Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli, mulla niksahto päässä 4v temppuillessa

Vierailija
01.01.2011 |

4v temppuili ruokapöydässä taas miljoonan kiellon jälkeenkin. Tuolilla keikkumista ja levottomuuttaa, ruokaa pisin poikin pöydällä, maitolasi kaatui pelleilyn seurauksena jne.

Mulla niksahti päässä, otin maitotölkin ja kaasin kylmän rauhallisesti sanaakaan sanomatta ipanan päähän kylmää maitoa 1,5 litran tölkillisen verran. Lapsi äimistyi ja söi nätisti ruokailun ajan. Kysyin rauhoituttuani pelästyikö tai onko paha mieli, ei kuulemma. Nyt nukkuu jo tuolla, mulla on paha mieli.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en voi käsittää sitä siivoa ja sun fiiliksiä luututessasi lattioilta maitoa :D

Vaikka mäkin saattaisin hermostua moisesta, olen silti aina niin tarkka, että yhtään ylimääräistä siivoa en tee.

Vierailija
22/24 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan oli just paras temppu,se nauraa teininä vielä tuolle :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuo on oikein hieno tapa ratkoa ongelmia. Ehkä ap on niitä naisia, jotka käydessääm miehensä kanssa syömässä tyhjentävät lasillisen viiniä tämän päälle. Tai kyläpaikassa kaataa kahvit vieruskaverin syliin vain siksi, että tämä ei suostu puhumaan samasta asiasta kuin ap.

Ei henkisesti aikuinen tee noin! Ja tuskin se tuohon jää, huomenna ap:n lapsi tekee saman ja ap ihmettelee, että miksi, ah miksi.

Vierailija
24/24 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi oli 12v, se halusi itse huostaanoton, ei kestänyt elämää äitinsä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän