Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä, kun exä polttelee pilveä silloin tällöin...

Vierailija
03.01.2011 |

En haluaisi, että lapset tapaavat enää häntä, vaikka en usko, että polttaisi silloin, kun on heidän kanssaan. Teenkö oikein, jos en anna tavata? Haluaisin hänet kokonaan pois meidän elämästämme ja ainoa syy, miksi olen antanut lapsia tavata, on esikoiseni, joka on läheinen isänsä kanssa, enkä tiedä, että mitä tapahtuisi hänen psyykeelleen, jos ei saisi olla isänsä kanssa. Lapset eivät koskaan ole yötä isän luona, eivätkä mutenkaan siellä hänen kämpillään, vaan ovat lähinnä ulkoilleet ym. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen tavata vain lapsiasi. Musta tuntuu että itsekkin olet kännissä mahdollisesti lasten paikalla ollessa ja eikö se olisi paljon pahempi? lapset eivät edes huomaa/tajua jos joku on ''pilvessä'' alkoholin käytön he sitten varmaan oppivat sinulta.

Vierailija
2/29 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse poltellut pilveä satunnaisesti n. 20 v. Vahvemmat aineet eivät kiinnosta, ei myöskään alkoholi, pilveä poltan ehkä 6-10 kertaa vuodeaa. Lasten nähden en polttaisi.

Olisinko täysin epäkelpo vanhempi? En koskaan polttaisi lapsen läsnäollessa enkä mitenkään ilmaisisi että minusta SATUNNAINEN pilven poltto on ok (se on kuitenkin laitonta enkä haluaisi lapsille vaikeuksia)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiat muuten kunnossa.

Kuinka moni ryyppää satunnaisesti? hekään eivät sitten saisi tavata lapsiaan?

jos vakavammasta kyse, siltikin ainakin valvotut tapaamiset on sallittava.

Vierailija
4/29 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oli päivittäistä, ainakaan sen vertaa ettet olisi ruvennut kys. tyypin kanssa lapsia tekemään?

miksi nyt? koska olette eronneet?

Sinänsä hyvä asia jos ero on saanut miehen vähentämään pilven polttamista, ehkä tuo lopettaa joskus kokonaankin.

Vierailija
5/29 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle isä oli tosi tärkeä vaikka oli täysi alkkis, mutta näin aikuisena mielessä on isäni kuoltua se tunne kun olin isän luona ja olin tärkeä hänelle. Tiesin jo lapseni että isä juo ja tiesin että sunnuntaisin kun oli minun kotiinlähtö päivä, tiesin että isä aloittaa aamusta juomaan, mutta silti aina se tunne että isä välitti ja halusi olla minun kanssa tuo sen lämmön minuun. Tämän epäselvän kirjoituksen tarkoitus oli se että älä vie isää lapsilta, keksi mieluumin joku keino miten he voisivat tavata.

Vierailija
6/29 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on nyt miehestä, joka on polttanut n. 11 vuotiaasta saakka ja varmaan poltteli n. 10 vuotta päivittäin. Nykyään väittää polttavansa silloin tällöin, mutta en tiedä, että voinko luotaa siihen. On myös ollut agressiivinen suhteemme aikana, jos ei ollut polttanut sinä päivänä. Käyttää luultavasti myös harvemmin muitakin aineita ja juo aika usein. En siis oikein luota häneen. Ei ole satuttanut (ainakaan tietääkseni) lapsiamme fyysisesti, mutta minua kyllä usean kerran. Ai niin joo kasvattaa myöskin välillä kotonaan kyseistä paskaa...

Ensin ex oli satunnaispössyttelijä, jonka et uskonut pajauttavan lasten aikana. Nyt ex onkin agressiivinen sekakäyttäjä, joka on lyönyt sua ja joka ei hallitse päihteidenkäyttöään.

Oletko sä trolli, dramatisoitko vai kerjäätkö vaan ihmisiä, jotka on ensin todennut, että liioittelet olemaan samaa mieltä sun kanssa?

Joku satunnainen hajamielisyys ja pilvenpoltto nyt on ihan yksi ja sama. Jos kasvattaa kukkansa omaan käyttöön kotona, ei tarvitse olla tekemisissä epäilyttävien tyyppien kanssa, tietää tasan mitä polttaa ja porttiteorioilla voi heittää vesilintua, eli ei siinäkään sen kummempaa.

JOs ongelma on kuitenkin se, että mies on agressiivinen sekakäyttäjä, jolla on huono itsekontrolli, niin totta kai sen pitää vaikuttaa siihen, miten mies voi nähdä lastaan. Kovat huumeet aiheuttavat vahvaa fyysistä riippuvuutta, edellyttävät asiointia järjestäytyneen rikollisuuden kanssa ja voivat sisältää (ja aiheuttaa) melkein mitä vain. Jos epäilet, että mies voi olla väkivaltainen lapsia kohtaan, siinä toinen syy.

Vierailija
7/29 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettaminen on hauskaa ja kaikki sita tekevat, mita nyt vahan naurattaa kun kusevat housuihinsa.

Pilvenpltosta tulee kamala makeannalka ja hidas olo. Siita on jopa apua moneen sairauteen. Mita teette sina paivana kun marijuana laillistetaan?

Vierailija
8/29 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en vittu antas lastani sulle ku varmasti käyt kittaamassa alkoholia satunnaisesti.
Nyt jumalauta

Vierailija
9/29 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka uunikanaa ja anna lastesi tavata isäänsä ihan normaalisti.

Vierailija
10/29 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltteleehan jotkut sukulaisetkin, päiväkodissa on hoitajia jotka polttaa vapaa-ajalla, opettajat polttelevat, se lastensuojelun työntekijä ja poliisikin polttavat.. Mihin ajattelit lapsesi kätkeä?

Vierailija
11/29 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 22:16"]

Tee vaikka uunikanaa ja anna lastesi tavata isäänsä ihan normaalisti.

[/quote]

Kuulostaa hyvältä idealta. Ohjetta? 

Vierailija
12/29 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi "katkaista" lastesi välejä isään, sillä Suomessa lapsella on aina oikeus isänsä tapaamiseen; hyvässä ja pahassa. 

Lapseni on tavannut isäänsä 6 vuotta valvotusti. Omasta mielestäni olisi parempi jos tyttäreni ei isäänsä näkisi, säästyisi monelta pettymykseltä, mutta asialle en nähtävästi voi mitään. Homma on mennyt tähän asti kutakuinkin näin; isä oli väkivaltainen, sai lähetymiskiellon ja luvan tavata vauvaa valvotusti. Jaksaa tulla tapaamisiin 3 kertaa, jonka jälkeen ei enää "huvita". Vuosi vierähtää, isä toteaa että on ikävä lasta; oikeus määrää valvotut tapaamiset, jonka jälkeen mahdollisesti valvotut vaihdot. Isä saapuu paikalle n. joka viides kerta; tapaamispaikka peruu tapaamiset. Kuluu puoli vuotta ja isällä taas yht'äkkiä ikävä. Sama rumba alkaa, ja se vaan jatkuu ja jatkuuu...kun "on lapsen etu tavata isää". Että näin, ei niitä välejä tuosta noin vaan katkaista! :)

Vierailija
13/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on nyt miehestä, joka on polttanut n. 11 vuotiaasta saakka ja varmaan poltteli n. 10 vuotta päivittäin. Nykyään väittää polttavansa silloin tällöin, mutta en tiedä, että voinko luotaa siihen. On myös ollut agressiivinen suhteemme aikana, jos ei ollut polttanut sinä päivänä. Käyttää luultavasti myös harvemmin muitakin aineita ja juo aika usein. En siis oikein luota häneen. Ei ole satuttanut (ainakaan tietääkseni) lapsiamme fyysisesti, mutta minua kyllä usean kerran. Ai niin joo kasvattaa myöskin välillä kotonaan kyseistä paskaa...

Vierailija
14/29 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi ihan koko juttua tässä selittää ihan nyt vaan sen takiakaan, koska en halua, että minua tunnstetaan, mutta tilanne alkaa nyt näyttää siltä, että ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin se, että eivät tapaa ollenkaan, tai sitten se, että tapaavat valvotusti ja sitä en kyllä usko, että tapahtuu, koska en usko, että mies vaivautuu sellaiseen...

Vierailija
15/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsilla on oikeus isäänsä vaikka äiti ei hänestä tykkääkään.

Vierailija
16/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsilla on oikeus isäänsä vaikka äiti ei hänestä tykkääkään.

Minä en ainakaan päästä päihdeongelmaisia lasteni lähelle. Haluatko lastesi oppivan päihdemyönteisen elämäntavan isältään?

Vierailija
17/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti minustakin tehtäisiin lastensuojelu-ilmoitus, jos se tulisi ilmi, että annan lasten tavata sellaista isää. Ei ole mutenkaan luotettava henkilö, ei pidä kiinni aina sovituista tapaamisista ym. ap

Vierailija
18/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaisivat, koska pelkään hänen vaikuttavan negatiivisesti lapsiini. Eivät he vielä tajua mitään, koska ovat niin pieniä, mutta ennemmin, tai myöhemmin rupeavat tajuamaan ja sitten... ap

Vierailija
19/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla on oikeus riistää lapsilta heidän isänsä.

Jos hän ei ole selvinpäin lapsia tavatessaan niin siitä voi tehdä ilmoituksen ja voidaan ryhtyä ttoimenpiteisiin.

Vierailija
20/29 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä musta on paksua on se että sä kuvittelet että sulla on oikeus riistää lapsilta heidän isänsä. Jos hän ei ole selvinpäin lapsia tavatessaan niin siitä voi tehdä ilmoituksen ja voidaan ryhtyä ttoimenpiteisiin.

ja sen olen tehnytkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi