Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät juoneet alkoholia eilen?

Vierailija
01.01.2011 |

Mä olin siskon luona ja sielä oli paljon ihmisiä kännissä, itellekkin tyrkytettiin kokoajan. sanoin nätisti että ei kiitos. Sielä oli paljon lapsia, jopa oma 2,5 v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi. Olin ihan kotosalla, lapsi mummolassa. Tää yh ei ruukaa ryypätä, joten skippasin 2 kutsuakin sen takia juuri ettei tarvi sanoa kokoajan EI juomille.

Vierailija
2/7 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et juo niin et juo, mutta miksi helvetissä siitä pitää koko ajan jankuttaa kaikille? Itse en vedä koskaan perseitä enkä tykkää kännisistä ihmisistä, mutta juuri tuon takia en KOSKAAN kutsu juhliini absolutisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kai se on jos olisin tehnyt aloituksen : ''muita jotka vetivät eilen perseet?'' ,tuskin olisit sinne tullut itkemään.

En jankuta sitä kaikille, tulin vain kysymään että joiko muut eilen.

Ota ihan rauhallisesti.

ap

Vierailija
4/7 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapariskunta kävi kylässä ja kuskina ollut oli selvinpäin, toinen joi muutaman kaljan.

Vierailija
5/7 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekään en juonut, koska olin lasten kanssa (mies töissä) ja myöskin, lkoska nyt olen itse töissä

Vierailija
6/7 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täälläkin oltiin ilman viinaksia. Ei niitä tarvittu, vaikka kaapissa olisi puoliksi juotu likööripullokin ja monta avaamatonta pölyyntymässä. Ei vaan tullut mieleen juuri eilen juoda mitään, kuten ei joulunakaan.

Vierailija
7/7 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en pidä sitä minään saavutuksena tai meriittinä. Ei ole tehnyt mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi