Mitä noi saksalaiset taas vaahtoaa Tuomiojan sanomisista?
Kommentit (36)
Vierailija:
Hän on aina ollut Tuomiojan kimpussa.
Hatunnosto Stubbille. Äänestin häntä muuten viime eurovaaleissa ja olen pitänyt kovasti hänen työskentelystään.
Ja kun lisäksi vielä Saulin yrmyilystä tarpeekseen saaneet kokkarit ja Vanhasen perhepoliittisista mokista suivaantuneet kepulaiset niin tekevät, gallupit toteutuvat.
Sano mun sanoneen.
Alex ajaa vain ja ainoastaan Alexin asiaa.
Onnea valitsemallasi tiellä:
Vierailija:
Hatunnosto Stubbille. Äänestin häntä muuten viime eurovaaleissa ja olen pitänyt kovasti hänen työskentelystään.
Kun ihmiset laittoivat demarit ja kokoomuksen samaan hallitukseen, oli seurauksena suuri lama, jonka uhrina tappoi itsensä ja muulla tavoin kuoli tuhansia suomalaisia.
http://www.alexstubb.com
Minulle jäi vain se, että Stubbin oma kuva on jokaikisessä kohdassa. Alex edestä, Alex takaa, Alex istuu, Alex makaa... Mautonta patseeraamista.
Vierailija:
Vierailija:Ette nyt voi noin tyhmiä olla, että kuvittelette, että Kokoomuksen ja Keskustan kannattajat äänestävät ensimmäisellä kierroksella HALOSTA! sen sijaan, että äänestäisivät omia ehdokkaitaan.
No näin nyt vain kävi viime vaaleissa, ja " sillä sipuli" , erästä tunnettua henkilöä lainatakseni. Halosta äänestettiin yli puoluerajojen, ja ainakin minun kohdallani jo pelkkä sukupuoli vie ääneni hänelle.
Kylläkin vasta toisella kierroksella, ekalla äänestän luonnollisesti viisainta naista eli Hautalaa.
En tasan varmasti halua Suomesta enää yhtään oikeistolaisempaa. Haluan paluuta vanhaan kunnon hyvinvointivaltioon sairaanhoidossa, koulutuksessa, lastenhoidossa... ihan kaikessa! Siitä syystä äänestän Halosta. Hänen ajamansa arvot ovat oikeita, ja siksi luulen monen muunkin häntä äänestävän.
Huomautus: Presidentinvaalit ovat juuri ne vaalit, joissa EI ÄÄNESTETÄ PUOLUETTA. Presidentti ei edes kuulu puolueeseen.
Että se siitä.
ja ainoastaan siksi, että oli NAINEN! Oli niin hienoa ja edistyksellistä saada peräti NAISPRESIDENTTi!
Mutta nyt monelle meistä NAISISTAKIN on valjennut, että Halonen on ennenkaikkea sosialisti ja sitten vasta nainen.
Halonen eli vuonna 2000 suosionsa kulta-aikaa, siitä lähtien on tultu vain alaspäin toisin kuin kommarimedia väittää.
Halonen on SDP:läinen, SAK:lainen, SAK:n juristi vasemmistolainen, sosialisti. Kaikkea näitä. Aikamoista taikaa saat käyttää, jos onnistut taikomaan Halosesta muun kuin vasurin.
Sinäkin taidat kuulua näihin SAK:n värvättyihin, joille SAK:n pomot on työajallaankin antanut luvan näpytellä Halospropgandaa. SAK on jäseniltään lupaa kysymättä lyöttäytynyt Halosen taakse ja tukemaan tätä rahallisesti, vaikka kaikki SAK:n jäsenet ei edes äänestä Halosta.
Halosesta ei tule seuraava presidentti kuin teidän VÄHEMMISTÖvasureiden märissä unissa. Ei vaikka kuinka yrittäisitte tunkea valheellista propagandaanne suomalaisten päihin. Kuka tahansa on parempi pressa kuin Halosen tantta.
Halonen puhuu heikompien puolesta eikä paasaa suu vaahdossa veronalennusten ja yksityistämisten puolesta niin kuin herrat Vanhanen ja Niinistö.
Mutta Hautala on vielä Halostakin viisaampi.
ps. äänestän Vanhasta, hän on inhimillinen
Vierailija:
Ja kun lisäksi vielä Saulin yrmyilystä tarpeekseen saaneet kokkarit ja Vanhasen perhepoliittisista mokista suivaantuneet kepulaiset niin tekevät, gallupit toteutuvat.Sano mun sanoneen.
Ja Hautalakin on sata kertaa parempi kuin Halonen. Hautala on jopa vaatinut selvittämään Halosen DDR-kytkökset.
Että kehtaatkin Halosfanaatikko mennä väittämään vihreiden puolesta, että hekin olisivat tämän teidän vasurien jumaloiman tantan takana!
Halosta äänestävät vasemmistoliittolaiset ja SDP:läiset (tosin veikkaan, että lipeämistä tapahtuu enemmänkin SDPstä oikealle, kuin vasemmalle) Eikä silloin Halosen kannatusprosentti ole 65% vaan pikemminkin 35%!
Vierailija:
Halonen puhuu heikompien puolesta eikä paasaa suu vaahdossa veronalennusten ja yksityistämisten puolesta niin kuin herrat Vanhanen ja Niinistö.Mutta Hautala on vielä Halostakin viisaampi.
Oikeasti Halonen on valtionyrityksestä miljoonia kahmivien Fortumpomojen ja bemari-demarien asialla.
hyvinvoivalle perheelleen omakotitalon Nurmijärvelle, koska " minäkin teen niin ja olen niiiiiiin onnellinen" .
Kuinkas sitten kävikään? Löytyi salarakas.
Tämä on asia, joka vie Vanhaselta kannatusta kepun perinteisillä alueilla Pohojanmaalla.
Minusta asia on tietenkin täysin yhdentekevä, mutta kutsuisin tuota omien äänestäjien suututtamista tosiaan " perhepoliiittiseksi mokaksi" .
Halosen ja Hautalan linjat eivät itse asiassa juurikaan poikkea toisistaan, jos tarkkoja ollaan.
Varmaan keskustalaiset joo ryntäävät äänestämään lesboa kommaria, kun Vanhasella oli salarakas. Ihan varmaan joo! Älä unta näe!
entisen Setan puheenjohtajan.
Missä todellisuudessa sä oikein elät?
7-lehti ja Tehdastyöläisten Sanomat on vaan halunneet välttämättä ilkeyksissään saada asioista väärän käsityksen.
Vanhasen henkilökohtaisista asioista demarien ja kokkareiden nostattamat turhat kohut ovat omiaan vain nostattamaan suuttumusta Vanhasen PUOLESTA Pohojammaalla.
Nurmijärvelle ei Vanhanen ole koskaan käskenyt rakentamaan omakotitaloja. Jos joku demari/kokkari on saanut tuollaisen käsityksen, voinee tämä kyseinen demari/kokkari syyttää vain ja ainoastaan omaa halpamaisuuttaan totuudenvastaisista mielikuvitteluistaan.
t. Pohojalaanen, joka tämän jälkeen ainakin äänestää Vanhasta
Vierailija:
hyvinvoivalle perheelleen omakotitalon Nurmijärvelle, koska " minäkin teen niin ja olen niiiiiiin onnellinen" .Kuinkas sitten kävikään? Löytyi salarakas.
Tämä on asia, joka vie Vanhaselta kannatusta kepun perinteisillä alueilla Pohojanmaalla.
Minusta asia on tietenkin täysin yhdentekevä, mutta kutsuisin tuota omien äänestäjien suututtamista tosiaan " perhepoliiittiseksi mokaksi" .
Halosen ja Hautalan linjat eivät itse asiassa juurikaan poikkea toisistaan, jos tarkkoja ollaan.
Vihreitä yhdistää toisiinsa ainoastaan kiintymys luontoon. Siksi ei kannata äänestää vihreitä, sieltä voikin nousta valtaan joku, jolla on aivan erilaiset varallisuuspoliittiset näkemykset kuin itsellä.
Vierailija:
No näin nyt vain kävi viime vaaleissa, ja " sillä sipuli" , erästä tunnettua henkilöä lainatakseni. Halosta äänestettiin yli puoluerajojen, ja ainakin minun kohdallani jo pelkkä sukupuoli vie ääneni hänelle.
Kylläkin vasta toisella kierroksella, ekalla äänestän luonnollisesti viisainta naista eli Hautalaa.
En tasan varmasti halua Suomesta enää yhtään oikeistolaisempaa. Haluan paluuta vanhaan kunnon hyvinvointivaltioon sairaanhoidossa, koulutuksessa, lastenhoidossa... ihan kaikessa! Siitä syystä äänestän Halosta. Hänen ajamansa arvot ovat oikeita, ja siksi luulen monen muunkin häntä äänestävän.
Huomautus: Presidentinvaalit ovat juuri ne vaalit, joissa EI ÄÄNESTETÄ PUOLUETTA. Presidentti ei edes kuulu puolueeseen.
Että se siitä.