Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OMG. Raskaana tietämättän, viikko 19 menossa.

Vierailija
31.12.2010 |

Nyt oon pississä, kuukautiset tulleet kokoajan normaalisti, en ole parisuhteessa.. aloin muutama päivä sitten ihemettelemään vatsassa tuntuvia nykäyksiä..luulin joksikin lihasjutuiksi tms. ole hieman ylipainoinen, en ole vatsanseudusta osannut tajuta mitään, kun kuvittelin muuten vaan lihoneeni. viimeiset kuukautiset olisi pitäeet alkaa alkuviikosta, nyt ei enää kuulunukkaan niitä..tein testin tänä iltana puolihuumorilla..ja tulos näyttää positiivista! olen ollut tämän vuoden puolella kaksi kertaa miehen kanssa, edelliskerrasta laskettuna olisin 18+6 raskaana.. en tosiaan tähän elämäntilanteeseen lasta haluaisi, mutta mitä on tehtävissä näillä viikoilla?? auttakaa, olen paniikissa, enkä voi tehdä mitään ennen kuin aamu tulee ja voin soittaa lääkärille!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt jo kihlauduitkin...

Missä välissä aloittaja kirjoitti että on itse kihloissa :D :D

Vierailija
22/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla kun harrastaa seksiä? et ihan vallan puuntakaa tuli raskaus

hohhoijaaa

mä en jaks a edes yrittäää ymmärtää näitä naisia jotka on niin tyhmiä, ettei tajuu ehkäisystä huolehtia

niin ja joku kondooomi ei nyt ole kovinkaan hääppönen ehkäisykeino, etenkää kaikilla mälleillä jotka ei ole älyn jättiläisiä muutoinkaan

eli raskasu etenee hienosti ja aloitat elämässäsi uuden vaiheen, otat vastuuuta itsestäsi ja vauvasta

tätsit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset eivät ole kuulleet, että raskaustestejä voi ostaa illallakin apteekeista.

Harvemmin niitä itse huumorilla vaan ostelen...

Vierailija
24/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla kun harrastaa seksiä? et ihan vallan puuntakaa tuli raskaus

hohhoijaaa

mä en jaks a edes yrittäää ymmärtää näitä naisia jotka on niin tyhmiä, ettei tajuu ehkäisystä huolehtia

niin ja joku kondooomi ei nyt ole kovinkaan hääppönen ehkäisykeino, etenkää kaikilla mälleillä jotka ei ole älyn jättiläisiä muutoinkaan

eli raskasu etenee hienosti ja aloitat elämässäsi uuden vaiheen, otat vastuuuta itsestäsi ja vauvasta

tätsit

ap sanoi, että käytössä oli pillerit.

Täällä on näköjään useampi, joilla on vaikeuksia ymmärtää lukemaansa tai sitten on vain lukaistu nopeasti että pääsee "pätemään"....

Vierailija
26/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois mennä jo vetää peiton korville ja laittaa harittavat simmut kiinni ja alkaa nukkumaan. hyvää yötä.

Vierailija
27/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valviran luvalla, joten ei se täysin poissuljettu ole...

Vierailija
28/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väskyn pohjalle

Vierailija
29/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei jollekulle tullut vielä selväksi, erosin poikaystävästäni tuon viimeisen kerran jälkeen, hän on kihlautunut toisen naisen kanssa jaminä olen 5v lapsen yh. olen huolissani onko sikiölle voinut aiheutua haittaa säännöllisesti käytössä olevan lääkkeeni takia. en tiedä miten tämän selkeämmin teille selittäisin, huoli on kova, tämä yö menee valvoessa, aamusta koitan saada lääkäriä, saa nähdä kuinka asiat etenee..

Vierailija
30/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... että ap mainitsi syöneensä pilsuja.

älä ap välitä näistä idiooteista, jotka vain tuomitsee, eivätkä selvästi osaa edes lukea.

Varmasti kaikki menee hyvin, vaihtoehdothan ovat lapsen pitäminen ja adoptio.

Niin ja ihan vaan tiedoksi, että mun systeri huomasi ekan raskautensa viikolla 34, oli lääkärissäkin käynyt kaksi kertaa ennenkuin lääkäri numero 2 kekkasi, että missä "vika". Niin, että pitäkää vaan päänne kiinni, ei näitä ammattilaisetkaan aina huomaa!

Vierailija
31/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset eivät ole kuulleet, että raskaustestejä voi ostaa illallakin apteekeista.

Myös minä olen tehnyt testin pelkästä tunteesta, se oli negatiivinen, mutta seuraavapa olikin sitten positiivinen.

AP:lle oli tullut tunne että pitäisikö tehdä testi. Ja huomena ne olisivat siellä lääkärissä sen jokatapauksessa teettäneet ensin.

Ja mikään ehkäisyhän ei ole 100% vaikka moni ei uskokaan että yhden pillerin unohtamalla voi tulla raskaaksi. Ja kenties ap:n lääkitys heikenteää entisestään pillereiden tehoa.

Vierailija
32/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen tehnyt testin pelkästä tunteesta, se oli negatiivinen, mutta seuraavapa olikin sitten positiivinen.

AP:lle oli tullut tunne että pitäisikö tehdä testi. Ja huomena ne olisivat siellä lääkärissä sen jokatapauksessa teettäneet ensin.

Ja mikään ehkäisyhän ei ole 100% vaikka moni ei uskokaan että yhden pillerin unohtamalla voi tulla raskaaksi. Ja kenties ap:n lääkitys heikenteää entisestään pillereiden tehoa.

teidän pollaa kalvaa, jos joku ei näihin av:n satuihin (vaikka joskus olisi tottakin) usko?

Vierailija
33/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suppeaa sakkia liikkeellä, minulta ainakin tsemit, ja halit myös! soita heti aamulla lääkärille, ja selvitä vaihtoehdot! olet ajatuksissani!

Vierailija
34/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän pollaa kalvaa, jos joku ei näihin av:n satuihin (vaikka joskus olisi tottakin) usko?

Ihan hyvin voitte jättää provo kommentinne ja vakuutelunne provosta omaan tietoonne jos toiset tahtoo asiallisesti tukea..ehkä sitten sitä valettakin? Eikö se ole meidän asia.

Tsemppiä ap.

Vierailija
35/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro niin ehkä voimme auttaa niin et niiden takia panikoit...ja tsemit ap,lle

Vierailija
36/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden kuin ap:n aloitukseen kommentoinut, ei "tukijoiden" kirjoituksiin.

Vierailija
37/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on epilepsiaan käytettävää lääkettä, lisäksi on toinen lääke jota joudun käyttämään ja ei suositella raskauden aikana käyttämään.

Vierailija
38/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lääkkeen nimellä saat googlettettu vaikutukset sikiöön. mutta olipa itelläki kipulääkkeitä joita otin jossain vaiheessa aika tiuhaan, ja hermoilusta huolimatta tuli terve lapsi.

muista ap, ettei sun tarvitse heti päättää mitään. vaikuttaa että joka tapauksessa sulla on pari kuukautta aikaa asiaa miettiä. ja hei, ainakin tuo raskaus on sujunut aika leppoisasti tähän asti kun et edes huomannut sitä ;D

voimia sulle sisko! mene nyt vaan nukkumaan, ennen kun nää tuomitsevat eukot vie sun yöunet. jaksat sitten aamulla lekurille pirrautella :)

*ISO HALI*

Vierailija
39/39 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, kuvittelen että pidät vauvan itselläsi.

Keksin heti yhden kätevän asian. Esikoisesi mennessä kouluun sulla on mahdollisuus olla hoitovapaalla ja täten ei tartte isomman olla yksin.

Meidän lapsilla ikäeroa 5,5 v. ja tulevat oikein hyvin toimeen keskenään. Ja meilläkin tämä toinen lapsi totaalinen ehkäisyvahinko, mutta nyt, nuoremman ollessa on 6-vuotias, en vois parempaa ideaa kuvitella kuin sen, että esikoinen sai sisaruksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän