Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen isän uusi emäntä se vasta vitsin murjaisi...

Vierailija
31.12.2010 |

ja oli ihan tosissaan kaiken lisäksi.

Olen miettinyt, että lähtisin tekemään keikkaa (vanhusten palvelutaloon, kotihoitoon) joskus sunnuntaisin. Ja mulla on haastattelu ens kuussa sitä varten. Kysyin heiltä, että voivatko sen aikaa katsoa meidän 4v:tä, joka siis sopi.

No sitten se paras kohta. Tämä emäntä tokaisi, että sitten kun olen sunnuntaisin töissä ja miehen pitää kuitenkin olla isompien kans, niin he voivat hoitaa vauvaa. Miten he sitä vauvaa osaisivat hoitaa kun noiden vanhempien lasten hoitamisestakaan ei tahdo mitään tulla.

Ja kaiken lisäksi hän ei ole kyllä ensimmäisenä sillä listalla, jos satun vauvalle hoitajaa tarvitsemaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääliö se isä on, jos ei sun työvuoron ajan pärjäisi koko lapsilauman kanssa?

Vierailija
22/32 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isompien lasten hoidostakaan ei tule mielestäsi mitään, miksi ihmeessä sä sen 4-vuotiaan silti sinne viet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tämä av:n "en ymmärtänyt" sopuli-ilmiö.

No jospa vähän selventäisit?

Vierailija
24/32 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jätit vitsin pois?

Vierailija
25/32 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tulla tarkentamaan, täällä on aika paljon kysymyksiä.

Vierailija
26/32 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tämä av:n "en ymmärtänyt" sopuli-ilmiö.

No jospa vähän selventäisit?

Ap on menossa työhaastatteluun. Haastattelun ajaksi kysyi appiukolta, voivatko hoitaa 4-v. lasta. Appiukolle sopii.

Vieläkö olette kärryillä?

Appiukon uusi emäntä sanoi samalla, että he voisivat hoitaa ap:n vauvaa sunnuntaisin, jos ap saa työpaikan. Vauva ei ole tämä 4-v. kuten joku epäili. Ap:lla on useita lapsia.

Myöhemmin ap selvensi, että lapsilla on kyllä isä (=ap:n nykyinen kumppani), joka hoitaa lapset vauvasta alkaen äidin työvuoron aikana.

Vieläkö tarvitaan selvennystä?

Vierailija
27/32 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt oikein ymmärtänyt mikä oli "pihvi"...

Vierailija
28/32 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt oikein ymmärtänyt mikä oli "pihvi"...

Ap ei pidä appiukkoa ja tämän uutta naista luotettavina hoitajina vauvalle. Ap ei tarvitse vauvalle hoitajaa, koska vauvalla on isä.

Ap tuossa vaan mietti, että mitenköhän sitten sanoisi asian kohteliaasti, ettei kovin pahasti appi ja emäntä vetäis hernettä nenään.

t. ei ap

Vierailija
29/32 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotias pitäis sinne hoitoon laittaa haastattelun ajaksi? Miksei se isukki sitä sillon hoida?

Vierailija
30/32 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi ap on viemässä 4-vuotiasta hoitoon miehen isälle ja tämän uudelle puolisolle jos oli itsekin sitä mieltä ettei siitäkään oikein tule mitään?

Vierailija
31/32 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nysvääjä.

Minusta on sairasta että vauvasta ei selvitä mutta isommasta kyllä, vai eikö sen isomman terveys ole yhtä tärkeää kuin pienemmän?

Vierailija
32/32 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se jonka se mamma murjaisi? En löydä vaikka suurennuslasilla etsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän