Komeita (julkku-)miehiä, joilla tavallinen/lihava vaimo
- Pierce Brosnan:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1303302/pierce_brosn…
- paul newmanin toinen vaimo (jonka kanssa eli loppuun asti) oli ihan vanha mummeli eli ei paul vaihtanut nuoreen puputyttöseen ollenkaan
- Bruce sprinsteen dumppasi mallivaimonsa ja otti sen taustalaulajan vaimoksi, sehän on ihan tavis
- jon bon jovin vaimo on sen kouluaikojen ihastus, ihan tavis
- U2:n bonon vaimo on tavisluokkaa myös
Entäs suomalaiset? Esim. Neumann ja Diana keississä Diana oli ehdoton kaunotar ja Nipa hirvee vanha plösö. Tuleeko teille jotain mieleen?
Kommentit (79)
on ehdottomasti Heidi Klum ja Seal. Kuin kaunotar ja hirviö.
Seal on miehekäs ja komea. Heidi muuten kertoi, että kun tapasi Sealin ekaa kertaa, niin äijä oli tulossa treeneistä ja yllään oli jotkut tiukat pyöräilyshortsit. Heidin katse kiinnittyi välittömästi strategisiin kohtiin, jotka vaikuttivat "mahtavilta" eikä saanut silmiään niistä irti :D On itse kertonut tämän. Joten miehellä lienee lisäksi isot vehkeet.
No mun mielestä kans Seal on ihan älyttömän komea ja karismaattinen, sellaisella rumalla tavalla joka jo on kaunista. Ja kun mun mielestä toi Heidi on aika taviksen näkönen naamaltaan, niin tossa parissa mies on se kiinnostavampi puolisko.
Eikös se Sealin arvet kasvoissa johdu sen kotiheimon tavasta lävistää posket tms.? Jotain sellaista olen joskus lukenut. Ja on kyllä tuhat kertaa parempi vaihtoehto kuin roikkuvavartaloinen, ylimielinen ja ruma naistenmies Briatore.
näin kerran rannalla aivan tavattoman hyvävartaloisen mustan miehen, siis vartalo oli täydellinen. Hän liikkui naisen kanssa, joka oli aika runsasmuotoinen, aivan tavallinen vartaloltaan. Jotenkin vaistosi, että miehen poikkeuksellisen hyvä vartalo oli tullut jonkin sivutuotteena eikä vartavasten treenattuna. Hän ei esitellyt sitä mitenkään. Myös nainen oli hyvin sinut tavallisen vartalonsa kanssa ja he vaikuttivat löheiseltä pariskunnalta.
Minusta oli tosi kiva nähdä tällainen pariskunta!
Tällainen ketju sinänsä kertoo mielestäni aika kateellisesta ja pahansuopaisesta ajatustavasta.
Harmi ettei netistä oikein löydy kuvia siltä ajalta, kun ei ollut niin tunnettu vielä. Alkoi lihoa vasta viidennen lapsen aikaan.
Eikä Raakel rumakaan nyt ole mutta olisi varmasti ihan eri näköinen laihempana.
Raakel ja Nikke -juttu tässä aiheessa. Miettikääpä Raakel 20kiloa laihempana! Lyödään vetoa, että näyttää keskiverto suomalaista kauniimmalta. R on taiteilijasielu, kunten N eli varmasti se yhdistää paria. R on ollut parin tavattua ensi kerran kaunotar. ja asiastaan toiseen, hän kantaa kilonsa uhkeasti ja itsevarmasti. Puhuttaisko mieluummin julkkiksen tavis-puolisoista.....
... on aikamoinen liiskatukka hiirulainen...
... Tommi Korpelan vaimo Elina Knihtilä ei paini samassa sarjassa miehensä kanssa...
ihan oikeesti. Ei ihmisista saa puhua nain.
on mun mielestä luonnossa todella kaunis nainen.
Harva ylipainoinen ihminen on todella kaunis, mutta hän on. Jotenkin kertakaikkiaan sädehtii.
Näin pariskunnan jokunen viikko sitten ihan vaan kaupassa ja kyllä ehdottomasti Nicke jäi vaimonsa varjoon. Raakel osaa myös pukeutua kauniisti.
En siis tunne ko. ihmisiä, mutta kaupassa
bongasin kyllä ensin vaimon tunnistamatta häntä ensin, mutta kiinnitin huomion säteilevään naiseen. Vieressä oli kuivakka ukkeli eli Nicke :)
on mun mielestä luonnossa todella kaunis nainen.
Harva ylipainoinen ihminen on todella kaunis, mutta hän on. Jotenkin kertakaikkiaan sädehtii.
Näin pariskunnan jokunen viikko sitten ihan vaan kaupassa ja kyllä ehdottomasti Nicke jäi vaimonsa varjoon. Raakel osaa myös pukeutua kauniisti.
En siis tunne ko. ihmisiä, mutta kaupassa
bongasin kyllä ensin vaimon tunnistamatta häntä ensin, mutta kiinnitin huomion säteilevään naiseen. Vieressä oli kuivakka ukkeli eli Nicke :)
Hän on uskomattoman kaunis nainen, joka suorastaan säteilee karismaa ympärilleen. Muutaman kerran olen heihin törmännyt.
on ehdottomasti Heidi Klum ja Seal. Kuin kaunotar ja hirviö.
Seal on miehekäs ja komea. Heidi muuten kertoi, että kun tapasi Sealin ekaa kertaa, niin äijä oli tulossa treeneistä ja yllään oli jotkut tiukat pyöräilyshortsit. Heidin katse kiinnittyi välittömästi strategisiin kohtiin, jotka vaikuttivat "mahtavilta" eikä saanut silmiään niistä irti :D On itse kertonut tämän. Joten miehellä lienee lisäksi isot vehkeet.
No mun mielestä kans Seal on ihan älyttömän komea ja karismaattinen, sellaisella rumalla tavalla joka jo on kaunista. Ja kun mun mielestä toi Heidi on aika taviksen näkönen naamaltaan, niin tossa parissa mies on se kiinnostavampi puolisko.
mieltä Heidi Klumista. Niin tavis pallinaama kuin olla voi. En ole koskaan ymmärtänyt sen hehkutusta.
jatti vaimonsa ja nai lapsenlikkansa (suomalaisen), eikohan tuossa tayty taviksen tunnusmerkit.
ja karismaa on vaikka muille jakaa.
Vaikea löytää karismaa miehestä jolla on naismainen ääni ja äo todennäköisesti jotain 80-90. Ainakin itse odotan mieheltä jotain muuta
Seal nyt tuskin edes sylkis suhun päin ;-)
Täällä taas epävarmat palstamammat yrittävät nostaa itsetuntoaan mollaamalla muita. Niin tyypillistä tälle palstalle. Kertokaa lisää itsestänne!
myös lauri tähkä ja vaimo, koska vaimo on ilmeisesti niin tavis että pelkää julkisuutta?
Juurihan Bon Jovi sanoi panneensa kaikkea mikä liikkuu eli bändärihuoria oli välillä kymmenittäin ottamassa suihin pedissä :)
silloisesta tyttöystävästään joksikin aikaa juuri "pahimpina" aikoina. Sitten palasi yhteen high school sweetheartinsa kanssa ja sanoi, että ei ikinä uskaltaisi pettää vaimoaan, sillä tällä on musta vyö karatessa.
Hei!
sisäinen kauneus ratkaisee aikusen miehen välinnan:)
Hannu, merk08, KAOP