Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt pilasin vahingossa eka karppauspäiväni, juomalla tavallista lonkeroa... Mies sanoi, että

Vierailija
02.01.2011 |

se on lightiä. Että näin! :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa höyrypäiden maailmaan.

Vierailija
2/24 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää juoda lonkeroa ylipäätään?

että miks pitää ylipäätään tehdä mitään? Miks säkin palstailet, voisit olla nyt lenkillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lopeta karppaus. Ei nimittäin hyödytä yhtään, et vetää kaljaa/lonkeroa/siideriä ja karppaa samaan aikaan.

Vierailija
4/24 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lopeta karppaus. Ei nimittäin hyödytä yhtään, et vetää kaljaa/lonkeroa/siideriä ja karppaa samaan aikaan.

itsessään on hiilaritonta. Olen 22 kg laihduttanut karppaamalla, nyt aloitin uudestaan vuoden tauon jälkeen. ap

Vierailija
5/24 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
6/24 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oluen ystävä, mutta se on ilmeisesti kiellettyjen listalla? Entäs alkoholiton olut? Karppaus on ruvennut kiinostamaan minuakin.

Vierailija
7/24 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miks pitää ylipäätään tehdä mitään? Miks säkin palstailet, voisit olla nyt lenkillä!

Vierailija
8/24 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli ap niin paha! Pisteet sulle 6-0 : )

vaan mä ;)

Vierailija
9/24 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pitää pitää mielessä vastaisuuden varalle...

Vierailija
10/24 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tiedä paljon mitään karppauksesta, mutta saako siinä juoda alkoholia? Eikö alkoholi aina jotenkin sotke aineenvaihdunnan muutenkin?

Vierailija
11/24 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon muutakin.

Vierailija
12/24 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viina ei ole sokeria eli hiilaria, riippuu tosin vähän siitä viinasta. light-juomat ok, puhdas viina myös. ei viiniä, ei kaljaa, ei mitään sidukoita tai sokerijuttuja.

Vierailija
13/24 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golden capin omenasiiderissä on hiilareita muistaakseni 4,9 g/100g, suurinpiirtein saman verran kuin rasvattomassa maidossa... Ehkä "hyväkarppaukseen" menis toi.

Vierailija
14/24 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi juoda ja sen voi sotkea esim light limuun. Oikein hyvä talon lonkero:

Vichy+ Light Greippimehu+ viina :)

Vierailija
15/24 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon muutakin.

uskikset luulee, että kaikki alkoholia käyttävät on jotain alholisteja, joiden perhe kärsii viinan juonnista. ei kaikille -todellakaan- alkoholi ole ongelma! eikö täällä tunneta kohtuukäyttöä?

Vierailija
16/24 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä hintavaa, mutta sillä mun mies herkuttelee karpatessaan. ja tietysti väkevillä.

kittos tuosta talon lonkeron ohjeesta! sitä siis kokeilemaan, kun loppuu imetys ja alkaa karppaus!

nim. imetysaikana 6 kg lihonut

Vierailija
17/24 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen normaalipainoinen, erittäin hyväkuntoinen ihminen, joka syö perinteisen Puska-mallin mukaan ja olen ihan hemmetin kyllästynyt ylipainoisiin meuhkaajiin, jotka mm. FB:ssä luettelee aamupalojaan tai tyrkyttää läskissä lilluvia safkojaan kaikille ja haluaa pitää piiiitkiä puheita siitä kuinka laardin vetäminen on terveellistä ja Puska-syöminen on tyhmää ja typerää...

Vierailija
18/24 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä karppaaminen?Kiinnostuin mutta en tiedä yhtään mikä juttu on.Jaksaisiko joku kertoa siitä tyhmälle.Sopiiko raskauden aikana?

Vierailija
19/24 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen normaalipainoinen, erittäin hyväkuntoinen ihminen, joka syö perinteisen Puska-mallin mukaan ja olen ihan hemmetin kyllästynyt ylipainoisiin meuhkaajiin, jotka mm. FB:ssä luettelee aamupalojaan tai tyrkyttää läskissä lilluvia safkojaan kaikille ja haluaa pitää piiiitkiä puheita siitä kuinka laardin vetäminen on terveellistä ja Puska-syöminen on tyhmää ja typerää...

Sinä et onneksi päätä mistä saapuhua ja mistä ei. Älä avaa karppiketjuja jos ärsyttää.

Vierailija
20/24 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen ihan hemmetin kyllästynyt ylipainoisiin meuhkaajiin"

Miksi ihmeessä olet tässä ketjussa kertomassa tuon asian? Miten se liittyy aiheeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi