Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olla onnellinen tässä elämässä? Miksi minua vain ahdistaa.

Vierailija
17.06.2022 |

Pitäisi tehdä kovasti töitä, jotta saisi auton, mukavan talon maalta ja omia haaveitaan toteutettua.
En kuitenkaan tiedä, olenko onnellinen kun saavutan tuon kaiken.
Sitten pitää tehdä lisää töitä ja työnilo on ihanaa mutta energiaa ei ole, pakko kuitenkin vain tietenkin tehdä.
Ihmisten kanssa ei oikein viihdy. Tulen vain levottomaksi ja alkaa väsyttämään, alkaa oikeastaan vain ramaisemaan ja ahdistamaan lopulta. Liikaa kaikkea epämääräistä.
Yhdessä täällä kuitenkin ollaan ja sopeudutaan elämään.
On niin suuria kysymyksiä koko ajan mielessä ja katselen maailmaa kuin sivusta katsottuna. En ymmärrä tästä mitään, miksi me täällä olemme ja mitä täällä oikeasti pitäisi tehdä?
Ainoa asia mikä on ihanaa, on aistien varassa eläminen. Hyvät ruoat, uiminen, lämmin kesäpäivä, sauna, kukkien tuoksu ja upeat värit, luonnon rauhallisuus ja vesiputoukset.
Kaikki mitkä liittyvät aisteihin mutta muu on vain epämääräistä sotkua vailla mitään järkeä, sellaista pinnallista ja paskantärkeää.
En yhtään ihmettele sanontaa, että ihmiset haluaa "eristäytyä" metsän keskelle mökkiinsä.

Miten ihmeessä tätä elämää tulisi elää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tänne valita. Olet uusavuton ja tyhmä. Mene muualle. Et ole mikään ahdistunut vaan vain ihminen, joka et osaa tehdä ihan hyvin sujuneella elämälläsi mitään järkevää. Monella muulla on paljon hankalampaa. Pois täältä, heti!

Vierailija
2/10 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä dg sinulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE HOITOON! LÄÄKKEET!

Vierailija
4/10 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, mutta minua v....ttaa se lässytys, että nauti elämästä ja plaaplaa. Ööööö, elämä on yhtä v....n veroa ja velvollisuuksia. Miten siitä nautitaan? MIKSI siitä pitäisi edes yrittää nauttia? Nautin joistain elämän hetkistä, en ELÄMÄSTÄ. En halua kuolla, en vain nauti elämästä kokonaisuutena eikä kukaan muukaan täyspäinen tee niin.

Vierailija
5/10 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas erikoisia, kommentteja. Ap reagoi täysin luonnollisesti kun ottaa huomioon minkälainen tästä maailmasta on tullut.

Vierailija
6/10 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on paljon asioita mistä nautit. Miksi ahdistaa.

Vierailija
7/10 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, mutta minua v....ttaa se lässytys, että nauti elämästä ja plaaplaa. Ööööö, elämä on yhtä v....n veroa ja velvollisuuksia. Miten siitä nautitaan? MIKSI siitä pitäisi edes yrittää nauttia? Nautin joistain elämän hetkistä, en ELÄMÄSTÄ. En halua kuolla, en vain nauti elämästä kokonaisuutena eikä kukaan muukaan täyspäinen tee niin.

Minä nautin elämästä kokonaisvaltaisesti. Tässä syy: elän omien joidenkin mielestä vanhentuneiden moraali, - ja arvo käsitysten mukaan enkä keskity materian hankkimiseen. Siinä onnellisen elämän salaisuus.

8/10 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on ihana ja onnellistava. Olen kiitollinen Luojalle siitä.

Älä välitä epämääräisistä ja pinnallisista asioista.

Vierailija
9/10 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoreetikko . Se on aina hyvä neuvonantaja.

Vierailija
10/10 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta asioiden jatkuva haluaminen. Se on just se mikä aiheuttaa ihmisille kaikkein eniten ahdistuneisuutta. Haluaa sitä ja tota koko ajan.