Parhaat laihdutusvinkkinne tähän!
Kiitos! Ja potkaiskaa vähän vielä, pudotettavaa olis 10kg. Lähtöpaino on 72kg ja 62kg tavoitteena.
Kommentit (24)
mitäs sitten kun minulla on tuo kilpirauhasen vajaatoiminta ja +10kg. kokeilin tuota nutrilettia 3viikossa lähti vajaa 2kg mikä ilmeisesti vain nestettä. liikun ja syön jo terveellisesti. lääkäri sanoi että tarvitaan enemmän kärsivällisyyttä minulla tuon vajaatoiminnan kanssa mutta tulosta vaan ei synny =(
Lähtöpaino 79kg
Tammikuu 2009
-ei klo 18 jälkeen ruokaa
-2 litraa vettä joka pvä tai enemmän
-6 krt/vko 6km lenkki
-ei herkkuja
-yhden kerran YKSI herkku/viikko
Lopupaino 65kg
Huhtikuu 2009
Samassa edelleen.
saa syödä mitä vain haluaa, kunhan pysyy alle 1400 kaloria vuorokaudessa. Tehokkaamapaa on tietysti jos ei illalla napostele, voi juoda siihen himoon vaikka ison tuopillisen light tai zero kokista!
Ei siis tarvi kokeillakaan. Rakastan leipää, en voi karpata, kun en halua syödä rasvaa ylettömiä määriä. Meidän perheen jokapäiväiseen ruokavalioon kuuluu peruna, pasta ja riisi, vaikea olla syömättä, kun lapsille pitää ruokaa laittaa.
Yritän siis nyt olla ilman herkkuja ja lopetan iltasyönnin. Mulle ei sovi mikään älyttömyyksiin meno, kilot palaa vaan takaisin heti.
Kerran olen laihduttanut 8kg, mutta kolmas raskaus toi kilot takaisin plus muutaman lisää.
ap