Voi kun mä olen huono valehtelija : ( Kaveri osti rattaat lapsilleen
ja minusta siis huonon valinnan teki, mutta eihän selaista voi sanoa. Ja vaikka kuinka yritin niin taisi minun ensimmäinen ilme paljastaa aivan kaiken. Harmi, sillä en halunnut pahoittaa hänen mieltään : (
Ne ovat jokatapauksessa sellaiset hassut, vähän kuin päälekkäin olevat sisarusrattaat. Jalkatilaa huonosti, tavarakori kaiken alla, nukkuma-asento vauvalle huono, ei riittävästi työntötilaa ja renkaat sellaisen hassun tapin päässä edessä jotta ensimmäisessä törmäyksessä ovat riiki. Näillä siis koiraa ja lenkkeilevät ja ulkoilevat paljon.
Juu ja omasta kokemuksesta puhun, näin neljän lapsen jälkeen, eli nuo puutteet pistivät silmään... ja se tais näkyä : (
Kommentit (22)
Ja vielä jonkun muun kuin omat? Hankkikaa ELÄMÄ!!!
Jos olisin diktaattori, niin täällä saisi myydä vain perus-Emmaljungia, joissa on isot, kääntymättömät pyörät, tilava metallinen tavarakori ja normaali metallinen poljettava jalkajarru. Niissä lapsella on tilaa, ostokset mahtuvat kyytiin, jarru ei hajoa ekalla polkaisulla jne. Mutta kun en ole diktaattori, niin täällä myydään kaikenlaisia viritelmiä ja jotkut ihan OIKEASTI tykkäävät esim. kantokoppatyöntimistä tai kolmipyöräisistä paikallaan kääntyvistä vehkeistä tai kerrossänkykärryistä. :D