Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi mitään, mutta heti kun kuulee jonkun ottaneen silikonit

Vierailija
01.01.2011 |

tulee väistämättä vaikutelma, että kyseinen nainen on bimbo.

(poislukien silikonitissit esim. siitä syystä että rinnat on poistettu vaikkapa syövän vuoksi)

Muutkin kauneusleikkaukset ovat melko turhamaisia, mutta väistämättä bimbovaikutelma tulee noista tisseistä eniten.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Olen myös uskossa. enkä ottanut rintoja mieheni takia. vaan ihan oman itseni. Tiedän että Jumala rakastaa mua juuri tälläisenä mikä olen, silikonitisseinenikin :)

Vierailija
22/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Olen myös uskossa. enkä ottanut rintoja mieheni takia. vaan ihan oman itseni. Tiedän että Jumala rakastaa mua juuri tälläisenä mikä olen, silikonitisseinenikin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aidosti uskossa oleva, ei kyllä tarvitse silikonitissejä, sorry vaan:(

Mun mielestä kukaan ei voi mennä sanomaan toiselle "et voi olla uskossa aidosti jos olet tehnyt sitä tai tätä" miten se tekee musta huonomman Jumalan edessä? Jumalan edessä me kaikki olemme samanarvoisia, myös minä.

Vierailija
24/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rintoja voi ottaa! Otit muovia, tekojuttua!

kYLLÄ, niin tein.

Vierailija
25/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pienirintaisuutta pidetään vikana joka pitää korjata leikkauksella. Naisten asema paranee samantien kun kaikki naiset kieltäytyvät menemästä leikeltäviksi ja korjailtaviksi.

Täsmälleen niin. Siksi ihmettelenkin ap:n mielipidettä että aivan samalla lailla luonnolliseen elämänkulkuun kuuluvan syöpäleikkauksen jälkeen kauneusleikkaus on hyväksyttävä ja ymmärrettävää mutta muut on bimboja.

Yhtä lailla syövän vuoksi rintansa menettäneen tulisi

olla ylpeä vartalostaan ja antaa poistetun rinnan kohottaa itsetuntoaan. Onhan jokainen eletty päivä sairaudelta voitettu eikä sitä tarvitsisi hävetä vai kuinka?

Edelleen sallin kauneusleikkaukset niitä haluaville, oli taustalla sitten syöpähoitojen tai muuten elämän muokkaamat rinnat.

Vierailija
26/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aidosti uskossa oleva, ei kyllä tarvitse silikonitissejä, sorry vaan:(

Mun mielestä kukaan ei voi mennä sanomaan toiselle "et voi olla uskossa aidosti jos olet tehnyt sitä tai tätä" miten se tekee musta huonomman Jumalan edessä? Jumalan edessä me kaikki olemme samanarvoisia, myös minä.

sanoa toiselle tämän uskon laadusta mitään.. mutta siinä olen kyllä vähän samaa mieltä, että jos pystyisit enemmän ymmärtämään Jumalan rakkautta sinua kohtaan, et välttämättä olisi kokenut enää tarvitsevasi silikonia kelvataksesi itsellesi tai muille.

Mutta Jumalan rakkaus on kyllä niin suuri asia, että sitä voi olla vaikeaa täysin ymmärtää (ottaa vastaan), jos sitä koskaan täällä voi täysin ymmärtääkään?

Vierailija
27/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä aihe lähti hiukan käsistä, koska nyt tuli fiilis niinkuin olisin ihan hirveä synnintekijä tässä maailmassa tissieni kanssa... Ehkä pahempiakin asioita kumminkin on.

Turhamaisuuttani en kiellä. Tissit on ja pysyy, ja kirkkoon tallustan huomenna olitte te muut uskovaiset mitä mieltä tahansa :)

Vierailija
28/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne riskit kun ei ole pelkkää puhetta, olen nähnyt ihan hirveitä tapauksia seurauksena siitä kun potilas on saanut bakteerin haavaansa. Osa on ollut tehohoïdossa ja menettäneet raajojaan yms. Joten kannattaa ihan oikeasti miettiä sitä mitä kaikkea voi menettää "turhan" asian vuoksi. Harvinaisiahan nuo ovat mutta jonkun kohdalle aina nekin sattuvat. Ja nykyajan bakteerit käyvät koko ajan hankalammiksi.

Vierailija
29/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parisuhteelle oikeasti parempi, että nainen piilottelee mieheltään oikeita rintoja, mutta kokee hienoksi, kun mies koskettelee synteettistä materiaalia? Ei voi olla totta!

Itse olen kuppia A/AA normaalisti, nyt imettäessä hieman suurempi. Ensimmäisen imetyksen jäljiltä rinnat palautuivat ihan ok kuntoon. Urheilen paljon ja en voi ymmärtää, miksi joku haluaisi isot rinnat. Sellaiset eivät edes kuulu mielestäni kauniiseen, hoikkaan vartaloon.

No, jokainen tyylillään, mutta surettaa kyllä ihmisten heikko suhtautuminen itseensä!

Vierailija
30/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi edelleenkään ymmärtää, mitä se on teiltä muilta pois, jos minulla on silikonit ? :)

Ketju on mielestäni hyvä, koska on järkevää keskustelua puolesta ja vastaan... ei pilata haukkumisilla tätä ketjua:)

Vierailija
31/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi edelleenkään ymmärtää, mitä se on teiltä muilta pois, jos minulla on silikonit ? :)

Ketju on mielestäni hyvä, koska on järkevää keskustelua puolesta ja vastaan... ei pilata haukkumisilla tätä ketjua:)

huolissani esimerkiksi siitä naiskuvasta, minkä vaikkapa kummityttöni saa (omia tyttäriä mulla ei ole) ja mitä useampi nainen päättää leikellä itseään ja sanoo sen jälkeen "NYT tunnen olevani oikein naisen näköinen" tms. niin sitä enemmän paineet kasvavat myös kummitytöllä, ja sitä enemmän hän saa sellaisen käsityksen että on ihan normaalia tai tavoiteltavaa ja jopa suositeltavaa hakeautua jopa hengenvaarallisiin leikkauksiin ja tunkea jotain kehoon kuulumatonta ihon sisälle, NÄYTTÄÄKSEEN tietynlaiselta ja kelvatakseen, itselle tai muille.

Vierailija
32/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja lasteni maailmaan vaikuttaa hyvin paljon se millainen naiskuva on vallalla ja mihin suuntaan se kehittyy tulevaisuudessa.

Olisi mielenkiintoista kuulla sinulta vastaukset noihin aiempiin kysymyksiin, liittyen naiskuvaan jne. ja siihen millaisessa maailmassa tahdot itse elää ja millaisen maailman tahdot lapsillesi.

Vierailija
33/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse tämän myös tiedostan.. itse olen aikoinaan kärsinyt monen monta vuotta syömishäiriöistä.kerron tyttärelleni, myöhemmin, että olen niin pinnallinen että olen tehnyt tämän ratkaisun, monen vuoden pohdinnan jälkeen. ja että hän toivottavasti on ylpeä omasta vartalostaan ilman samanlaisia valintoja kuin minä tein.

Vierailija
34/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse tämän myös tiedostan.. itse olen aikoinaan kärsinyt monen monta vuotta syömishäiriöistä.kerron tyttärelleni, myöhemmin, että olen niin pinnallinen että olen tehnyt tämän ratkaisun, monen vuoden pohdinnan jälkeen. ja että hän toivottavasti on ylpeä omasta vartalostaan ilman samanlaisia valintoja kuin minä tein.

Vierailija
35/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aidosti uskossa oleva, ei kyllä tarvitse silikonitissejä, sorry vaan:( Mun mielestä kukaan ei voi mennä sanomaan toiselle "et voi olla uskossa aidosti jos olet tehnyt sitä tai tätä" miten se tekee musta huonomman Jumalan edessä? Jumalan edessä me kaikki olemme samanarvoisia, myös minä.

sanoa toiselle tämän uskon laadusta mitään.. mutta siinä olen kyllä vähän samaa mieltä, että jos pystyisit enemmän ymmärtämään Jumalan rakkautta sinua kohtaan, et välttämättä olisi kokenut enää tarvitsevasi silikonia kelvataksesi itsellesi tai muille. Mutta Jumalan rakkaus on kyllä niin suuri asia, että sitä voi olla vaikeaa täysin ymmärtää (ottaa vastaan), jos sitä koskaan täällä voi täysin ymmärtääkään?

Vierailija
36/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten, ilmeisesti nosti hänen itsetuntoaan ja itsevarmuuttaan paljonkin. Kärsi siis pienistä rinnoista. Tuumin itse mielessäni, että näyttää siltä, että rintojen alapuolelle on lisätty pari desiä, mutta nännit ovat siellä entisellä paikallaan;-D. Eli ei ehkä ihan onnistunut saati luonnollisen näköinen tulos. Itselläni on aina ollut isot rinnat, ja koko vaihdellut painon mukaan. Eivät varmaan koskaan ole taivasta kohti sojottaneet, vaan väliäkö sillä? Hyvin imetin kolme lastani, yhteensä lähes 7 vuotta! Enkä muista kuulleeni moittivia kommentteja..

Vierailija
37/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos oikeasti uskoo, ei voi olla syytä.Ei mitenkään.

Vierailija
38/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka salaa haaveilen silikoneista..mies ei tosin ole kovin innostunut ajatuksesta..

Vierailija
39/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne eivät ole pakollisia leikkauksia. Kun tuollaisia ei-pakollisia leikkauksia tehdään, tulee väistämättä aina silloin tällöin komplikaatioita, joihin tarvitaan antibiootteja. Nykyään kun resistentit mikrobit lisääntyvät kun antibiootteja käytetään paljon, joskus liikaakin, pitäisi mielestäni välttää kaikkea kirurgiaa, mikä ei ole täysin välttämätöntä.

Lisäksi mietin sitä, miten paljon nuo ei-pakolliset leikkaukset vievät resursseja tarpeelliselta hoidolta tai miten paljon lääkärit orientoituvat esteettiseen plastiikkakirurgiaan suurien tienestien toivossa, vaikka heillä olisi mahdollisuus käyttää aikansa ja työpanoksensa mielestäni hyödyllisemminkin.

Olen itse erittäin pienirintainen ja minua on asiasta kouluaikoina kiusattukin. Silti en missään tapauksessa ottaisi silikonirintoja. En edes siinä tapauksessa, että menettäisin rintani syöpäleikkauksessa. Nykyään on niin hyviä proteeseja ja topattuja rintaliivejä että ulkoasuaan saa niillä muokattua halutessaan ihan tarpeeksi.

Vierailija
40/49 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillikonien otto ei sovi uskossa oleville! koska jos oikeasti uskoo, ei voi olla syytä.Ei mitenkään.

Ihminen pelastuu yksin uskosta, yksin armosta, Jeesuksen ristinkuoleman tähden. Kaikki me teemme joskus huonoja valintoja elämässämme, vaikka se ei hyväksi olekaan.