Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri antoi 6v. lapsellemme sädetikun ja nyt mieheni on tosi vihainen!

Vierailija
31.12.2010 |

Naapuri antoi kohta 7v. täyttävälle pojallemme sädetikun ilman meidän lupaa.

Nyt mies raivona, kun on k-18 kielletty kamaa.

Mun mielestä ei mitään pahaa ja noi sädetikut on ihan kesyjä.

Poika siis oli ulkona ja naapurin isä ja hänen poikansa sitten jatkoivat matkaa meidän lapsien kanssa räjäyttämään ilotulitteita.

Minun mielestä kiva juttu, kun ottivat lapsemme mukaan, mutta mies aivan raivona sädetikusta ja siitä, että ottivat poikamme mukaan ilman lupaa.

Pojat ovat vajaa 7v. ja 9v. Vanhemmalla lievä kehitysvamma. Asutaan rivarissa ja tässä ihan lähellä paukuttelivat raketteja.

Itse en näe asiassa mitään ongelmaa, mutta mies näkee sitäkin enemmän.

Luulee nyt että te olette hänen puolensa ja käski kysyä tätä asiaa teiltä?

Poliisit kuulemma ottaa tälläisen asian vakavasti.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä mitä?

Vierailija
4/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan gauheeta!!

Vierailija
5/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-18 juttuja ilman vanhempien lupaa. Tosin noihin sädetikkuihinhan ei voi edes vanhemmat antaa lupaa, ne on yksiselitteisesti kielletty alaikäisiltä. Lisäksi mä en päästäis lastani koskaan naapurin kanssa raketteja paukuttamaan, lähtisin itse mukaan. Olis aika vittumaista, jos lapsi saisi jonkun silmävamman kun naapuri viis veisais turvamääräyksistä.

Kun googlaa kaikkea mitä raketit ja sädetikut on saaneet aikaan niin tajuaa että ne ei ole lasten leluja ja että on paras olla itse valvomassa lapsiaan.

Vierailija
6/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosikymmenten aikana.

Ettei se nyt niin vaarallista kuitenkaan ole. Tulitikut on vaarallisempia.

Vierailija
7/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan sädetikuissa luki, että k12. Tuolla ne paiski niitä, poika 9 ja tytöt 8 ja 6. Ihan valvomatta.

Vierailija
8/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on vähän yliammuttu kyllä. Me saatiin lapsena tähtisadetikkuja joululahjaksi, vanhempien valvonnassa niitä sitten polteltiin. Olen itsekin antanut neljävuotiaalle tähtisadetikun käteen, eipä olis tullu mieleenkään että pitäisi olla 18v...

Eri asia sitten nuo raketit ja muut paukut, niitä ei pitäisi vanhempien lapsilleen antaa vaikka monet niin tekee. Ei ne 12v ipanat ja känniset teinit niitä vaan osaa käyttää, ammutaan toisiaan päin raketteja kun leikitään sotaa ym. älytöntä..

Mutta kyllä minusta tässä ap:n mies vähän ylireagoi, siis kamoon tähtisadetikku se oli, ei mikään raketti. Se k-18 on vaan sitä varten ettei muksut niitä ostelisi kun viskovat niitä mihin sattuu.

Vierailija
9/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tänäkään vuonna puhkonut sillä silmäänsä tai sytyttänyt tulipaloa...

Noin muuten olen kyllä ikärajojen puolesta.

Vierailija
10/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman vanhempien valvontaa alle kouluikäisinä:)

Vierailija
11/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei niitä tulitikkuja pitäisi olla edes alle 18v. Ei niitä sädetikkuja pidä lapsille valvomatta antaa.

t. 9

Pojan sädetikuissa luki, että k12. Tuolla ne paiski niitä, poika 9 ja tytöt 8 ja 6. Ihan valvomatta.

Vierailija
12/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosikymmenten aikana.

Ettei se nyt niin vaarallista kuitenkaan ole. Tulitikut on vaarallisempia.

tulitikut ja tähtisadetikut on ihan leluihin verrattavia juttuja. Samoin raketteja voi ihan hyvin antaa alakoululaisille, ihan kesyjä paukkuja. Niin ja kyllä meidän Nico-Petteri on niin kypsä 8v. että hallitsee raketit, pommit ja sädetikut. Mun ei edes tarvi lähtee mukaan, voin hyvin jäädä kotiin juomaan sidukkaa :)

Vierailija
13/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa aivan erilaisia. Minä lempeä ja mies ankara. Olin aiemmin poikien kanssa ulkona ja monesti noi sädetikut melkein sammuikin.

Ei täällä ole kuin lunta ja pakkasta. Ei kyllä mitään mikä palaisi.

Kyllä mun kuopus on sellainen, että se änkee mukaankin, mutta mies ei sitä huomioi.

Ei ryypätä, mutta raketteja ei hankittu.

Kuopus sanoi, että noi sädetikut riittää, mutta ensi vuonna on pakko hankkia ilotulitteita.

Mies ei niitä haluaisi, kun ne on niin vaarallisia.

Noi naapurit on meidän seinänaapureita ja ihan hengissä ja kunnossa noi meidän pojat on.

Juuri mies sopi kuopuksen kanssa, että hankkivat ilotulitteita ensi vuonna.

En ymmärrä vain miestäni ja sen ankaruutta. No on se nyt rauhoittunut, mutta omituinen on.

Vierailija
14/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurisi vahti "vaarallisen" sädetikun polttavaa lastasi, mikä oli se vaarallisuus??? Eiväthän lapset olleet vahtimatta?!? Naapuri antoi lapsillenne elämyksiä ja kaikki oli hyvin. Ihanat naapurit teillä!

Vierailija
15/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tapahtunut mitään niin miks se mies keuhkoaa???

Ja jos mies on oikeasti huolissaan niin eiksen kannattais vetää takki päälle ja mennä itse ulos niiden lasten kanssa?

Vierailija
16/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä katsoisin peiliin.

Vierailija
17/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tähtisädetikusta lensi kipinä, joka sytytti sellaisen ison nallen tuleen, Nalle paloi ihan karrelle, mutta onneksi ei tapahtunut pahempaa.

Vierailija
18/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajatelkaapa sitä et sädetikku on k18 mutta haulikko k15!!

Vierailija
19/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehesi antaa naapurin lapselle kaljapullon käteen.

Vierailija
20/58 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No LOL.Illan parhaat naurut. Vihaan tommosia ihmisiä kuin sun ukkosi.

Onkohan tää provo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi