Paras konsti pudottaa 3 kiloa ilman nälkiintymistä?
Olen aina ollut hoikka, mutta nyt kolmannesta raskaudestani jäi 3 kiloa, jotka ovat jämähtäneet. En ole ikinä laihduttanut ja nytkään en haluaisi alkaa näkemään nälkää. Kuinka eroon muutamasta kilosta siis?
Kommentit (8)
fitfarm.fi vielä ehdit ilmaiseen go fat go-jaksoon.
kehoitan samaa! Itsekin siihen osallistun.
...ja vähän siinä pisti ikävästi silmään tuo tarkan ruokavalion noudattaminen. Ei taitaisi onnistua 5 henkisessä vauvaperheessä....
on kans viishenkinen perhe. Ja olin viime syksynä mukana tuossa samassa projektissa. Kyllä se onnistuu, koska ruoka-aineet on ihan perustuttuja lapsiperheessä käytettäviä, kuten mitä tahansa lihaa, riisiä pastaa ja perunaa.. kasviksia, rahkaa, kaurapuuroa, raejuustoa.. yms. Minä tein viimeks aina vaan itelle eri kattilassa mut samoista raaka-aineista ku muulleki perheelle. Ni sai punnittua oman annoksensa.. Hyvin se onnistuu! :)
Paljonko pudotit sillä?
Mikä oli lähtöpainosi ja mihin päädyit? tulivatko takaisin?
Oletko tutustunut karppi-ruokavalioon? Eli jätäppä hiilareita pois ruokavaliosta. Toimi ainakin mulla! Viikossa -5kg, eikä tarvinnu nähdä nälkää! Pitää vaan pikkasen kattella mitä suuhunsa laittaa ;o)
mulla lähti 6 kiloa. Alussa painoin 71 ja neljän viikon jälkeen 65. Nyt on koko syksy menny sen jälkeen ja joulut ja muut, paino edelleen 65. Ja viikon päästä alotan tän go fat go projektin uudelleen. Tarkotus ois päästä 60kiloon.. Pituutta on 168.
t.6
fitfarm.fi vielä ehdit ilmaiseen go fat go-jaksoon.