30 vuotta naimisissa, hääpuku mahtuu vielä :) (SIS. kuvan)
Kommentit (45)
Onnittelut!
t: 8 vuotta naimisissa ja hääpuku ei tasan mene päälle :D
Näytät niin teiniltä tuossa kuvassa ja naimisissa JO 30v !??
Lapsenako mennyt naimisiin?
pikkuhousut tosin paistaa puvun läpi, kuten muistan kauhistelleeni pienenä isän serkun häissä.
Hauska retropuku vaikka jollekin lainaan!
Oikein vituttaa kun jollain pysyy vaimo tuon näköisenä, mahtava kroppa :( Oma on kuin syöttöporsas, itse treenaan ja 40 vuotiaana näkyy kerran vuodessa vatsalihakset eli kesällä. Vaimolla ei näy kuin 80 kiloa ihraa. Onnittelut, saat olla itsestä ylpeä!
Oikein vituttaa kun jollain pysyy vaimo tuon näköisenä, mahtava kroppa :( Oma on kuin syöttöporsas, itse treenaan ja 40 vuotiaana näkyy kerran vuodessa vatsalihakset eli kesällä. Vaimolla ei näy kuin 80 kiloa ihraa. Onnittelut, saat olla itsestä ylpeä!
sillä on noin dorka mies?
Itse en ole lihava, mutta ei 80 kg nyt maailmaa kaada, on helppo laihduttaa tuosta, mutta laihduttamisen pitää lähteä omasta halusta, ei siitä, että aviomies niin haluaa ja törkeästi asiasta kiusaa. Se on huonoa ja mautonta käytöstä.
Itse en ole lihava, mutta ei 80 kg nyt maailmaa kaada, on helppo laihduttaa tuosta, mutta laihduttamisen pitää lähteä omasta halusta, ei siitä, että aviomies niin haluaa ja törkeästi asiasta kiusaa. Se on huonoa ja mautonta käytöstä.
Enkä ole edes asiasta maininnut. Vituttaa vaan kun ihminen ei pidä itsestään huolta. Katselen sitten hyväkuntoisia naisia muualla kun kotona ei voi katsoa.
Mahtuisinpa edes mekkoon jota käytin vielä ensimmäisen raskauteni puolivälissä...
Enkä ole edes asiasta maininnut. Vituttaa vaan kun ihminen ei pidä itsestään huolta. Katselen sitten hyväkuntoisia naisia muualla kun kotona ei voi katsoa.
läpi. Noh, voi olla, että naisesikin katselee muita miehiä, ja voi ottaa jonkun miehen rakastajakseenkin, kun kotona tuollainen paska.
Ps. Ennemmin mieluummin hieman pulska nainen, kuin nainen, joka ylilaiha, ei tissejä, ei persettä. Tuohon kun vielä ruma naama niin hyi. Tuli vain mieleen, kun ylilaiha siskoni, joka vielä ruma naamastaan, arvostelee pulleampia, jotka ovat 100 krt häntä kauniimpia.
Mut en jaksa uskoa että tuossa oli n. 50 v immeinen tuossa kuvassa.
Kyllä voi, käsistä ja kaulasta huomaa...
oliko sulla toi naamari häissäkin?
Kuten edellä joku totesi, kaulasta ja varsinkin käsistä kyllä huomaa. Ikää on varmasti >55v.
Hiukset näyttävät muuten myös kuivilta.
Mutta hienoa, että ap on pysynyt kunnossa.
mahtuisi, mutta olen myynyt omani. (10v vasta naimisissa.) Ap:lla on kaunis kroppa. Minullakin on ok, mutta tissit saisivat olla vähän suuremmat.
oliko sulla toi naamari häissäkin?