Nykyisin se on todella monessa perheessä MIES joka mäkättää.
- vaimon painosta
- vaimon siivoustaidoista
- vaimon palkkatasosta
jne.
Miten musta tuntuu, että nykyisin MIESTEN vaatimustaso on paljon kovempi kuin naisten? Vaimon on esim. oltava suhteessa huomattavasti paremman näköinen kuin mies itse on.
Kommentit (24)
On aina ollut suosittu defenssi arvostella muita, erityisesti juuri miehen arvostella vaimoa, saadakseen oman olonsa paremmaksi. Heijastetaan omia epävarmuuksia muihin. Jos on epävarma omasta ulkonäöstään, voi vaatia vaimolta ulkonäön täydellisyyttä.
jos miehesi ei osallistu kodinhoitoon, koska pelkää urputustasi ja nälvintääsi.
mies urputtaa ja nälvii jos jotain on tekemättä. Jos alan pauhata siitä, että hänkin voisi tehdä jotain, lähtee ovet paukkuen, luettelee mitä kaikkea ja miten valtavasti hän tekee (harrastuksiaan ja teknisiä näpertelyjä) ja miten olen kiittämätön, kun hän kuitenkin ansaitsee enemmän kuin minä.
ap
joka nalkuttaa, en minä. Kyse on puhetyylistä.
Suomessa naisista suurin osa, EI SIIS KAIKKI, ovat muuttuneet miehiksi. Kotitöitä tai oikeastaan mitään ei jakseta eikä haluta tehdä, joten pakkohan jonkun on pitää huusholli pystyssä. Kaupunkilaisnaiset ovat enemmänkin kiinnostuneet irtosuhteista ja lennokkaasta elämästä kuin kodista.
Jatkuvasti arvostelemassa naisia. Mikään tavallinen ei kelpaa, pitäisi olla missin/mallin näköinen! Varsinkin ylipainoiset naiset on hirvityksiä! Jokaisesta vastaantulevasta naisesta löytyy aina jokin vika. Milloin on perse tuuman verran hänen makuunsa liian leveä yms.. Ja varsinainen vitsihän piileekin siinä että tää jätkä itse on aivan kammottava! Hampaat keltaiset ja hoitamattomat, epäsiisti, haisee suurinpiirtein persesilmälle ym. Ja silti hänelle pitäisi olla priimatavaraa...
Jatkuvasti arvostelemassa naisia. Mikään tavallinen ei kelpaa, pitäisi olla missin/mallin näköinen! Varsinkin ylipainoiset naiset on hirvityksiä! Jokaisesta vastaantulevasta naisesta löytyy aina jokin vika. Milloin on perse tuuman verran hänen makuunsa liian leveä yms.. Ja varsinainen vitsihän piileekin siinä että tää jätkä itse on aivan kammottava! Hampaat keltaiset ja hoitamattomat, epäsiisti, haisee suurinpiirtein persesilmälle ym. Ja silti hänelle pitäisi olla priimatavaraa...
Tosin karmein tällainen kaljamaha on naimisissa ihan kivan näköisen ja miestään tosi palhon fiksumman naisen kanssa. Toisten kuullenkin mies arvostelee esim. vaimonsa painoa ja vaatetusta. En voi tajuta mitä nainen miehessä näkee.
tuo ilmiö on nimeltään "helmiä sioille" ;)
Mutta asioista keskustellaan kyllä.
tämä tyttö ei ainakaan kattelis päivääkään eikä muutkaan tuntemani ihanaiset, arvkkaat naiset.
Mäkättävä mies, onko nolompaa :D
näköisiä ja ahkremmin siivoavia puolisoita.
Mutta siitä kuulen nyt ihan ensimmäistä kertaa että mies mäkättäisi vaimon palkkatasosta.
asiat oli hyvin silloin, kun NAISET mäkätti?
-Jos käsilaukkuni, kauppakassi tms on jäänyt keskelle lattiaa.
-Aikataulusta, hän ei kestä kireää aikataulua kun olemme lähdössä jonnekin. Aina pitäisi olla väh. puoli tuntia etuajassa, mikä taas mun mielestä on monesti paljon epäkohteliaampaa kuin esim. 5 min myöhässä saapuminen.
mäkättää kun akat alkaa nykyään olla niin laiskoja...
mäkättää kun akat alkaa nykyään olla niin laiskoja...
ap
Meillä ainakin mies mäkättää huomattavasti paljon enemmän.
av-mammat todennäköisesti ovat läppärin kanssa sohvalla makaavia valaita, pidän todennäköisenä, että heidän lähipiiriinsä kuuluu tyytymättömiä miehiä.
av-mammat todennäköisesti ovat läppärin kanssa sohvalla makaavia valaita, pidän todennäköisenä, että heidän lähipiiriinsä kuuluu tyytymättömiä miehiä.
satut itsekin olemaan av:lla. Olet siis valas ja makaat nyt sohvalla.
ap
taitaa olla juuri niitä laiskamatoja kotonaan, joten miehen on pakko valittaa...
taitaa olla juuri niitä laiskamatoja kotonaan, joten miehen on pakko valittaa...
Mies ei esim. pese astioita tai pyykkiä lainkaan.
ap
jos miehesi ei osallistu kodinhoitoon, koska pelkää urputustasi ja nälvintääsi.