Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olenkohan mä raskaana?
01.01.2011 |
Kun mun lapsi tänään kysyi, että onko äitillä vauva mahassa. Mä kysyin, että onkos äiti jouluna syönyt vaan liikaa suklaata, mutta ei kuulemma.
Rupes oikeesti jännittämään, taannoin tapahtui ehkäisyllinen moka ja kiertokin vähän mitä sattuu... Kääk.
Osaakohan mun lapsi ennustaa?
Kommentit (3)
oli myös "ennustanut", että äitinsä on raskaana. Yksi päivä vain kysyi, että koska vauvat syntyvät.
Ja tosiaan, kaksosethan sieltä oli tulossa. Kukaan (muu) ei sitä tuolloin vielä tiennyt. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Raskaana olen. Oho.
ap