Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuliko muille S-pankista talletus vaihtoehtoja?

Vierailija
03.01.2011 |

Kannattaako tuohon S-sijoitustiliin mennä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä sulle tuli? Mulle ei siis selvästikään tullut, mutta S-tilillä on kyllä mulla rahoja.

Vierailija
2/4 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi että kun se S-talletustilin korko putosi, niin siirsin rahani toiseen pankkiin paremmalle korolle. S-pankissa minulla on nyt vain muutama tonni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-sijoitustili:Tilille maksetaan 0,25% korko, sekä talletuksen erääntyessä mahdiollinen lisäkorko, joka on sidottu osakkeiden hintakehitykseen. jos osakkeiden loppuarvo on suurempi tai yhtäsuuri kuin lähtöarvo, voit saada 8-10% lisäkoron, joka maksetaan pääomalle koko talletusajalta (ei vuotuista tuottoa) S-sijoitustilin osakkeet ovat Nokia Oyj, Sampo Oyj ja Neste oil Oyj.

Vierailija
4/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kovin innoissani tuosta, vaikka kaikkia noita omistakin suorina osakesijoituksina.

Syynä se, että noista firmoista irtoaa jo osinkoina melkoisen paljon 2 vuoden aikana.

Nokiasta irtoaa osinkoa varmaan nyt keväällä 5,2 % ja voipa olla, että seuraavanakin keväänä sit toinen samanmoinen.

Sammosta pitäis olla tulossa osinkoa tyyliin 5% ja taas varmaan seuraavanakin keväänä taas lisää.

Neste noista on tällä hetkellä kallein ja siten osinkotuotto on vain noin 2% luokkaa.

Mut hyvä kai noiden on luvata lisäkorkoja, jos noi ehtii saamaan noista osakkeista tuommoiset osingot jo tuona aikana?

Lisäksi S-pankista saa muille sijoitustileille 1% koron jo muutenkin.

Harkitsisin vakavasti että laittaisin puolet rahasta 1% korkotilille ja vaikka noihin Nokiaan ja Sampoon suoraan toisen puolen rahoista, niin luultavasti tuottoa löytyisi - tosin riskiäkin vähän enemmän.