heidän naapurissaan!

Kyllä minun kissa saa ulkoilla maalla jossa lähin naapurini on vanhemmat ja seuraava kahden kilometrin päässä. Jos sinne tulevat tappamaan niin kyllä laki taitanee olla minun puolella. En minäkään tule teidän pihoihinne roskittamaan tms.

Jep, jos kissasi on sinun pihallasi, niin hyvä niin. Mutta jos kissasi on minun pihalla, niin en tapa, mutta kiinni otan ja vien löytöeläinkotiin.

Yksi ärsyttävimmistä asioista on kissan (ja koiran) jätökset omalla pihallani.

Vierailija
5/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hiirenpaska vasta myrkkyä onkin.

elävät luonnossa, eivät ole lemmikkejä. Eli noiden jätöksille ei oikein voi mitään (vaikka inhoja nekin ovat), ei ainakaan syyttää ketään. Mutta kissan jätöksille löytyy syyllinen, joka on vastuussa.

Vierailija
6/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilevat kissat asuvat juuri heidän naapurissaan!

Kyllä minun kissa saa ulkoilla maalla jossa lähin naapurini on vanhemmat ja seuraava kahden kilometrin päässä. Jos sinne tulevat tappamaan niin kyllä laki taitanee olla minun puolella. En minäkään tule teidän pihoihinne roskittamaan tms.

Jep, jos kissasi on sinun pihallasi, niin hyvä niin. Mutta jos kissasi on minun pihalla, niin en tapa, mutta kiinni otan ja vien löytöeläinkotiin.

Yksi ärsyttävimmistä asioista on kissan (ja koiran) jätökset omalla pihallani.

Väitän että kissani ei tule sinun pihaan jos on yleensäkin vain puolituntia talvisin pihalla ja kesällä on aina pihapiirissä. Ja puhun nyt nimenomaan MINUN kissastani ja maalla tarkoitan oikeasti maaseutua/korpea.

Ja hienoa tosiaan jos et tapa, vaan toimitat hoitoon. Arvostus sinulle siitä. Viestini oli lähinnä tälle joka oli kissan yli ajanut.

Vierailija
7/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perehtynyt lakiin, ja noin se vaan menee toisen pihassa

Koska asuinalueella vapaana kulkevaa kissaa ei todellakaan saa tappaa.

alunperin kyse ei ollut siitä vaan kissan lainsuojattomuudesta. Vapaana kulkevan kissan tappamisesta esim. myrkyllä ei saa rangaistusta, koska harva kissanomistaja menee käräjille kertomaan, että ei ole huolehtinut kissastaan vaan päästänyt sen naapurin pihaan.

Vierailija
8/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

villisti juoksenteleviin kissoihin? Jos olet kissaan osunut, niin surkea vahinkohan se on ollut, josta tullutta järkytystäsi nyt prosessoit hädissäsi selvittämällä, että tahallasi kissan tapoit ja sinulla on siihen oikeus. Voi ressukkaa, sekä sinua, että kissaa. Molemmille tapahtui onnettomuus. Tosin epäilen, että olet sairauttasi sepittänyt koko jutun. Säälittää silti.

pelästyin, että autoon tuli lokasuojaan kolhu. Onneksi ei. Olisi päässyt naapuri maksajaksi.

Vierailija
9/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoitko katin pulasta ja laitoit lämpimään?

Vierailija
10/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin kymmenen minuuttia sitten päästin ulos. ;o)

Vierailija
11/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sulkenut lastenhuoneiden ovet ja muut kissat on ulkona, niin ei keksinyt muuta tekemistä, kuin ravata ympäri nurkkia kolistelemassa tavaroita.

Vierailija
12/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi huitelee ulkona. Koitin äsken huudella, mutta ei näy.

Vierailija
13/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos jos haluaa pakkasella, niin se on ihan varma et muutaman minuutin päästä se jo toljottelee ikkunoista sisälle. Silmät lautasen kokoisina "päästä sisälle, tahtoo, tahtoo"

Ja kesäisin tuota kehveliä ei taas meinaa saada kirveelläkään sisälle. Silloin vaan käy jos tuo keittiöön jonkin tappamansa raadon näytille ;)

Vierailija
14/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loikkasi eteen pihatiellä. Miten muistelinkaan, että omistajan tulee huolehtia siitä, että kissalleen ei tällaista tapahdu.

Vierailija
15/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Minä ajoin aamulla yhden kissan kuoliaaksi

Vierailija - 04.01.11 10:10 (ID 11804614)

i]Loikkasi eteen pihatiellä. Miten muistelinkaan, että omistajan tulee huolehtia siitä, että kissalleen ei tällaista tapahdu.

[/quote]

paljon sinusta ihmisenä! Tosin jo viestisi kertoo sinusta paljon. Idiootit voivat pilata viattomanketjun tyhmyydellään.

Vierailija
16/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei ole juuri mitään tehtävissä jos pieni eläin loikkaa eteen :( tai ainakin hyvin vähän

[Minä ajoin aamulla yhden kissan kuoliaaksi

Vierailija - 04.01.11 10:10 (ID 11804614)

i]Loikkasi eteen pihatiellä. Miten muistelinkaan, että omistajan tulee huolehtia siitä, että kissalleen ei tällaista tapahdu.

paljon sinusta ihmisenä! Tosin jo viestisi kertoo sinusta paljon. Idiootit voivat pilata viattomanketjun tyhmyydellään.

Vierailija
17/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Minä ajoin aamulla yhden kissan kuoliaaksi Vierailija - 04.01.11 10:10 (ID 11804614) i]Loikkasi eteen pihatiellä. Miten muistelinkaan, että omistajan tulee huolehtia siitä, että kissalleen ei tällaista tapahdu.

ja koska laki nyt sattuu sanomaan, että omistaja on vastuussa lemmikistään, en koe tehneeni mitään väärää. Päinvastoin, vapautin taas jonkun laiskan kissanomistajan taakastaan. Eipä tarvitse hänen kuunnella ulko-oven raapimista.

Ja toisen pihassa kissa on melko lainsuojaton. Ei minulla ole mitään velvollisuuksia sitä kohtaan.

Vierailija
18/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisen pihassa kissa on melko lainsuojaton. Ei minulla ole mitään velvollisuuksia sitä kohtaan.

Kyllä kissalla on lain suoja siinä missä muillakin eläimillä.

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, joiden mielestä on jotenkin hienoa ja kehuttavaa vihata ja tappaa kissoja.

Vierailija
19/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ovenkraapijakatti on toisen naapurin kissa, että tuskin puhutaan samoista eläimistä ja edes samanlaisista ympäristöistä.

Joidenkin mielestä hiiret tosin on kivampia kumppaneita, kuin kissat, suurin osa maalla asuvista taas ajattelee toisin.

Itse ajoin yhtenä päivänä linnut yli, joka vaan päätti ylittää tien mun edestäni. Onneksi hirven kanssa ei käynyt samoin.

Miten ihmisen tekee laiskaksi se, että kissa raapii ovella?

Vierailija
20/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kissalla on lain suoja siinä missä muillakin eläimillä. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, joiden mielestä on jotenkin hienoa ja kehuttavaa vihata ja tappaa kissoja.

Kissoja on helppo tappaa, koska ne ovat lemmikkejä, joista kukaan ei pidä huolta. En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että otetaan kissoja ja sitten annetaan niiden elää vapaata ulkoilmaelämää naapureiden pihoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän