Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin tänään teinilleni ja sen kavereille "pussikaljat".

Vierailija
31.12.2010 |

Joka tapauksessa olisivat alkoholinsa jostakin hankkineet ja parempi, että tiedän nyt kuinka monta pulloa juovat per nenä ja, että juoma on oikeaa juomaa eikä mitään viron tuliaista. (Niistä kun ei koskaan tiedä mitä myrkkyä ovat)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opetanut lapselleni että sääntöjä ei tarvitse aina sokeasti

noudattaa, mutta sopimuksia ei koskaan rikota

Vierailija
22/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä tulee olla myös omat aivot joilla ajatella. Historia muuttaa lakeja, mikä ennen oli laki ei sitä tänä päivänä enää ole.

vai mitä sanot laista jonka mukaan kaikki juutalaiset oli tapettava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opetanut lapselleni että sääntöjä ei tarvitse aina sokeasti noudattaa, mutta sopimuksia ei koskaan rikota

noudattaa, kunhan ne vaan katsoo turhiksi. Ja keksii hyvän selityksen.

Vierailija
24/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opetanut lapselleni että sääntöjä ei tarvitse aina sokeasti noudattaa, mutta sopimuksia ei koskaan rikota

turhia lakeja on olemassa.

Vierailija
25/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä tulee olla myös omat aivot joilla ajatella. Historia muuttaa lakeja, mikä ennen oli laki ei sitä tänä päivänä enää ole.

vai mitä sanot laista jonka mukaan kaikki juutalaiset oli tapettava

Siellä sanotaan yksiselitteisesti ettei alaikäiselle saa antaa alkoholia. Ja se koskee omaa lasta ja sen kavereita. Ja samaa sanoo maalaisjärki, yksikään kunnon kasvattaja ei osta alaikäiselle alkoholia. Älä viitti sekoittaa tähän asiaan juutalaisia.

Vierailija
26/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan turhia. Ja taidan viedä sun auton ja kaiken muunkin omaisuuden, koska se ei mun mielestä ole ollenkaan rikollista. Joku turha laki vaan muka määrittää, että sä muka omistat oman omaisuutesi. Ihan turhia lakeja sellaset.

Vierailija
27/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tietty promillemäärä alkoa veressä ja autoa ei saa ajaa? Onhan siinäkin varmaan oman pään viinansietokyky huomioitava, vai kuinka? Onko mies vai nainen, viinansieto erilainen vai kuinka ap.?

Vierailija
28/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan turhia. Ja taidan viedä sun auton ja kaiken muunkin omaisuuden, koska se ei mun mielestä ole ollenkaan rikollista. Joku turha laki vaan muka määrittää, että sä muka omistat oman omaisuutesi. Ihan turhia lakeja sellaset.

Vierailija
29/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti viinat, en minä. Mies taas ei tajunnu että mä ne viinat juon, kun osti ne itelleen, ei ole sen vika. Oikeestaan se oli sun vika, olit tiellä siihen aikaan kun sen piti olla vain mulle varattu, mähän olin ajatellu lähtee kotiin ajaan just vähän ennen sitä.

Vierailija
30/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa joku syy? Siis jos teini kyseessä? Mitä äiti haluaa?

Vierailija
31/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap asuis vuokra-asunnossa niin mä saan sen asunnon ottaa itelleni. Kaikki lait on ihan turhia ja jos mä haluan jotain itelleni niin mä saan käyttää aivojani ja maalaisjärkeäni ja vain ottaa sen mitä haluan. Sitäpaitsi voihan olla että lait muuttuu tulevaisuudessa sellasiks että mä saan ottaa sen mitä haluan keltä haluan.

Vierailija
32/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ne juo.

Vierailija
33/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juonut alaikäisenä, nostakoon käden ylös. Jostain teinit aina saa juotavaa, t. ei ap

Vierailija
34/34 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat alkoholia niin noudatat kotiintuloaikoja. Jep.

Meillä noudatetaan kotiintuloaikoja ym. sopimuksia sen takia kun ´vanhemmat niin sanoo. Ei tarvi pelotella joulupukilla ja tontuilla tai lahjoa alkoholilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän