Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

30 vuotta naimisissa, hääpuku mahtuu vielä :) (SIS. kuvan)

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulla on todella kaunis vartalo ap! Toivottavasti olen itsekin yhtä solakka parinkymmenen vuoden päästä!

Toivoo kolmekymppinen

Vierailija
22/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta puku on kaunis, oman aikansa lapsi selvästi (siksikin mautonta verrata johonkin mummolaverhoihin..).

Ja ap:llakin näyttää olevan vartalo kunnossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kuva? Eipä ole ketjuun paljoa vastaillut

Vierailija
24/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli masennus ja työssä loppuunpalaminen. Raskauskiloja tuli 20 kg ja en saanut millään kuntosalitreeneillä painonvartijoilla enkä millään alle 80 kg:n painoa miehen inhosta ja painostuksesta huolimatta. Mitä enemmän tuli painostusta sitä enemmän masennuin ja lopulta nukuin enää 4 tuntia yössä. No eihän sillä tavoin voi edes laihtua.

Mies alkoi pettämään ja lopulta jätti. Uusi nainen oli hoikka kuin pajunvitsa. Minä jäin lasten kanssa ja lakkasin syömästä. Olin niin surullinen ja masentunut. Vuoden päästä alkoi elämä maistumaan, aloin lenkkeillä, harrastamaan kuntokaratea, tanssia yms. Yhtä-äkkiä huomasin painavani 80 kg:n sijasta 68 kg. Olin edelleen kurvikas. Miehiä alkoi pörräämään ympärillä. Paras oli 23-vuotias upea mies ;) Tämä nainen sai kyllä nauttia vaikka mistä ihanasta. Tajusin, että ex-mies, jonka kanssa olin ollut 15 vuotta oli surkea sängyssä, pahalta haiseva ja vielä ilkeäluontoinen!!!

Nyt 3-vuoden jälkeen olen naimisissa maailman upeimman miehen kanssa ja olen raskaana. Sen verran traumoja tuo läskinä olo jätti, että olen pitänyt huolen, että hääpuku mahtuu edelleenkin vaikka olen 30 viikolla jo menossa! Eli painoa tullut 5 kg. No ei se hääpuku ollutkaan mikään tyköistuva vatsan kohdalta vaan empirelinjainen.

Hyi kun tuli tosta miehestä joka kirjoitti rumasti vaimostaan inhottava olo. Toivottavasti nainen tajuaa äkkiä miten kuvottava ukko ja hankkiutuu eroon!

Oikein vituttaa kun jollain pysyy vaimo tuon näköisenä, mahtava kroppa :( Oma on kuin syöttöporsas, itse treenaan ja 40 vuotiaana näkyy kerran vuodessa vatsalihakset eli kesällä. Vaimolla ei näy kuin 80 kiloa ihraa. Onnittelut, saat olla itsestä ylpeä!

sillä on noin dorka mies?

Itse en ole lihava, mutta ei 80 kg nyt maailmaa kaada, on helppo laihduttaa tuosta, mutta laihduttamisen pitää lähteä omasta halusta, ei siitä, että aviomies niin haluaa ja törkeästi asiasta kiusaa. Se on huonoa ja mautonta käytöstä.

Enkä ole edes asiasta maininnut. Vituttaa vaan kun ihminen ei pidä itsestään huolta. Katselen sitten hyväkuntoisia naisia muualla kun kotona ei voi katsoa.

Vierailija
25/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko tosiaan, että muita naisia kiinnostaa sun vatsalihakset. Naiset arvostavat ja ihailevat miehiä, jotka arvostavat vaimojaan ja moni nainen, tänä herkkujen aikakautena, on laiha ja kaunis vain rakastuneena ja onnellisena. On niin helppo syödä suruunsa, kun maa tursuaa kaikkea hyvää. Jos joku ulkopuolinen näkee teidät, se ajattelee, että tuo nainen syö suruunsa ja miehensä on todennäköisesti laiminlyönyt parisuhteen. Sen ne näkee, ei sun vatsalihaksia. Ne säälii sua ja sun huonoa käytöstä, eivätkä mitään ihaile. Ihmisen pitäisi osata arvostaa sitä minkä on saanut ja vaalia ja pitää huolta, eikä irvailla omiaan ja liata vain omaa pesää. Jos naisesi ei näytä viehättävälle kuten tavatessasi, niin katso itseäsi peiliin (katso ylemmäs). Mitä sieltä silmien takaa paistaa. Onko se katkeruus ja tyytymättömyys. Oletko luovuttanut.

Vierailija
26/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kuvaasi kuolaava mies

Vierailija
27/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas ollut katkeran katkuisia vastauksia. Olet upea nainen ikäiseksesi ap! Saat täällä nuoremmat itsekurittomat punkerot kateellisiksi ja syystäkin.

Vierailija
28/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko tosiaan, että muita naisia kiinnostaa sun vatsalihakset. Naiset arvostavat ja ihailevat miehiä, jotka arvostavat vaimojaan ja moni nainen, tänä herkkujen aikakautena, on laiha ja kaunis vain rakastuneena ja onnellisena. On niin helppo syödä suruunsa, kun maa tursuaa kaikkea hyvää. Jos joku ulkopuolinen näkee teidät, se ajattelee, että tuo nainen syö suruunsa ja miehensä on todennäköisesti laiminlyönyt parisuhteen. Sen ne näkee, ei sun vatsalihaksia. Ne säälii sua ja sun huonoa käytöstä, eivätkä mitään ihaile. Ihmisen pitäisi osata arvostaa sitä minkä on saanut ja vaalia ja pitää huolta, eikä irvailla omiaan ja liata vain omaa pesää. Jos naisesi ei näytä viehättävälle kuten tavatessasi, niin katso itseäsi peiliin (katso ylemmäs). Mitä sieltä silmien takaa paistaa. Onko se katkeruus ja tyytymättömyys. Oletko luovuttanut.

mutta tutkimusten mukaan onnellinen nainen lihoaa onnellisessa avioliitossa, hän ei katso tarpeelliseksi olla enää hoikka, kun on löytänyt sen oikean, joten ei tarvitse olla miehen metsästyskunnossa eli hoikka. Näin luki. Ja yhdessä testissäkin "Oletko onnellinen avioliitossasi? " Pisteitä sai, jos oli lihonut avioliiton aikana. Uskon silti, että totuutta on yhtä monta, kuin on ihmistäkin. Minä olen yleensä laihtunut ollessani surullinen ja lihonnut ollessani onnellinen.

Vierailija
29/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas ollut katkeran katkuisia vastauksia. Olet upea nainen ikäiseksesi ap! Saat täällä nuoremmat itsekurittomat punkerot kateellisiksi ja syystäkin.

Itse en ole punkero ja olen vaan arvostellut erään setämiehen idioottimaisia vastauksia. Itse asiassa olen nuori, hoikka ja kaunis ja vihaan miehiä, jotka onnistuvat 30 vuodessa saamaan naisestaan surullisen syöttöpossun.

Ap, olet upea!

Ja sinä idiootti mies, mene huolehtimaan naisestasi, ehkä sinäkin näet joskus päivänvalon.

Vierailija
30/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kunnon tissit, kamala on laiha ja tissitön= epänaisellinen.

Ai niin, olen itse pulska, ja TOSI onnellinen, kun olin ahdistunut, olin hoikka/laiha. Mieheni kohtelee minua hyvin ja on ylpeä minusta, kun kuljemme kadulla :) Hän ei itsekään ole mikään salitreenaaja, tavallinen suomalainen mies.

Vierailija
31/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kunnon tissit, kamala on laiha ja tissitön= epänaisellinen.

Ai niin, olen itse pulska, ja TOSI onnellinen, kun olin ahdistunut, olin hoikka/laiha. Mieheni kohtelee minua hyvin ja on ylpeä minusta, kun kuljemme kadulla :) Hän ei itsekään ole mikään salitreenaaja, tavallinen suomalainen mies.

Vierailija
32/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja herkkuja. Olen onnellinen ja oma mieheni on maailman ihanin, vaikka olenkin lihonut herkuista. Kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä.

Ne suhteet, joissa mies kohtelee huonosti, nainen on laihtunut. (siis kaverisuhteet)

Tämä argumenttina tuolle, että tuo veemäisen miehen vaimo on lihava, koska on surullinen ja syö... Voi olla, että näin on, mutta voi olla toisinkin.

Vierailija
33/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tutkimusten mukaan onnellinen nainen lihoaa onnellisessa avioliitossa, hän ei katso tarpeelliseksi olla enää hoikka, kun on löytänyt sen oikean, joten ei tarvitse olla miehen metsästyskunnossa eli hoikka. Näin luki. Ja yhdessä testissäkin "Oletko onnellinen avioliitossasi? " Pisteitä sai, jos oli lihonut avioliiton aikana. Uskon silti, että totuutta on yhtä monta, kuin on ihmistäkin. Minä olen yleensä laihtunut ollessani surullinen ja lihonnut ollessani onnellinen.

mikä lie iltalehden nollatutkimus onkaan mihin viittaat, mutta minä en usko, että onnellinen ihminen lihoo. Onnellisella ihmisellä on olemassa myös liikuntaa ja muutakin tekemistä kuin syöminen. Sitä voi kuvitella olevansa onnellinen, koska on niin sokeripöllyssä, mutta kun kysytään sitten, että kuinka paljon harrastat ja näetkö itsesi kauniina ja viehättävänä, kuinka paljon on seksiä, koetko itsesi kevyeksi, niin aika moni näistä sinun viittaamasi tutkimuksen naisistasikin on taas hyvin epäonnellinen.

Vierailija
34/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta vanhaan hääpukuuni muuten, mutta tissit pursoaa. Vaikka kilot on suht samat, niin lasten myötä tuo rintavarustus on isontunut.

Vierailija
35/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taitaisi maihtua samaan pukuun noin hyvin.

Vierailija
36/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka ei maistunut. Laihduin -20 lopulta ollen hälyyttävän laiha. Nyt onnellisena ruoka maistuu hyvälle! Ja pari lisäkiloa pitäisikin tiputtaa

Vierailija
37/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheinen kuollut, tai klassinen masennus, hän laihtuu, koska ruokahalua ei ole. Onnellisella ihmisellä on taas ruokahalu tallella. Toki sitä pitää säädellä, ettei lihoa liikaa :D

Vierailija
38/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa uskoa että mahtuisin hääpukuuni 29v päästä, nyt vuosi naimisissa ja vielä menisi mutta jotenkin vaikea uskoa että menisi vielä vuosien päästä. Sinulla on kaunis vartalo. :)

Vierailija
39/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olenko sitten oikeasti onneton, mutta vielä en ole mitenkään päässyt siihen yhtälöön. Olen onnellisesti naimisissakin =)

t: 130 kg syöttöporsas, 10 v naimisissa kesällä

Vierailija
40/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheinen kuollut, tai klassinen masennus, hän laihtuu, koska ruokahalua ei ole. Onnellisella ihmisellä on taas ruokahalu tallella. Toki sitä pitää säädellä, ettei lihoa liikaa :D

ja tämäkin vain osalla ihmisistä. Osa syö suruunsa. Harva todella lihava on täysin tyytyväinen kokoonsa. Ja tämä kyllä vaikuttaa onnellisuuteen.