Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina sanotaan että narsisti pystyy vaikka mustan valkoiseksi kääntämään. Antakaa esimerkkejä.

Vierailija
03.01.2011 |

Kertokaapa pari esimerkkiä mahdollisimman pikkutarkasti. Miksi monikaan ei kyseenalaista niitä juttuja ennenkuin itse on joutunut narsistin verkkoon? Miten joku voi olla kertakaikkisen vakuuttava.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vielä kysyä pari kysymystä? Kun olette tavanneet, saiko mies teidät rakastumaan päätä pahkaa ja kuinka pian huomasitte ensimmäisiä todellisia merkkejä siitä ettei tämä ole normaalia?

Kuinka kauan kesti että pääsitte eron jälkeen lopullisesti eroon? Millä keinoilla narsisti yritti manipuloida teitä?

ap

Vierailija
2/26 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sitä tarkemmin kuvailla kuin että uusi mies aiheuttaa minussa kylmänväristyksiä. Hänessä totisesti on jotain outoa vaikka päällisin puolin kaikki vaikuttaa olevan hyvin, ellei peräti loistavasti.

Tai no yhden esimerkin voin antaa, ystäväni kertoi että mies ohjaa ja antaa neuvoja kotitöissä hänelle. Ruoanlaitossa, siivouksessa. Huom. ystäväni on hyvin tarkka kodin siisteydestä ja tykkää ruoanlaitosta, eli ei mielestäni tarvi ohjeistusta. Tietysti jos mies olisi kokki, mutta ei ole.

Ovat seurustelleet alle vuoden.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu henkilölle A tänään: "Mä sitten kovasti inhoan kissoja", johon A: "Ai jaa."

Viikon päästä sanoo henkilölle A: "Muistan kuinka niin kerroit inhoavasi kissoja".

Vierailija
4/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen narsistin uhri, mutta miksi nyt en saa vastausta asialliseen kysymykseeni? ap

Vierailija
5/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulemaan itseään läskiksi, vaikka ystäväni mitat 160/46. Jos ystäväni mies petti, sai ystäväni uskomaan, että vika oli ystävässäni jostain syystä jne

Vierailija
6/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä joitain esimerkkejä....

Mies oli alkoholisti. Olimme samassa työpaikassa ja kun olin taas kerran heittänyt hänet ulos kotoa koska oli väkivaltainen, oli mies mennyt nukkumaan känniään pois työpaikalle jonne hänellä oli avain. Aamulla tuleekin pomo töihin ja löytää miehen krapulassa sieltä.

Selittää pomolle että oli lähtenyt sinne karkuun MINUA koska olen juoppo ja väkivaltainen. Oli siellä tilittänyt miten oli ottanut muutaman oluen että oli rauhoittunut ja saanut unta siellä. Pomo tilasi vielä miesparalle pizzaa ja mies oli auliisti kertonut perhehelvetistään MINUN kanssani.

Sain itse melkein potkut koska mies osasi olla niin vakuuttava. Sen jälkeen olikin kiva joskus soittaa pomolle että on kiepä kun pomon mielestä mulla oli vain putki päällä. Totuus on että en noina 4 vuotena ottanut kuin 2-3 kertaa alkoholia.

¨

Toinen kerta

Mies hakkasi minua ja minä huusin apua. Joku tuli soittamaan ovikelloa niin MIES ryntää sinne ja kertomaan miten HÄN huusi apua kun hakkaan häntä.

Kolmas kerta

Mies hakkasi minut pahasti ruotisn laivalla. MIES teki rikosilmoituksen minusta koska olin vääntänyt hänen peukaloaan puolustautuessani :D :D Uskomaton paska.

Koko suhteen aikana oli vakuutellut kaikille ystävilleen ja vanhemmilleen että minun päässä oli vikaa. Kerran halusi tukea väitteelleen, soitti mulle ja ESITTI olevansa humalassa. Sen jälkeen meni äidilleen itkemään kun en päästä häntä kotiin ja äitinsä soitti minulle. Sanoin etten päästä koska on juonut ja äiti sanoi että mies on vesiselvä!! Mies oli vain huijannut minua jotta sai minut näyttämään entistä hullumalta...

Itse tiesin mikä paska mies oli mutta muita huijasi sujuvasti.. näitä kertoja on vaikka miten mutta en halua sitä paskaa enempää muistella.

Vierailija
7/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on joku juttu, jonka voi kertoa "ulkopuolisille". Vaan narsisti näivertää ajan kanssa, usein korkealla älykkyydellä ja salakavalasti. Ne jutut on aluksi ns normaaleja, mutta kehä kiertyy tiukemmin ja tiukemmin kunnes uhri ei enää tiedä mikä on totta.

Yhdestä esimerkistä kuka tahansa sanoisi että mikset sanonut niin tai tehnyt näin. Mutta narsisti osaa aluksi olla empaattinen jne saaden uhrin lankaan. Sitten kun on saanut toisen esim rakastumaan, alkaa aluksi "viattomasti" "ottaa oman vuoronsa" jne.

Mutta sanon nyt yhden esimerkin. Ex mieheni muutteli koko ajan aikoja itselleen sopivasti. Vaikka oltiin ajateltu mennä 18 leffaan. 17.30 sanoikin että on niin nyt tässä joku juttu kesken, että mennäänkin vasta 20 näytökseen. Sitten taas puoli 20 että mitä me nyt enää sinne yötä vasten, onhan päivä huomennakin. Jne ja lopulta oikeasti on mennyt puoli vuotta eikä leffaan ole päästy. Aina joku selitys, ekat ehkä menee uskottavina läpi ja lopulta kun tajuat olet jo ansassa. Sitten hän alkaa raivota että oot itsekäs paska kun raahaat kaikkensa perheen eteen raatanutta miestä yökaudet SINUN leffamenoihin etkä yhtään ajattele miten väsynyt hän on. Miten hän on sun eteen tehnyt sitä ja tätä ja akka vaan vaatii lisää. Näin se menee, hivuttamalla, nakertamalla. Lopulta uhri ei tiedä mikä on reilua, mikä on vaatimista, mikä on oikeudenmukaista.

Tämä mitä kirjoitin on totta. Uskottepa tai ette. Jumalan kiitos pääsin eroon.

Vierailija
8/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä joitain esimerkkejä....

Mies oli alkoholisti. Olimme samassa työpaikassa ja kun olin taas kerran heittänyt hänet ulos kotoa koska oli väkivaltainen, oli mies mennyt nukkumaan känniään pois työpaikalle jonne hänellä oli avain. Aamulla tuleekin pomo töihin ja löytää miehen krapulassa sieltä.

Selittää pomolle että oli lähtenyt sinne karkuun MINUA koska olen juoppo ja väkivaltainen. Oli siellä tilittänyt miten oli ottanut muutaman oluen että oli rauhoittunut ja saanut unta siellä. Pomo tilasi vielä miesparalle pizzaa ja mies oli auliisti kertonut perhehelvetistään MINUN kanssani.

Sain itse melkein potkut koska mies osasi olla niin vakuuttava. Sen jälkeen olikin kiva joskus soittaa pomolle että on kiepä kun pomon mielestä mulla oli vain putki päällä. Totuus on että en noina 4 vuotena ottanut kuin 2-3 kertaa alkoholia.

¨

Toinen kerta

Mies hakkasi minua ja minä huusin apua. Joku tuli soittamaan ovikelloa niin MIES ryntää sinne ja kertomaan miten HÄN huusi apua kun hakkaan häntä.

Kolmas kerta

Mies hakkasi minut pahasti ruotisn laivalla. MIES teki rikosilmoituksen minusta koska olin vääntänyt hänen peukaloaan puolustautuessani :D :D Uskomaton paska.

Koko suhteen aikana oli vakuutellut kaikille ystävilleen ja vanhemmilleen että minun päässä oli vikaa. Kerran halusi tukea väitteelleen, soitti mulle ja ESITTI olevansa humalassa. Sen jälkeen meni äidilleen itkemään kun en päästä häntä kotiin ja äitinsä soitti minulle. Sanoin etten päästä koska on juonut ja äiti sanoi että mies on vesiselvä!! Mies oli vain huijannut minua jotta sai minut näyttämään entistä hullumalta...

Itse tiesin mikä paska mies oli mutta muita huijasi sujuvasti.. näitä kertoja on vaikka miten mutta en halua sitä paskaa enempää muistella.

ensimmäistä kertaa joku kertoo oikeita esimerkkejä elämästä narsistin kanssa. Olen pahoillani että olet joutunut kokemaan tuollaisen helvetin. Hyvä että olet uskaltanut lähteä, vaikka varmasti pitkään kesti päästä lopullisesti eroon.

ap

Vierailija
9/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-on aina oikeassa, vika /syy on aina toisissa

-olettaa saavansa aina palveluksen kun pyytää, ei kuitenkaan vastavuoroisesti suostu esim. koskaan olemaan lapsenvahtina, kieltäytyy suureen ääneen mutta nostaa metelin tai heittäytyy marttyyriksi "kyllä olet paha kun et vanhaa äitiäsi auta" jos hänen pyyntöjä ei toteuteta

-ei onnittele syntymäpäivänäni tms. vaikka häntä on aina onniteltu, muistuttaa kuitenkin aina että onnittele tätiäsi hänen syntymäpäivänä

-kehuu serkkujani ja heidän lapsia maasta taivaaseen, minusta ja perheestäni etsii vikoja

-yritti saada minusta lapsetonta vanhapiikaa etten vaan saa onnellista perhe-elämää

-se mitä minä teen on muiden tekemänä ihan normaalia, mutta minun tekemänä hullua

Vierailija
10/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. eli meilläkin oli niin, että mies lupaili kaikkea ja oli siinä vaiheessa oikein hyvää mieltä asiasta. Esimerkiksi mulle valvottavan vauvan kanssa että hän hoitaa seuraavan yön että saan nukkua. Tai että hän heittää mut autolla jonnekin ettei tarvi mennä hankalasti julkisilla. Tai että jos ollut paljon poissa niin silloin ja silloin vietetään kahdenkeskinen illallinen. Alussa aina että joo ilman muuta. Mitä lähemmäs nämä ajankohdat tulivat, tajusi ettei voi suoraan peruuttaa, se ois liian läpinäkyvää, vaan rupesi jostain siihen liittymättömästä asiasta ilkeilemään ja loukkaamaan, niin, että lopulta sai MINUT itkemään ja peruuttamaan esimerkiksi sen illallisen. Kuunneltuani siis aikani jotain vittuilua lopulta huusin että en lähde tuollaisen julmurin kanssa mihinkään ravintolaa. Jolloin salamannopeasti ilkeily lakkasi ja hän siihen viattomana että on se kumma kun vaaditaan kahdenkeskistä aikaa ja sitten kun hänellä olisi tilaisuus niin ei rouvalle kelpaakaan.

YMMÄRRÄTTEKÖ MITEN SAIRASTA JA TUHOAVAA, vieläkin nousee ahdistuksen ja pelon kyyneleet silmiin vaikka ajoista on jo vuosia kun tuon koin

Vierailija
11/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja millä aikataululla vaan ja kielotämään oman totuutesi tai tulee erotus/ vähintään varoitus

Vierailija
12/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa toisen virua esim.astma ym kohtauksessaan ilman lääkkeitä ja sanoo puolisoa sairauksia kuvitelluiksi!!

Vierailija
13/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mustan valkoiseksi vääntämisen ero nimenomaan narsistilla ja tavallisella keskustelukumppanilla on siinä, että narsisti osaa ensin ujuttautua sinun sisääsi. Narsisti antaa ensin tyydytyksen, että ymmärtää sinun tarpeitasi. Sitten näistä hän saa sen materiaalin, jolla kumoaa sinut itsesi omia tarpeitasi vastaan.

Jos tavallisen ihmisen kanssa rupeat riitelemään, mistä vain, politiikasta, ruokavaliosta, anything, niin alunperinkin olette jo "eri puolilla" ja siksi tää vastapuoli ei kykenekään sulle mustaa valkoiseksi perustelemaan. Mutta narsisti antaa aluksi tunteen, että olette samalla puolella. Ja sitten, kun luotat siihen, hän kippaa sinut pois.

Narsistin kanssa ei mikään ole totta eikä mikään ole reilua. Tasaväkistä väittelyä ja "ottelua" ei ole, vaan narsisti on se, joka laittaa nauloja toisen autoilijan ajoväylälle ja sen jälkeen syyttää, että mitäs itse ajoit siitä.

Vierailija
14/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. eli meilläkin oli niin, että mies lupaili kaikkea ja oli siinä vaiheessa oikein hyvää mieltä asiasta. Esimerkiksi mulle valvottavan vauvan kanssa että hän hoitaa seuraavan yön että saan nukkua. Tai että hän heittää mut autolla jonnekin ettei tarvi mennä hankalasti julkisilla. Tai että jos ollut paljon poissa niin silloin ja silloin vietetään kahdenkeskinen illallinen. Alussa aina että joo ilman muuta. Mitä lähemmäs nämä ajankohdat tulivat, tajusi ettei voi suoraan peruuttaa, se ois liian läpinäkyvää, vaan rupesi jostain siihen liittymättömästä asiasta ilkeilemään ja loukkaamaan, niin, että lopulta sai MINUT itkemään ja peruuttamaan esimerkiksi sen illallisen. Kuunneltuani siis aikani jotain vittuilua lopulta huusin että en lähde tuollaisen julmurin kanssa mihinkään ravintolaa. Jolloin salamannopeasti ilkeily lakkasi ja hän siihen viattomana että on se kumma kun vaaditaan kahdenkeskistä aikaa ja sitten kun hänellä olisi tilaisuus niin ei rouvalle kelpaakaan.

YMMÄRRÄTTEKÖ MITEN SAIRASTA JA TUHOAVAA, vieläkin nousee ahdistuksen ja pelon kyyneleet silmiin vaikka ajoista on jo vuosia kun tuon koin

Vierailija
15/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omaa keskimääräistä paremman pokan. Nämähän on harjoittelukysymyksiä eli ei muuta kuin hommiin! Itse olen kehittänyt itsestäni 'narsistin' esim. suhteessa mieheeni, koska hän ei reagoi järkipuheeseen. On pakko ujuttautua syvemmälle, koska muuten minun toiveeni jäävät kokonaan huomioon ottamatta. Ei sekään hyvä ole.

Esim. olen saanut mieheni uskomaan, että hänellä on liian kova ääni (vaikka oikeasti on vain tyhmä), joten saan hänet hiljaiseksi seurassa kun esitän kärsiväni metelistä, vaikka siis todellisuudessa haluan hänen hiljenevän juttujen typeryyden takia. Kivittäkää nyt. Ellette sitten halua kuunnella rasistisia ja kaikin puolin muita ihmisiä halventavia juttuja mieheltäni, joka on siis narsistin uhri.

Vierailija
16/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en pidä häntä narsistina, vaan semmoisena, jolla on heikko tahto ja joka on jotenkin herkkä ja satutettu.

Isäni on aina ollut semmoinen, että hän helposti lupaa erilaisia menoja, tyyliin joo, mennään vaan elokuviin/ravintolaan/Linnanmäelle/sukulaisten 50-vuotispäiville.

Mitä lähemmäs odotettu tapahtuma tuli, sitä enemmän isää alkoi jännittää ja hän halusi peruuttaa koko osallistumisen. Äiti usein hänelle sitten huusikin, että minä en sun puolestas valehtele, soita itse ja peru, jos et lähde muita tapaamaan.

Olen aina ajatellut, että isä toimi noin, koska häntä jännitti isommassa seurassa.

Samalla tavalla hän toimii vieläkin minun ja perheeni suhteen, jos sovimme yhteisistä menoista.

Olen kuitenkin tottunut siihen, koska olen kasvanut sen parissa enkä ole yhtään vihainen. Onhan ihmisellä oikeus muuttaa mielipiteensä!

Äiti on sitten luku sinänsä, hänessä on myös narsistisia piirteitä, mutta toisenlaisia. Vanhemmillani on mielestäni aina ollut jonkinlainen viha-rakkaussuhde alusta asti. Äiti halusi naimisiin, isä lupasi ja perui aina viime hetkellä, kunnes äiti kirjoitti mummolleni kirjeen, jossa uhkasi tehdä itsarin. Sitten mummo puhui isän kanssa ja homma hoitui. Näin olen antanut itselleni kertoa.

Vierailija
17/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isässäni on myös se piirre, ettei hänelle kannata kertoa vastoinkäymisistä.

Ulkopuolisille, jotka eivät häntä paremmin tunne, hän vaikuttaa leppoisalta ja mukavalta nallekarhulta, mutta suuttuessaan hän on kuin ilmestyskirjan peto.

Aina kun minulla tai äidillä oli jotakin vaikeuksia koulussa, työpaikalla, tms. ja satuimme puhumaan niistä kotona, niin isä alkoi huutaa ja haukkua meitä, että olemme niin tyhmiä ja olemme itse omalla harvinaisella typeryydellämme saaneet ne vastoinkäymiset itsellemme. Saimme kuulla, etteihän kukaan muu tässä maailmassa voi varmaan olla niin tyhmä kuin minä tai äitini, kukaan ei ole semmoinen luuseri kuin me.

Sitten kun meillä meni hyvin, äiti sai töissä ylennyksen ja minä hyvän todistuksen, niin isä polleana esitteli niitä asioita kaikille tutuille ja sukulaisille ja hymyili leppoisasti.

Sairastumiseen isä suhtautui kuten muihinkin vastoinkäymisiin: ei ole varmaan taas syöty tarpeeksi terveellisesti tai on tehty jotakin muuta tosi tyhmää, kun kuume on 38,5...

Vierailija
18/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Vanhempani haluavat muistaa lapsenlapsiaan myös nimipäivinä. Teen sitten jotain erikoisempaa kahvileipää, en tosin kakkua paista ja vanhempani tulevat kylään. Mies aina muisti mainita, että hän ei kyllä näistä nimipäivistä perusta.

Mutta joka vuos kun hänellä oli nimipäivät, enkä tajunnut onnitella, niin muistutti ihan asiasta että "kenenkähän nimipäivät ne tänään on"..

- Lähti ryyppäämään ihan ihme syistä. Vaikka meillä olisi ollut muita menoja sovittuna. Huomasin ihan joskus kun sillä oli halu lähteä, kaverit laitteli viestiä ja soitteli. Niin toimi sitten tahalleen niin, että minun pinna kiristy ja tuli mainittua sen käytöksestä. No tässä sitten syy lähteä, kun minä alan riitelemään.

No nämä teot millä hän riitaa (tai minun suuttumusta haki) oli just sellaisia mistä tiesi minun käämit polttavan; jätti likaiset astiat pöytään ja pöydän raivaamatta ym.. Kerran jopa jätti leipäveitsen pientenlasten ulottuville.

No näin sitten syyhän oli minun kun hän joutui lähtemään ryyppäämään, jos vaikka satuin mainitsemaan vaikka että kylläpä nolotti perua "Nuutisten" kyläily.

Miestä ärsytti minun silloin tällöin tupakointi, ja jos satuin käymään tupakalla pienen sanaharkan aikana, niin siinäkin oli monet kerrat syy lähteä ryyppäämään.

- No joskus nämä ryyppyreissut sattuivat sillä tavalla, että minulla oli aamulla töihin meno. Kerran ei ukkoa ei aamulla näkynyt ja soitin sille kunnon kiukkupuhelun, niin siinä oli sitten syy ryypätä vielä sekin päivä.

- No erotessa tietysti mies sai väännettyä ja käännettyä asiat niin, että hän on ostanut ja maksanut kaiken. Emme siis olleet naimisissa. No aika monet isot ostokset oli kyllä tehty hänen maksamana, mutta sittempä meni minun rahat elämiseen. Auto jäi miehelle, kun lainan lyhenennykset lähti hänen tililtä. Tosin minun tililtä lähti sitten suoraveloituksena saman suuruisen summan verran kuluvia menoja, kuten sähkö..

Jälkikäteen tajusin, että ihan se oli pelannu raha-asiat niin, mutta en silloin tajunnu, kun luulin, että samaa talouttahan tässä ollaan.

- Saattoi väittää jotain asiaa kivenkovaan, jotain ihan tyhmää päivänselvää. Sitten kun asia selvisi vaikka kun etsin netistä tiedon miten asia on, niin sitten hän onkin olevinaan kokoajan sen asian tarkoittanutkin olevan niin. Oli vain jotenkin ilmaissut asian väärin tai MINÄ tajunnut.

Vaikea selittää, mutta rankkaa oli, ja on toki vieläkin, kun kaksi yhteistä lasta on. Ei oiken mene tapaamiset ym. sopimusten mukaan..

Jossain vaiheessa alko itseltä mennä todellisuuden taju kun sai mies niin hienosti käännettyä ja väännettyä selviä asioita.

Onneksi tajusin mennä mielenterveystoimistoon puhumaan, missä tää terapeutti sano suoraan, että minun puheiden perusteella tää mies on narsisti.

Vierailija
19/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Vanhempani haluavat muistaa lapsenlapsiaan myös nimipäivinä. Teen sitten jotain erikoisempaa kahvileipää, en tosin kakkua paista ja vanhempani tulevat kylään. Mies aina muisti mainita, että hän ei kyllä näistä nimipäivistä perusta.

Mutta joka vuos kun hänellä oli nimipäivät, enkä tajunnut onnitella, niin muistutti ihan asiasta että "kenenkähän nimipäivät ne tänään on"..

- Lähti ryyppäämään ihan ihme syistä. Vaikka meillä olisi ollut muita menoja sovittuna. Huomasin ihan joskus kun sillä oli halu lähteä, kaverit laitteli viestiä ja soitteli. Niin toimi sitten tahalleen niin, että minun pinna kiristy ja tuli mainittua sen käytöksestä. No tässä sitten syy lähteä, kun minä alan riitelemään.

No nämä teot millä hän riitaa (tai minun suuttumusta haki) oli just sellaisia mistä tiesi minun käämit polttavan; jätti likaiset astiat pöytään ja pöydän raivaamatta ym.. Kerran jopa jätti leipäveitsen pientenlasten ulottuville.

No näin sitten syyhän oli minun kun hän joutui lähtemään ryyppäämään, jos vaikka satuin mainitsemaan vaikka että kylläpä nolotti perua "Nuutisten" kyläily.

Miestä ärsytti minun silloin tällöin tupakointi, ja jos satuin käymään tupakalla pienen sanaharkan aikana, niin siinäkin oli monet kerrat syy lähteä ryyppäämään.

- No joskus nämä ryyppyreissut sattuivat sillä tavalla, että minulla oli aamulla töihin meno. Kerran ei ukkoa ei aamulla näkynyt ja soitin sille kunnon kiukkupuhelun, niin siinä oli sitten syy ryypätä vielä sekin päivä.

- No erotessa tietysti mies sai väännettyä ja käännettyä asiat niin, että hän on ostanut ja maksanut kaiken. Emme siis olleet naimisissa. No aika monet isot ostokset oli kyllä tehty hänen maksamana, mutta sittempä meni minun rahat elämiseen. Auto jäi miehelle, kun lainan lyhenennykset lähti hänen tililtä. Tosin minun tililtä lähti sitten suoraveloituksena saman suuruisen summan verran kuluvia menoja, kuten sähkö..

Jälkikäteen tajusin, että ihan se oli pelannu raha-asiat niin, mutta en silloin tajunnu, kun luulin, että samaa talouttahan tässä ollaan.

- Saattoi väittää jotain asiaa kivenkovaan, jotain ihan tyhmää päivänselvää. Sitten kun asia selvisi vaikka kun etsin netistä tiedon miten asia on, niin sitten hän onkin olevinaan kokoajan sen asian tarkoittanutkin olevan niin. Oli vain jotenkin ilmaissut asian väärin tai MINÄ tajunnut.

Vaikea selittää, mutta rankkaa oli, ja on toki vieläkin, kun kaksi yhteistä lasta on. Ei oiken mene tapaamiset ym. sopimusten mukaan..

Jossain vaiheessa alko itseltä mennä todellisuuden taju kun sai mies niin hienosti käännettyä ja väännettyä selviä asioita.

Onneksi tajusin mennä mielenterveystoimistoon puhumaan, missä tää terapeutti sano suoraan, että minun puheiden perusteella tää mies on narsisti.

Vierailija
20/26 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuten eräällä edelliselläkin kirjoittajalla, myös mieheni, joka hakkasi minut pari kertaa todella pahasti (humalassa), kunnes jätin hänet:

- kertoilee kaikille, kuinka hän jätti minut, koska olen vaarallisen agressiivinen ja alkoholisti

- kertoilee kuinka hän urhoollisesti kesti minua ja selvisi vähillä naarmuilla nokkeluutensa takia (ts. koska hän hakkasi minut, ei toisin päin)

- valehteli pienistä ja isoista asioista ja kun jäi kiinni, väitti minun vain käsittäneen väärin ilmiselvät valheet (tosiaan se musta valkoiseksi)

- haukkui minua terveyshenkilöstölle vakuutellen minun olevan vainoharhainen ja psykoottinen, sillä hän ei ole koskaan korottanut ääntään tai käyttänyt väkivaltaa. Oli niin vakuuttava, että häntä uskottiin ja minut leimattiin sairaaksi papereissa. Kun kieltäydyin osastohoidosta, papereihin jäi merkintä haluttomuudesta saada hoitoa...

hoh hoijaa. Näin se meni ja on mennyt. Näihin valheisiin törmään vieläkin kaupungilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan