Vierailija

Aamupala: tölkki ananasmurkaa, kananmuna TAI

2dl mitä tahansa muroja ja 2dl rasvatonta maitoa

TAI 2 siivua leipää, päällä juustoa tai makkaraa ja niin paljon kasviksia kuin pystyy laittamaan

Lounas: 100g mitä tahansa lihaa (kala, kana..), 300g mitä tahansa kasviksia, 200g perunaa/pastaa/riisiä

Välipala: 200g rahkaa/jogurttia/viiliä tai yksi iso tai kaksi pientä hedelmää tai 200g marjoja

Päivällinen: Kuten lounas tai salaatti

Iltapala: Kuin välipala tai aamupala

Alkupaino 90kg 14.10.2010 ja kuukauden päästä 14.11. 70kg.

Liikuin yhtä huonosti kuin ennenkin, eli vain kävelin bussipysäkille aamuisin ja iltapäivisin bussipysäkiltä kotiin. Tuo laittoi aineenvaihdunnan vain niin totaalisen käyntiin, että kilot suorastaan suli pois.

Ja pois ovat pysyneet!!! Nyt on jo tammikuu, eli kohta 2kk tässä painossa.

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta! Jos pystyt mut tosta vakuuttamaan niin lähtisin heti kokeilemaan.

Nim. painonpudotus mielessä

Vierailija

Ei vaan mene mulle mitenkään jakeluun. Itse olen teininä (laihtuminen nopeampaa) laihtunut 14kg kuukaudessa, koska olin ensin viikon sairas ja syömätön, toisen viikon tiputuksessa ja kaksi viikkoa nielurisaleikkauksesta toipuva ja ei pystynyt nielemään mitään. Sillä lähti 14kg liikkumatta ja hurjassa nestehukassa.

Tuolla ruokavaliolla on mahdollista laihtua 7-10kg kuukaudessa. Jos realistisesti miettii, niin 7000 kcal on yksi kilo eli 20kg=140 000 kcal eli tekee 4500 kcal/päivä. Eli suomennettuna olisit syönyt alle kulutuksen 4500 kcal päivässä. Miten se on mahdollista, kun olet kuitenkin syönyt jotain ja peruskulutus on maksimissaan 2000 kcal/pv ilman liikuntaa. Edes Suurimmassa Pudottajassa ei 90-kiloiset pääse tuollaisiin kiloihin, vaikka liikkuvat aamusta iltaan.

Vierailija

Lainaus:

Ei vaan mene mulle mitenkään jakeluun. Itse olen teininä (laihtuminen nopeampaa) laihtunut 14kg kuukaudessa, koska olin ensin viikon sairas ja syömätön, toisen viikon tiputuksessa ja kaksi viikkoa nielurisaleikkauksesta toipuva ja ei pystynyt nielemään mitään. Sillä lähti 14kg liikkumatta ja hurjassa nestehukassa.

Tuolla ruokavaliolla on mahdollista laihtua 7-10kg kuukaudessa. Jos realistisesti miettii, niin 7000 kcal on yksi kilo eli 20kg=140 000 kcal eli tekee 4500 kcal/päivä. Eli suomennettuna olisit syönyt alle kulutuksen 4500 kcal päivässä. Miten se on mahdollista, kun olet kuitenkin syönyt jotain ja peruskulutus on maksimissaan 2000 kcal/pv ilman liikuntaa. Edes Suurimmassa Pudottajassa ei 90-kiloiset pääse tuollaisiin kiloihin, vaikka liikkuvat aamusta iltaan.

Ananas pistää nesteet liikkeelle, ja juuri nesteen poistuminen aiheuttaa laihdutuksen alussa sen suurimman pudotuksen. Tällöin ekalla viikolla putoaa useita kiloja enemmän kuin muilla viikoilla.

Vierailija

Lainaus:

lihoaisin 15kiloa kuukaudessa.

terveisin 60 kiloa ja 170 senttiä.

Sýömishäiriöklinikoiden (myös ylipainoisille tarkoitettuihin) ruokalistoihin, voisit yllättyä niistä määristä. Ja niillä osa jopa laihduttaa...

Vierailija

ja laihtuakin, mutta minä lihoaisin. Jotkut sanovat sitä "normaaliksi" syömiseksi, mutta kyllä se minut lihottaa, kokeiltu on. Näin me kaikki olemme erilaisia.

Lainaus:

Lainaus:

Sýömishäiriöklinikoiden (myös ylipainoisille tarkoitettuihin) ruokalistoihin, voisit yllättyä niistä määristä. Ja niillä osa jopa laihduttaa...

Vierailija

että en voi muuta kuin hämmästellä, että millainen ruokavalio ihmisillä on ollut ENNEN laihduttamista, mikäli tuolla saa kiloja tuota tahtia ropisemaan.

Vierailija

Lainaus:

Linkkiä, kiitos. Koko juttu kuulostaa ihan uskomattomalta, mutta mielenkiinnolla haluaisin lisää tietoa.

Sylin keskustelupalstalla oli joskus linkit Helsinkiläisen klinikan (Lapinlahti) ruokalistoihin, ja niitä oli kolme tasoa: start, advanced ja professional (toivottavasti muistin nimet oikein). Niiden tarkoitus on opettaa syömään säännöllisesti. Start on anorektikoille, jotka eivät haluaisi oikein syödä. Professional on sitten jo samaa kokoluokkaa kuin AP:n lista (ettei isompikin)...

Koitan etsiä Googlella, mutta jos joku löytää linkit ennen minua, pistäkööt tänne.

Vierailija

anorektinen, koska mulle tekis ongelmia syödä toi startille määrätty määrä sapuskaa joka päivä.

t. se 60/170

Vierailija

Lainaus:

anorektinen, koska mulle tekis ongelmia syödä toi startille määrätty määrä sapuskaa joka päivä.

t. se 60/170

Minuakin yhdessä vaiheessa kauhistutti. Enkä ollut anorektinen, vaikka jotain syömishäiriön piirteitä ruuan kanssa olikin...

Nyt start voisi mennä, professional ei missään nimessä. En vain voi syödä noin paljoa.

Vierailija
Vierailija

hei oieesti älä jaksa enää , lueppa tarkasti mitä ap syö päivän aikana niin ei todellakaan ole paljon. Mä luulen, että sä olet joku syömishäiriöinen tai muuta sellaista mielipiteistäsi päätellen. On totta, että HYKS:n syömishäiriöklinikalla käytyään ystäväni alkoi laihduttamaan 2000 kalorin annoksilla/ pvä. Että noi jeesustelivat voi mennä pois. Ne kun kato on niin laihoja ja pieniruokaisia, että...

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat