Parhaat laihdutusvinkkinne tähän!
Kiitos! Ja potkaiskaa vähän vielä, pudotettavaa olis 10kg. Lähtöpaino on 72kg ja 62kg tavoitteena.
Kommentit (24)
Yksi tuttu on laihtunut sillä 12 kiloa 5 viikossa.
aterioita nutrilla. Mun pitäis saada 10 kg pois helmikuun loppuuun mennessä.
Syö vähemmän kuin kulutat tai kuluta enemmän kuin syöt.
Tuleeko nälkä?
Mun laihikset kariutuu aina jumalattomaan nälkään ja kiukkuun ja mahakipuun.
ap
Sitten vaan syön kevyesti, vähennän hiilareita (en kuitenkaan kokonaan lopeta) sekä jätän herkut ja alkoholin pois. Ja tavoitteena lenkkeillä joka päivä. Haluaisin kesään mennessä 10kg pois...
Ei tarvitse olla nälässä, syöt reippaasti rasvaa ja proteiinia mutta hiilareita rajoitetusti.
karppaus.info
Tuleeko nälkä? Mun laihikset kariutuu aina jumalattomaan nälkään ja kiukkuun ja mahakipuun. ap
Sitten ei ole enää ollenkaan nälkä, vaan jopa unohtaa pussit. Ruoka ei merkitse enää mitään. Pussit pitää kuitenkin ottaa, että saa kaiken tarvitsemansa. Jos haluaa, voi kaksi pussia korvata vaikka yhdellä Nutrilett- suklaapatukalla, jossa on samat ravintoarvot kuin kahdessa pussissa suunnilleen.
Lisäksi saa syödä vähähiilarisia kasviksia, jos haluaa ja voi juoda sokerittomia limsoja, jos ei tykkää vedestä. Esim. Pepsi Max sopii.
mikään ei ole laihduttanut nopeammin. olen samoissa mitoissa kuin 20-vuotiaana.
Tuleeko nälkä? Mun laihikset kariutuu aina jumalattomaan nälkään ja kiukkuun ja mahakipuun. ap
Sitten ei ole enää ollenkaan nälkä, vaan jopa unohtaa pussit. Ruoka ei merkitse enää mitään. Pussit pitää kuitenkin ottaa, että saa kaiken tarvitsemansa. Jos haluaa, voi kaksi pussia korvata vaikka yhdellä Nutrilett- suklaapatukalla, jossa on samat ravintoarvot kuin kahdessa pussissa suunnilleen.
Lisäksi saa syödä vähähiilarisia kasviksia, jos haluaa ja voi juoda sokerittomia limsoja, jos ei tykkää vedestä. Esim. Pepsi Max sopii.
kuulostaa todella terveelliseltä.. Sopivasti monipuolista ruokaa ja liikuntaa, siinä se. Ja voit hyvin. :)
mikään ei ole laihduttanut nopeammin. olen samoissa mitoissa kuin 20-vuotiaana.
Kaikki ruoka maistui puulta. Kaikki kehuivat kaunistautumistani, vaikka sisällä oli niin kamala olo, kun menetin rakkaani toiselle.
Ei voi kuitenkaan suositella, eikä se toimi, jos ei jää kaipaamaan kumppaniaan.
aivan järkyttävä nälkä, olen tainnut syödä näitä nutreja liian vähän? 2 patukkaa ja 2 mansikka jauhetta veteen selä pala kurkkua ja ainakin 1,5l vettä.. maha täynnä ilmaa ja hirvee nälkä!!! en luovuta en!
- Michel Monticnaquen menetelmällä
- Tiukalla, jokapäiväisellä urheilulla
- Sopivasti nälkäisenä nukkumaan
- Ei alkoholia, ei tupakkaa
T. 100 kilosta 60 kiloon, vuodessa
- Michel Monticnaquen menetelmällä
- Tiukalla, jokapäiväisellä urheilulla
- Sopivasti nälkäisenä nukkumaan
- Ei alkoholia, ei tupakkaaT. 100 kilosta 60 kiloon, vuodessa
siis 90 kilosta, laitoin vahingossa painon ennen synnytystäni :D
Älä luovuta!! :)!! Kyllä se siitä helpottaa ihan varmasti. Ja kaksi päivää olet jo jaksanut ja ajattele, että ensi viikon sunnuntaina ajattelet, että olet jaksanut jo 9 päivää :D
Tsemppiä!!!!!!!!!
61 kiloon. Kaksi ensimmäistä viikkoa täysnutrauksella, loput 4vk osanutrauksella.
nutraamisen. Mielestäni se suklaa ja kasvis ovat hyviä, mutta en tykkää mansikasta ja kanakin maistuu vähän puisevalta.
Mutta te Nutrilettilla laihtuneet: Mitä olette syöneet sen jälkeen, kun luovuitte pussien syömisestä?? Sitä tässä askaroin, että palaako kilot sitten heti takaisin, kun alkaa syömään taas normiruokaa?
ei mitään kuureja vaan opettelet syömään oikein.
, piparit ja kaikki herkut pois ( vain juhlissa ja kylässä),
- ei syöntiä klo 18 jälkeen,
- välipalat pois
tulos=
- 5 kg kuukaudessa
ja ruuaksi tavallista perusruokaa. Monet salaatit ja mukakevyet ruuat antaa paljon enemmän kaloreita kuin nakkikeitto, jauhelihakastike tms. Puolet lautaselle aina kasviksia.