Komeita (julkku-)miehiä, joilla tavallinen/lihava vaimo
- Pierce Brosnan:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1303302/pierce_brosn…
- paul newmanin toinen vaimo (jonka kanssa eli loppuun asti) oli ihan vanha mummeli eli ei paul vaihtanut nuoreen puputyttöseen ollenkaan
- Bruce sprinsteen dumppasi mallivaimonsa ja otti sen taustalaulajan vaimoksi, sehän on ihan tavis
- jon bon jovin vaimo on sen kouluaikojen ihastus, ihan tavis
- U2:n bonon vaimo on tavisluokkaa myös
Entäs suomalaiset? Esim. Neumann ja Diana keississä Diana oli ehdoton kaunotar ja Nipa hirvee vanha plösö. Tuleeko teille jotain mieleen?
Kommentit (79)
Hyvät naurut sain, Seppo Hovi kyllä myös hyvä!!!!!
/pierce_brosnanin_vaimo_on_iso_ja_sellu</a>
- paul newmanin toinen vaimo (jonka kanssa eli loppuun asti) oli ihan vanha mummeli eli ei paul vaihtanut nuoreen puputyttöseen ollenkaan
- Bruce sprinsteen dumppasi mallivaimonsa ja otti sen taustalaulajan vaimoksi, sehän on ihan tavis
- jon bon jovin vaimo on sen kouluaikojen ihastus, ihan tavis
- U2:n bonon vaimo on tavisluokkaa myös
Entäs suomalaiset? Esim. Neumann ja Diana keississä Diana oli ehdoton kaunotar ja Nipa hirvee vanha plösö. Tuleeko teille jotain mieleen?
[/quote]
Paul Newmanin toinen vaimohan oli tosi nätti Oscar-voittaja Joanne Woodward, jonka kanssa meni naimisiin jo joskus kolmekymppisenä. Eli olivat naimisissa noin 55v. Kyllä siinä iässä alkaa jo kauniskin vaimo näyttää mummolta:)
Mies on maailman ykkönen ja tosi kivannäköinen ja vaimo täysin normaali patukka. Täytyy kyllä sanoa, että arvostan miestä sitäkin enemmän, selvästi arvot kohdallaan.
sillä paljon ole väliä minkänäköiset vaimot kelläkin julkulla on, koska ne saa rakastajattariksi vaikka millaiset seksipommit.
on ehdottomasti Heidi Klum ja Seal.
Kuin kaunotar ja hirviö.
todellakin on komea, persoonallinen ja mielenkiintoisen näköinen mies!
niin mun mies on tosi komea ja minä täydellinen tavis. Jotenkin huomaakin aina, kun tuntemattomat hieman katsoo, että voiko noi olla pari. Ilmeisesti mieheni arvostaa naisessa muita avuja kuin ulkonäköä.
Ei ole. ps. katso Akvaariorakkautta -leffa.
niin mun mies on tosi komea ja minä täydellinen tavis. Jotenkin huomaakin aina, kun tuntemattomat hieman katsoo, että voiko noi olla pari. Ilmeisesti mieheni arvostaa naisessa muita avuja kuin ulkonäköä.
kuin sinä miehessä?
Eihän se muuten yltäs lähellekkään Raakkelia!
kuin sinä miehessä?
miestä sen takia, että oli komea.
kuin sinä miehessä?
miestä sen takia, että oli komea.
luulet, että kaikki miehet, joilla on kaunis vaimo, arvostaisivat naisessa vain ulkonäköä?
kuin sinä miehessä?miestä sen takia, että oli komea.
luulet, että kaikki miehet, joilla on kaunis vaimo, arvostaisivat naisessa vain ulkonäköä?
juuri ulkonäköä???
juuri ulkonäköä???
ja sulla on ainoa mies, jolla on "arvoja", joopa joo..mitä naiset sitten yleensä arvostaa miehessä? Rahaa?
on ehdottomasti Heidi Klum ja Seal. Kuin kaunotar ja hirviö.
Seal on miehekäs ja komea. Heidi muuten kertoi, että kun tapasi Sealin ekaa kertaa, niin äijä oli tulossa treeneistä ja yllään oli jotkut tiukat pyöräilyshortsit. Heidin katse kiinnittyi välittömästi strategisiin kohtiin, jotka vaikuttivat "mahtavilta" eikä saanut silmiään niistä irti :D On itse kertonut tämän. Joten miehellä lienee lisäksi isot vehkeet.
juuri ulkonäköä???
ja sulla on ainoa mies, jolla on "arvoja", joopa joo..mitä naiset sitten yleensä arvostaa miehessä? Rahaa?
huolivat vammaisen, vammautuneen, vankilassa olleen jne miehen, mutta maailma ei ole täynnä sellaisia miehiä, jotka huolisivat vastaavan naisen. Joten kyllä näistä kahdesta sukupuolesta juuri mies on se, joka enemmän katsoo ulkonäköä.
Ihan oikeesti ja se ihokin on aivan karmea, mitähän lie tapahtunut?
seurustelee 21 vuotta häntä vanhemman Barbara Hersheyn kanssa. Tosin Barbara on aika hottis. Välillä Naveem kävi tekemäs vauvan jonkun toisen ämmän kanssa, mutta palasi yhteen Barbaran kanssa. Barbara tais olla jo liian vanha lapsihommiin, joten sinänsä ihan fiksu liike. Todennäköisesti yhdessä sovittu juttu.
Toi Naveem näytteli LOstissa sitä Sayidia.