Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei voi mitään, mutta heti kun kuulee jonkun ottaneen silikonit

Vierailija
01.01.2011 |

tulee väistämättä vaikutelma, että kyseinen nainen on bimbo.

(poislukien silikonitissit esim. siitä syystä että rinnat on poistettu vaikkapa syövän vuoksi)

Muutkin kauneusleikkaukset ovat melko turhamaisia, mutta väistämättä bimbovaikutelma tulee noista tisseistä eniten.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos oikeasti uskoo, ei voi olla syytä.Ei mitenkään.

Minä ihan oikeasti uskon, ja minun mielestä tuo on tosi loukkaavaa, että uskonto sekoitetaan tähän asiaan.

Vierailija
42/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillikonien otto ei sovi uskossa oleville! koska jos oikeasti uskoo, ei voi olla syytä.Ei mitenkään.

Ihminen pelastuu yksin uskosta, yksin armosta, Jeesuksen ristinkuoleman tähden. Kaikki me teemme joskus huonoja valintoja elämässämme, vaikka se ei hyväksi olekaan.

En usko että kukaan meistä on synnitön täällä, miksi musta halutaan täällä tehdä valtava syntipukki?? Olenko mä tosiaan niin paha ihminen, että en saisi uskoa Jumalaan ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se tietynlaista bimboilua, ainakin itseni kaltaisella naisella, myönnän.

Ei ole syynä miestä koska sinkku olen, ei liian pieniä rintoja, koska oma kuppikoko on imetyksenkin jälkeen B ja kaikkea muuta kuin riippuva sellainen. En voi myöskään uskosta ottaa tukea päätökselleni enkä ole ikinä ollut vakavasti sairas.

SILTI haluan isommat rinnat, kyllä.

Ihan vain koska olen pinnallinen, esteettinen ihminen, mutta myös koska ehkä haluan pönkittää itsetuntoani ja saada miehiltä hyväksyviä katseita, naisilta kateellisia.

Olen siis ihan esimerkkitapaus ap:n mainitsemasta, luulisin.

Ei siinä mitään, hyväksyn sen turhamaisen piirteen itsessäni, ulkonäköni epäkohtia taas en. Ja ulkonäössäni ei ole todella mitään vikaa, kuulemma.. Periaatteessa :)

Vierailija
44/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillikonien otto ei sovi uskossa oleville! koska jos oikeasti uskoo, ei voi olla syytä.Ei mitenkään.

Ihminen pelastuu yksin uskosta, yksin armosta, Jeesuksen ristinkuoleman tähden. Kaikki me teemme joskus huonoja valintoja elämässämme, vaikka se ei hyväksi olekaan.

En usko että kukaan meistä on synnitön täällä, miksi musta halutaan täällä tehdä valtava syntipukki?? Olenko mä tosiaan niin paha ihminen, että en saisi uskoa Jumalaan ?

Lähtekää rauhassa ja palvelkaa Herraa iloiten, sanotaan sinulle taas huomenna messun lopussa. Usko se omalle kohdallesi.

Vierailija
45/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parisuhteelle oikeasti parempi, että nainen piilottelee mieheltään oikeita rintoja, mutta kokee hienoksi, kun mies koskettelee synteettistä materiaalia? Ei voi olla totta!

Itse olen kuppia A/AA normaalisti, nyt imettäessä hieman suurempi. Ensimmäisen imetyksen jäljiltä rinnat palautuivat ihan ok kuntoon. Urheilen paljon ja en voi ymmärtää, miksi joku haluaisi isot rinnat. Sellaiset eivät edes kuulu mielestäni kauniiseen, hoikkaan vartaloon.

No, jokainen tyylillään, mutta surettaa kyllä ihmisten heikko suhtautuminen itseensä!

Onko parisuhteelle oikeasti parempi, että nainen piilottelee mieheltään oikeita rintoja, mutta kokee hienoksi, kun mies koskettelee synteettistä materiaalia? Ei voi olla totta!

Itse olen kuppia A/AA normaalisti, nyt imettäessä hieman suurempi. Ensimmäisen imetyksen jäljiltä rinnat palautuivat ihan ok kuntoon. Urheilen paljon ja en voi ymmärtää, miksi joku haluaisi isot rinnat. Sellaiset eivät edes kuulu mielestäni kauniiseen, hoikkaan vartaloon.

No, jokainen tyylillään, mutta surettaa kyllä ihmisten heikko suhtautuminen itseensä!

Minun rintani olisivat kyllä miehelle kelvanneet. Minun huonoa itsetuntoani se toki on etten rintojani antanut miehen raskausarpisina tyhjinä pusseina nähdä tai koskea. Itseni takia halusin leikkauksen, joka näin jälkeenpäin ajatellen on antanut kyllä parisuhteellekkin paljon. Toki mieskin on tyytyväinen kun en enää häpeile/peittele itseäni ja seksielämäkin on parantunut siitä syystä. Itselläni kyse ei tosiaan leikkauksessa niinkään ollut koosta (ennen pieni a ja nyt pieni b) vaan rintojen muodosta ja raskausarvista. Mielestäni on hienoa jos naisena osaa ja pystyy ns. ylpeänä kantamaan raskausarpiset tyhjinä pusseinakin roikkuvat rintansa! Nykyään kuitenkin voi valita myös toisin enkä näe siinä mitään väärää.

Vierailija
46/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi jos tässä yhteiskunnassa hyväksyttäisiin ne jotka ei tahdo avioliittoa/parisuhdetta, erakot sekä ne jotka haluaa elää sinkkuna harrastaen irtosuhteita.

Ihmiset. Herätkää! Kaikilla ei ole kauniita rintoja teininä tai aikuisena. Miten saada nautintoa jos ei voi toisen edessä olla oma itsensä?

No nykyään on mahdollisuus maksaa itselleen rinnat. Ja siitähän täällä sanallisesti rankaistaan!!

Ihmeellisiä olette!

Vierailija
47/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma siippa ei ikimaailmassa edes moiseen suostuisi, eikä koskisi edes tisseihini tuon jälkeen, eihän ne ole minun omat.

Luomu kunniaan! Mä en voi käsittää edes rakennekynsiä enkä ripsienpidennyksiä (lähinnä niihin kuluvaa rahaa ja aikaa) saatikka jotain kauneusleikkauksia!

Vierailija
48/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muokata itseään jonkun kauneusihanteen mukaisesti..mielestäni ei. En ymmärrä lainkaan, miten joku rintojen suurennus kohentaisi itsetuntoa tai parisuhdetta. Tiedän naisia, joilta on poistettu rinta/rinnat ja eivät ole ottaneet mitään siihen tilalle.Ovat hyvin naisellisia ja tyytyväisiä elämään ilman rintojakin.

Itsetuntokysymys tämäkin kai on pohjimmiltaan. Jotenkin kummastuttaa, ellei kelpaa itselleen pienirintaisena. Vikojahan löytyy aina tai iän myötä niitä ainakin tulee jonkin verran.

Itse olen pienirintainen, imettänyt 3 lasta. En ole koskaan ajatellutkaan silikonien hankintaa. Jos mies ehdottaisi sitä, olisin varmasti väärän miehen kanssa.

Inhottaa, kun naisia käydään esineellistämään ja että naiset vielä alistuvat tuohon.

Vierailija
49/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla rakannekynnet, pigmentointeja tai ripsipidennyksiä.

Kun kelpaa itselleen, kelpaa muillekin.