Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mussa joku vika, kun en lämpene...

Vierailija
02.01.2011 |

Ok, en ehkä ole libidoltani kovin kummoinen. Voin olla ilman seksiä ihan hyvin pitkiäkin aikoja. Vaikka on se joskus ihan kivaa. O:n saan likipitäen joka kerta. Ei oo siitäkään kiinni.

Mutta mua ahdistaa. Ja mitä enemmän ahdistaa, sitä vähemmän haluttaa.

En vaan käsitä, miten jollain voi olla Se mielessä about aina kun kuljen suunnilleen ohi. Noh, onhan se toki hauskaa olla haluttu, mutta hei c'moon... En TODELLA muista olenko koskaan saanut suudelmaa, niskahierontaa, halausta tms. ILMAN, että ukolla olis heppi pystyssä ja vähintään toinen hanska haarovälissä. Ajalla ja paikalla ei tunnu olevan minkään karvaista väliä. Ai, kolme lasta on valveilla. Noh, mennään vessaan ja pyllistät vaan vähän. Oih, ja melkein lämpesin. Nuorin on 1,5v ja jos se ehtii ties mihin räpylöimään ihan sillä välin kun puen vaatteet päälleni, niin voin vaan kuvitella mitä ehtis pienen "vessareissun" aikana. "Pyllistät vähän..." Hmph.

Ihan turha kuvitella köllöttelevänsä toisen kainalossa, saati nukkuvansa toisen kainalossa. Tai ehkä sen jälkeen kun on harrastettu seksiä. Ennen sitä sehän on vaan selvä avaus, että kohta harrastetaan seksiä. Hyvä kun kärsii koskea ilman, että toinen odottaa saavansa seksiä. (Muhun ei koske ilman, että haluaa seksiä. Ilmaisia lounaitahan ei tunnetusti ole)

Ja se haluaa aamulla ja illalla. Tai vähintään nyt edes illalla tai jos ei illalla, niin kinuaa lupaa herättää aamulla ja mökötys on valtaisaa, jos ei saa. Tai yks ilta menee, mutta jos pari päivää tulee lykkäystä putkeen, niin sit se on jo kuin persiiseen ammuttu karhu. Menkkojen aikaan sentään lakkaa vonkaamasta.

Enkä mä ole varmaan koskaan ollut niin kipeä, etteikö sitä vois nyt vähän ees harrastaa. Esim. taannoin sain pahan noidannuolen... Sairaalasta hain kipupiikit ensihätään, kun en voinut seistä, en maata, en istua, en päässyt edes kävelemään ja miehen piti pukea mulle vaatteetkin päälle, kun kipu oli sen verran infernaalista ensi alkuun. Viikko meni pillerihuurussa ja jokainen liikahdus viilsi kuin puukko. Mä nukuin ehkä 3-4 tuntia yössä ja sänkyyn jouduin itseni asettelemaan huolellisesti, ettei satu. "No, mut jos sä oot vaan paikallaan, niin kyllä mä hoidan homman. Ei sun tarvi liikkua." Kuinka jaloa. Niin, eihän se noidannuoli toki seksiä estä. Ei muuten estä migreeni tai flunssakaan. Rentoutuu kattokaas sillai, että kipu tahi tautihan menee vaan pois.

Suuttuminenkaan ei oo mikään tekosyy. Palkokasvi nokassa voi ihan hyvin harrastaa seksiä. Kun tästä suuttumisen aiheesta koittaa sitten jutella, niin tää kääntää kylkeä ja tuhisee, kun ei sit tänäänkään saa seksiä.

Ehkä liian usein olen suostunut, vaikkei hittoikaa huvittaisi. Helpommalla pääsee, kun antaa mennä vaan. Ei tarvi tuuppia syrjemmälle tuntia, eikä kärsiä mököttävää ukkoa. En kaipaa ees niitä orkkuja. Kyllä se joskus koittaa sit vielä jälestä päin, kun tarviihan munkin saada. Joo, ei tarvi. Jos nukuttaisiin.

Mikä vika mussa on?

Siis voisiko joku sellainen kertoa, joka haluaa joka päivä. Ihanko oikeasti tässä tarttis joka hiton pususta lämmetä ku kammarin kamiina?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen raskaana viimeisilläni ja mua kyllä haluttaa jotakuinkin joka päivä ja on jotakuinkin aina haluttanut. Teen aloitteita useammin kuin mieheni. Mitä jos ehdottaisit miehellesi, että nyt pidetään sellainen rajattu ajanjakso, että vain sinä saat tehdä aloitteita. ja sitten voisi olla myös sovittu ajanjakso, jonka aikana ei harrasteta yhdyntää. Esittele asia kivaksi leikiksi, joka lisäisi sun intoa ja tyytyväisyyttä. Eikä sun tartte joka pususta lämmetä :D

Vierailija
2/12 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä seksi on sun miehelle tapa kommunikoida sun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin uuden, joka vaikutti ensin täydelliseltä, koska ajattelee kuin minä, mutta se maskuliinisuus puuttuukin kokonaan. Tajusin olevani "neidin" kanssa suhteessa.

Harmi, että nyt koko suku ja muut puoltaa tätä neitimiestä minulle niin hyvänä, eikä ole rohkeutta palata vanhaan, vaikka se oli minulle hyväksi.

Vierailija
4/12 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku kone, jota miehesi saa käyttää halutessaan? Ikinä en suostuisi seksiin, jos en itse sitä haluaisi.

Opeta tavoille tuollainen mies ja ilmoita olevasi ihminen, jolla on oma tahto.

Tai eroa.

Vierailija
5/12 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuostaa ihan himoittavalta naida tuolla kylppärissä,nyt vaan ei ole ketään sitä tekemään.

Vierailija
6/12 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sä olit sen jo tehnyt :-D

Mun mies luki jostain, että seksielämä sammuu, jos sitä ei kokoajan pidä vireillä sanoin, ja se vitun ääliö kuvittelee, että mä olen kiimasta soikeena aamusta iltaan ja iltaa odottaen, kun se vähän väliä käy kiinni ja sanoo jotain perverssiä tai jopa söpöä, mutta seksiin liittyvää.

Mä olen niin kypsä. Tänään kimitin miehelle, että satutko muistamaan sen harvinaisen kerran, kun minuakin panetti. Se oli silloin kun mies oli luopunut toivosta ja oli tukkinut suunsa ja kuvitellut elävänsä lopun elämänsä ilman seksiä. Tsadaa, mua alkoi kiinnostamaan kun sitä ei jatkuvasti tullut joka tuutista.

Ja sitäpaitsi, kun toi hokee koko päivän, että illalla aikoo panna mua, niin mä vaan ahdistun ja ahdistun iltaa kohden, että ihan kiva, mutta varmana käy taas niin ettei mua paneta pätkääkään. Niinkun ei sit panetakkaan.

Nyt se mies istuu tuolla naama norsun vitulla ja kuvittelee että se vetoo muhun paremmin. Luultavasti kuvittelee saavansa kohta. Paskan marjat.

Vierailija
7/12 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäpaitsi, kun toi hokee koko päivän, että illalla aikoo panna mua, niin mä vaan ahdistun ja ahdistun iltaa kohden, että ihan kiva, mutta varmana käy taas niin ettei mua paneta pätkääkään. Niinkun ei sit panetakkaan.

Mä tosin käytän toisinaan ihan väsytystaktiikkaa ja välttelen nukkumaanmenoa viimeiseen asti... Josko kerkeis kiimanen ukko nukahtaa ennenkun kapuan omalle puolelleni. Hiljaa, ettei se herää...

Vierailija
8/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteitä?

Vierailija
9/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies luki jostain, että seksielämä sammuu, jos sitä ei kokoajan pidä vireillä sanoin, ja se vitun ääliö kuvittelee, että mä olen kiimasta soikeena aamusta iltaan ja iltaa odottaen, kun se vähän väliä käy kiinni ja sanoo jotain perverssiä tai jopa söpöä, mutta seksiin liittyvää.

sanonutkin, että mulla iskee vähintään helvetilliset suorituspaineet... Jos oisin mies, ni ei varmaan seisois ja homma olis sillä selvä, mutta kun en oo...

Vierailija
10/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä nyt voi harrastaa vaikka legendaarisesti kattolautoja fundeeraten.

Se vaan on välillä sellaista aaltoliiikettä välillä huvittaa ja välillä ei, mutta vastuu siitä on enemmän itsellä kuin sillä kumppanilla.

Vierailija
11/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ollut aina kans "vähähaluinen", edellinen mies kauhea seksi-addikti, joka kans vonkaamassa taukoomatta. Riitaakin aiheesta tuli... Mies vaihtoon!! Ei jaksanu et elämä pyöri vain tollasen asian ympärillä!!

Nyt asiat paremmin! :D

Vierailija
12/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin eipä ole sitten sitä läheisyyttäkään.... tosin jos sen saaminen vaatisi samaa kuin ap:lla - siis aina seksiä - niin ennemmin olen myös ilman läheisyyttä.

Jep, myös oma exäni piti seksin määrää parisuhteen hyvyyden mittarina; vähän seksiä = huono parisuhde, paljon seksiä = hyvä parisuhde. Ei mitään väliä sillä, toimiiko henkinen yhteys ja voivatko molemmat tuntea olevansa rakastettuja. Ei väliä sillä, voiko toiseen luottaa.

Jos exä tunsi ettei saa riittävästi huomiota = seksiä, se mökötti, vittuili ja joskus jopa kiristikin asialla. Sen mielestä oli ihan OK kohdella mua pitkin päivää kuin ovimattoa, mutta illalla piti saada piparia, oltiinhan me naimisissa ja eikös naiminen kuulu naimisissa olemiseen eikö mitä häh?!!!

No nyt se urpo piinaa sitten seuraavaa emäntää addiktiollaan.

Ei siinä mitään, kyllähän seksi parisuhteeseen kuuluu, mutta mun mielestä se on vain yksi niistä asioista, jonka pitää toimia molempien mielestä - eikä se voi toimia, jos suhde on muuten pielessä. Jos puuttuu toisen kunnioitus ja luottamus, niin miten voisi sängyssäkään antautua haluillensa? No ehkä joskus joo, muttei päivästä toiseen ja vain toisen niin halutessa.

Oisko ap teillä vakavan keskustelun paikka, vai meinaatko tyytyä elämään loppuelämäsi noin??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi