Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä tuo mies voi olla niin saatanan itsekäs!!!

Vierailija
02.01.2011 |

aina väittää että meilllä tehdään niin kuin minä tahdon vaikka todellisuudessa minä ja lapset ollaan aina niitä jotka alistuu kohtaloonsa =(

EIlisen päivän mies makas ja näköjään tämänkin päivän, viime vuonna oli mein kans laivalla, siinä kaikki mitä suostunut perheensä kanssa tekemön, ai niin ja särkänniemessä. Laivallakin makas hytissä vaan koko ajan kun me lasten kanssa kierrettiin tapahtumissa.

Nyt pyydettiin lastn kanssa jos oltas menty porukalla elokuviin niin eihän tuo jaksa =(

ja taas me mennään lasten kanssa keskenään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan juuri ennen lähtöä, että lähdette lasten kanssa kylään/kirjastoon/elokuviin tms. ja että kun et kumminkaan halua tulla mukaan niin pyydettiin sitten vaikka xxx:ää. Ja kun tulette takaisin, niin olette hyväntuulisia ja iloisia, ettekä mitenkään huomioi miestä tai kiinnitä hänen mielentiloihinsa huomiota. Teette siis juuri sitä, mitä halautte, mutta ette ota häntä mukaan, kun ei kuitenkaan jaksa lähteä.

Parin kerran jälkeen saattaa hyvinkin taas jaksaa. :)

Vierailija
2/3 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niitä pysty muuttamaan jolleivat itse halua.

Mä näyttäisin tuollaiselle ovea.. Surku tuli teidän perheen puolestä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vähän oudolta näyttää ovea sen takia.

Kyllä mä sitä miestiä silti jostain kumman syystä vaan rakastan, tuntuu vaan niin pahalta lasten puolesta kun haluisivat viettää aikaa isänsä kanssa ja toinen on viikot töissä yömyöhään ja viikonloput vaan makaa.