Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä tätä päivää on odotettu! Lapset koulussa, mies töissä ja

Vierailija
04.01.2011 |

mulla ei mitään tähdellistä tekemistä! Viimeksi tämmöinen päivä joskus kk sitten.... Juu, nautin! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla ei kuvaamaasi päivää ole ollut ikinä. Lapset 10v, 7v ja 5v.

Vierailija
2/6 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä oman perheen kanssa on noin kauheaa. Minä ainakin nautin siitä että lapset ovat vielä kotona ja "arki" ei vielä ihan alkanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä oman perheen kanssa on noin kauheaa. Minä ainakin nautin siitä että lapset ovat vielä kotona ja "arki" ei vielä ihan alkanut

työssä ja opiskelen samalla ja hoidanpa siinä "sivussa" oman perheeni ja vanhempanikin asiat, joten eiköhän tämä yksi vapaapäivä ole ansaittu? :) ap

Vierailija
4/6 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen välillä ansaitsemme!

Vierailija
5/6 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eskarit alkaa vasta 10 päivä ja saa tuon 6v:n kanssa vääntää joka asiasta jatkuvasti... pläh

Vierailija
6/6 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssä ja opiskelen samalla ja hoidanpa siinä "sivussa" oman perheeni ja vanhempanikin asiat, joten eiköhän tämä yksi vapaapäivä ole ansaittu? :) ap

Ei ole vapaapäivä sallittu, luterilainen ikiaikainen kasvatus on joillekin niin hyvin mennyt kaaliin että pidetään ihan kauheana jos joku yhden päivän vaan makaa sohvalla tekemättä mitään.