Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole ystävättärestä kulunut mitään...

Vierailija
01.01.2011 |

Ihmettelin palstalla joulun aikaan kun ei laittanut tänä vuonna aikaisemmasta poiketen joulukorttia tai -tekstariakaan, saati mitään pientä muistamista, jota on ennen harrastanut. Annoin itse lahjan kuten aikaisempinakin vuosina, ja yleensä olemme soitelleet joulunpyhinä lahjakiitokset. Nyt ei ole ystävästä kuulunut mitään sen jälkeen kun ennen joulua näimme ja annoin lahjani. En itse arvannut ottaa yhteyttä kun tuntui kiitosten kalastelulta.

Eipä ole ystävästäkään tähän päivään mennessä kuulunut yhtään mitään. Nyt on lomallakin koulustaan, joten en tiedä onko mitään erikoista stressiä (mitä palstalla epäiltiin syyksi jouluna). Ei miestä, joka voisi viedä kaiken huomion (ellei nyt sitten mulle kertomatta ole tavannut ketään...), asuu vielä kotona vanhempiensa kanssa.

Jollain tapaa en halua itsekään ottaa yhteyttä kun olen vähän loukkaantunut ettei kiittänyt lahjasta (kuten ennen on tehnyt), jollain tapaa vaivaa onko jotain vakavaa sattunut kun ei ole ottanut yhteyttä. Sen tiedän ettei tällainen hiljaisuus ole hänen tapaistaan.

Mulle on ainakin nyt viikon pohtimisen jälkeen noussut tosi korkea kynnys soittaa ja kysyä yhtään mitään. Eniten epäilen olisko hän suuttunut mulle jostain mutten keksi syytä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ennen "salaillut" mitään ikävääkään mitä itselle tai perheessä sattunut (esim. kuolemantapaus aikaisemmin). ap

Vierailija
2/4 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti, että onko kaikki ok, kun ei ole kuulunut mitään. Sillähän siitä selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet sitten vastaako mitään.

Tai laitat uuden vuoden toivotukset ja vaikka, että mitä sulle kuuluu. Mutta ei mitään syytöksiä tms. Jos vastaa, niin voithan sitten vaikka kysyä, että onko hän suuttunut sulle jostain.

Asia kuitenkin vaivaa sua, niin ehkä olisi hyvä tehdä jotakin, että asia selviäisi.

Vierailija
4/4 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottaisin hyvää alkanutta vuotta ja kyselisin, että miten on joulu ja uusi vuosi mennyt. Jos ei vastaa mitään, niin kysyisin, että onko kaikki hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi