Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komeita (julkku-)miehiä, joilla tavallinen/lihava vaimo

Vierailija
02.01.2011 |

- Pierce Brosnan:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1303302/pierce_brosn…

- paul newmanin toinen vaimo (jonka kanssa eli loppuun asti) oli ihan vanha mummeli eli ei paul vaihtanut nuoreen puputyttöseen ollenkaan

- Bruce sprinsteen dumppasi mallivaimonsa ja otti sen taustalaulajan vaimoksi, sehän on ihan tavis

- jon bon jovin vaimo on sen kouluaikojen ihastus, ihan tavis

- U2:n bonon vaimo on tavisluokkaa myös

Entäs suomalaiset? Esim. Neumann ja Diana keississä Diana oli ehdoton kaunotar ja Nipa hirvee vanha plösö. Tuleeko teille jotain mieleen?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

sisäinen kauneus ratkaisee aikusen miehen välinnan:)

Hannu, merk08, KAOP

Vierailija
2/79 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehdottomasti Heidi Klum ja Seal. Kuin kaunotar ja hirviö.

Seal on miehekäs ja komea. Heidi muuten kertoi, että kun tapasi Sealin ekaa kertaa, niin äijä oli tulossa treeneistä ja yllään oli jotkut tiukat pyöräilyshortsit. Heidin katse kiinnittyi välittömästi strategisiin kohtiin, jotka vaikuttivat "mahtavilta" eikä saanut silmiään niistä irti :D On itse kertonut tämän. Joten miehellä lienee lisäksi isot vehkeet.

No mun mielestä kans Seal on ihan älyttömän komea ja karismaattinen, sellaisella rumalla tavalla joka jo on kaunista. Ja kun mun mielestä toi Heidi on aika taviksen näkönen naamaltaan, niin tossa parissa mies on se kiinnostavampi puolisko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/79 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Sealin arvet kasvoissa johdu sen kotiheimon tavasta lävistää posket tms.? Jotain sellaista olen joskus lukenut. Ja on kyllä tuhat kertaa parempi vaihtoehto kuin roikkuvavartaloinen, ylimielinen ja ruma naistenmies Briatore.

Vierailija
5/79 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kerran rannalla aivan tavattoman hyvävartaloisen mustan miehen, siis vartalo oli täydellinen. Hän liikkui naisen kanssa, joka oli aika runsasmuotoinen, aivan tavallinen vartaloltaan. Jotenkin vaistosi, että miehen poikkeuksellisen hyvä vartalo oli tullut jonkin sivutuotteena eikä vartavasten treenattuna. Hän ei esitellyt sitä mitenkään. Myös nainen oli hyvin sinut tavallisen vartalonsa kanssa ja he vaikuttivat löheiseltä pariskunnalta.

Minusta oli tosi kiva nähdä tällainen pariskunta!

Tällainen ketju sinänsä kertoo mielestäni aika kateellisesta ja pahansuopaisesta ajatustavasta.

Vierailija
6/79 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei netistä oikein löydy kuvia siltä ajalta, kun ei ollut niin tunnettu vielä. Alkoi lihoa vasta viidennen lapsen aikaan.

Eikä Raakel rumakaan nyt ole mutta olisi varmasti ihan eri näköinen laihempana.

Raakel ja Nikke -juttu tässä aiheessa. Miettikääpä Raakel 20kiloa laihempana! Lyödään vetoa, että näyttää keskiverto suomalaista kauniimmalta. R on taiteilijasielu, kunten N eli varmasti se yhdistää paria. R on ollut parin tavattua ensi kerran kaunotar. ja asiastaan toiseen, hän kantaa kilonsa uhkeasti ja itsevarmasti. Puhuttaisko mieluummin julkkiksen tavis-puolisoista.....

Vierailija
7/79 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on aikamoinen liiskatukka hiirulainen...

... Tommi Korpelan vaimo Elina Knihtilä ei paini samassa sarjassa miehensä kanssa...

Vierailija
8/79 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeesti. Ei ihmisista saa puhua nain.

Vierailija
9/79 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun mielestä luonnossa todella kaunis nainen.

Harva ylipainoinen ihminen on todella kaunis, mutta hän on. Jotenkin kertakaikkiaan sädehtii.

Näin pariskunnan jokunen viikko sitten ihan vaan kaupassa ja kyllä ehdottomasti Nicke jäi vaimonsa varjoon. Raakel osaa myös pukeutua kauniisti.

En siis tunne ko. ihmisiä, mutta kaupassa

bongasin kyllä ensin vaimon tunnistamatta häntä ensin, mutta kiinnitin huomion säteilevään naiseen. Vieressä oli kuivakka ukkeli eli Nicke :)

Vierailija
10/79 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun mielestä luonnossa todella kaunis nainen.

Harva ylipainoinen ihminen on todella kaunis, mutta hän on. Jotenkin kertakaikkiaan sädehtii.

Näin pariskunnan jokunen viikko sitten ihan vaan kaupassa ja kyllä ehdottomasti Nicke jäi vaimonsa varjoon. Raakel osaa myös pukeutua kauniisti.

En siis tunne ko. ihmisiä, mutta kaupassa

bongasin kyllä ensin vaimon tunnistamatta häntä ensin, mutta kiinnitin huomion säteilevään naiseen. Vieressä oli kuivakka ukkeli eli Nicke :)

Hän on uskomattoman kaunis nainen, joka suorastaan säteilee karismaa ympärilleen. Muutaman kerran olen heihin törmännyt.

Vierailija
11/79 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehdottomasti Heidi Klum ja Seal. Kuin kaunotar ja hirviö.

Seal on miehekäs ja komea. Heidi muuten kertoi, että kun tapasi Sealin ekaa kertaa, niin äijä oli tulossa treeneistä ja yllään oli jotkut tiukat pyöräilyshortsit. Heidin katse kiinnittyi välittömästi strategisiin kohtiin, jotka vaikuttivat "mahtavilta" eikä saanut silmiään niistä irti :D On itse kertonut tämän. Joten miehellä lienee lisäksi isot vehkeet.

No mun mielestä kans Seal on ihan älyttömän komea ja karismaattinen, sellaisella rumalla tavalla joka jo on kaunista. Ja kun mun mielestä toi Heidi on aika taviksen näkönen naamaltaan, niin tossa parissa mies on se kiinnostavampi puolisko.

mieltä Heidi Klumista. Niin tavis pallinaama kuin olla voi. En ole koskaan ymmärtänyt sen hehkutusta.

Vierailija
12/79 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatti vaimonsa ja nai lapsenlikkansa (suomalaisen), eikohan tuossa tayty taviksen tunnusmerkit.

Vierailija
13/79 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja karismaa on vaikka muille jakaa.

Vaikea löytää karismaa miehestä jolla on naismainen ääni ja äo todennäköisesti jotain 80-90. Ainakin itse odotan mieheltä jotain muuta

Seal nyt tuskin edes sylkis suhun päin ;-)

Vierailija
14/79 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas epävarmat palstamammat yrittävät nostaa itsetuntoaan mollaamalla muita. Niin tyypillistä tälle palstalle. Kertokaa lisää itsestänne!

Vierailija
15/79 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kyllä ihan ihme pari!

Vierailija
16/79 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lauri tähkä ja vaimo, koska vaimo on ilmeisesti niin tavis että pelkää julkisuutta?

Vierailija
17/79 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan Bon Jovi sanoi panneensa kaikkea mikä liikkuu eli bändärihuoria oli välillä kymmenittäin ottamassa suihin pedissä :)

Vierailija
18/79 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miestään vanhempi.

Vierailija
19/79 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloisesta tyttöystävästään joksikin aikaa juuri "pahimpina" aikoina. Sitten palasi yhteen high school sweetheartinsa kanssa ja sanoi, että ei ikinä uskaltaisi pettää vaimoaan, sillä tällä on musta vyö karatessa.

Vierailija
20/79 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan