Minä mammapa repäisen tänään ja tieten tahtoen ajaudun rikollisille poluille!!
Mennään kohta lasten kanssa ulos ja jokainen neljästä lapsesta (3-11v) saavat tähtisadetikut käteen.
Näinköhän joudun lusimaan rötöstelystäni? No, siinäpähän on lastenlapsille aikanaan kertomista, miten mummo hurjassa nuoruudessaan istui linnassa..=)
Kommentit (19)
Linnassa tavataan, mä oon se iso vaalee ;DDD
Meilläkin ollaan rikollisia, 16v ampuu raketit. Lapset oli yhdessä kuorossa että ei anna äitin niitä ampua kun äiti viimeisillään raskaana ja vähän hidas kimpoomaan pois palavan raketin luota:D
Kun ampuma-aseita saa 16v.
Mutta hyvää uuttavuotta kaikille silti.
tähtisadetikut on lailla kielletty alle 18- vuotiailta. On rikollista, minä olen rikollinen.
t. ap
mutta tällästähän tää on, kun kukkahattutädit pääsee tekemään lakeja..
Olen rasistien ja muiden punaniskojen mielestä kukkahattutäti, mutta en sentään pelkää tähtisädetikkuja.
Sen sijaan olisin kieltämässä vaikkapa käsiaseet kaikilta, ihan sama miten olisi rakas harrastus.
Olen rasistien ja muiden punaniskojen mielestä kukkahattutäti, mutta en sentään pelkää tähtisädetikkuja. Sen sijaan olisin kieltämässä vaikkapa käsiaseet kaikilta, ihan sama miten olisi rakas harrastus.
Olen rasistien ja muiden punaniskojen mielestä kukkahattutäti, mutta en sentään pelkää tähtisädetikkuja. Sen sijaan olisin kieltämässä vaikkapa käsiaseet kaikilta, ihan sama miten olisi rakas harrastus.
Ihan Nuuskamuikkusta ja etenkin Pikku Myytä myöten. Vaikka eivät kai rotuopillisesti muumeista käykään. =P
edes kasvottomana, saatikka face to face. ohis kommentoi...
Ammuin raketteja pientaloalueella ihan omas pihas. Autoja ja taloja tiuhassa. Eikä ollu suojalaseja. Lisäksi lapset 4 ja 6v sai tähtisadetikut. Ja mä oon aika tiukkapipo, en tie mikä iski. En oo ees ennen uskaltanut sytyttää rakettia. Mitähän ens uutenavuotena mahtaa tapahtua kun oon näin päässy vauhtiin?
vaan lähinnä hämmästyttää törkeys!
siis sitä joka kieltäisi käsiaseet kaikilta: olen enemmän kuin valmis haistattamaan jokaiselle asehullullulle ihan naamatusten.
Itseasiassa olen niin tehnytkin.
Kukkahattutäti
Huoh, ei jaksa tuollaista välinpitämättömyyttä...
Jos lapsesi keinokuituinen takki kuitenkin sattuu syttymään ja sulaa kiinni lapsesi ihoon, niin ainakin tiedät, kuka sen palavan tikun lapselle antoi.
epähuomiossa sohi sillä palavalla tikulla itseään silmään. Onneksi on pistekirjoitusta ja äänikirjoja.
epähuomiossa sohi sillä palavalla tikulla itseään silmään. Onneksi on pistekirjoitusta ja äänikirjoja.
joo vaikka ikä olisi mitä niissä mutta en nää mitään "rikollista" siinä xD