OMG. Raskaana tietämättän, viikko 19 menossa.
Nyt oon pississä, kuukautiset tulleet kokoajan normaalisti, en ole parisuhteessa.. aloin muutama päivä sitten ihemettelemään vatsassa tuntuvia nykäyksiä..luulin joksikin lihasjutuiksi tms. ole hieman ylipainoinen, en ole vatsanseudusta osannut tajuta mitään, kun kuvittelin muuten vaan lihoneeni. viimeiset kuukautiset olisi pitäeet alkaa alkuviikosta, nyt ei enää kuulunukkaan niitä..tein testin tänä iltana puolihuumorilla..ja tulos näyttää positiivista! olen ollut tämän vuoden puolella kaksi kertaa miehen kanssa, edelliskerrasta laskettuna olisin 18+6 raskaana.. en tosiaan tähän elämäntilanteeseen lasta haluaisi, mutta mitä on tehtävissä näillä viikoilla?? auttakaa, olen paniikissa, enkä voi tehdä mitään ennen kuin aamu tulee ja voin soittaa lääkärille!
Kommentit (39)
Otat vastaan sen mitä elämä antaa. Ja huomenna soitat neuvolaan..
en jaksa.
on.
Itsekin huomasin ykkösen raskauden vasta suunnilleen viikolla 16. Menkat tulivat normaalisti, pahoinvointia tms. ei ollut eikä vatsakaan ollut huomattavasti kasvanut, olin laittanut sen ihan normaalin turvotuksen piikkiin (ja melko normaalivartaloinen olin tuolloin).
Noh, ap:lla on kaksi vaihtoehtoa: pitää lapsi tai antaa adoptioon. Kumpaakaan ei tietenkään tarvitse vielä päättää. Voit päättää asiasta vaikka vasta vauvan syntymän jälkeen.
Juttelet lääkärin ja/tai th:n kanssa asiasta.
voi kun olisikin! tuli minulle tämä juttu täysin puun takaa.. ehkä sinullekkin joskus tapahtuu jotain ikävää mitä et olisi koskaan voinut todeksi uskoa.
surkea provo. en jaksa.
sattumalta oli jopa raskaustesti jemmassa...
minkä ikäinen olet, onko lapsia ennestään..
Itse suhtautuisin asiaan niin että sillä on tosiaan jokin tarkoitus sinun elämälle. Ja huomenna soitat sinne neuvolaan.
Kuten tiedätkin, abortti on poissuljettu, ellei lapsi ole vaikeasti vammainen. Joten sitä ei nyt kannata edes ajatella. Varaat aamulla ajan neuvolaan. Kaikki tulee menemään hienosti. :-)
eipä ole montaa vaihtoehtoo sulla.pidä lapsi.tsemii!
eniten se, että onko lapseen voinut tulla vaikutteita lääkkeistä joita käytän tai kun muutaman kerran olen viihteelläkin ollut... lähinnä nuo säännöllisesti käytettävissä olevat lääkkeeni aiheuttavat huolta. ja sen takia juurikin lääkärille aamullaajattelin soittaa.
surkea provo. en jaksa.
sattumalta oli jopa raskaustesti jemmassa...
toiset eivät ole kuulleet, että raskaustestejä voi ostaa illallakin apteekeista.
käytössä, ja edellinen poikastäväni asialla, nykyään kihloissa jo toisen kanssa. olen yksin tilanteessani, ja on yksi lapsi 5v aikaisemmasta liitostani.
ja nyt jo kihlauduitkin...
joka on nykyisin kihloissa toisen kanssa.
-ei ap-
tulla kun harrastaa seksiä? et ihan vallan puuntakaa tuli raskaus
hohhoijaaa
mä en jaks a edes yrittäää ymmärtää näitä naisia jotka on niin tyhmiä, ettei tajuu ehkäisystä huolehtia
niin ja joku kondooomi ei nyt ole kovinkaan hääppönen ehkäisykeino, etenkää kaikilla mälleillä jotka ei ole älyn jättiläisiä muutoinkaan
eli raskasu etenee hienosti ja aloitat elämässäsi uuden vaiheen, otat vastuuuta itsestäsi ja vauvasta
tätsit
kun edellinen poikaystävä on jo kihloissa uudentyttöystävänsä kanssa,minä olen 5v lapseni yh.
en jaksa.