Lue keskustelun säännöt.
Uusi tulokas
03.01.2011 |
Liityin tänne odottajiin uutena eli siis ensimmäistä lasta odotan ja olen menossa rv10+jotain kuitenkin jo melko lähellä 11. En oikein itekkään pysy mukana;) Alustavasti masuasukki näkisi päivänvalon heinäkuun 27 päivän tienoilla. Löytyykö joukosta muitakin heinäkuussa synnyttäviä? Olisi mukava kuulla miten muiden raskaus on käyttäytyny näillä viikoilla:) Itellä onneks pahoinvointia ei juuri ollenkaan ja muutenkin olo aika virkeä:) Mitä nyt päivä päivältä rupeaa miettimään itse synnytystä, iiik!!!
Kommentit (2)
Kiitti:) Tekasin sen ja nyt sitten vaan pitää ilmeisesti oottaa mitä kuuluu. On tosi kiva että muitakin joilla laskettu aika heinäkuussa:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tervetuloa vaan.
Voisit varmaan liittyä Heinähattujen ryhmään, jonka löydät tuosta vasemmalla olevasta palkista kohdasta ryhmät ja sielät Heinähatut (siellä pitää hakea ryhmään kirjoittamalla lyhyt esittely ja ehkä odottaa hetken sitä, että hakemus hyväksytään). Siellä uskaltaa kirjoitella vielä hieman vapaammin.
Minulla itselläni on viikkoja pari enemmän ja olo on ollut jo jonkin aikaa huomattavasti parempi. Hyvä vain.