Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatella .. mies ja naapurin nainen (+ yksi meidän sekä kaksi naapurien lasta) olivat

Vierailija
30.12.2010 |

ja nainen

kaatui kai tms. ja mies sille tunkee lunta kauluksesta sisään ja nainen on ihan "kikati kikati ihihihihiihihihihi" ja mies on että "röhöhöhöhöhöhöhö mmmm höhöhööh"

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten vaan itsetunnottomia ihmisiä.

Lapsellista kisailua ja pilailua aikuisten kesken. Varmaan ja toivottavasti pelkästään harmitonta.

Ja kyllä, joskus saa aikuisenakin hassutella.

Vierailija
2/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen kaatui kai tms. ja mies sille tunkee lunta kauluksesta sisään ja nainen on ihan "kikati kikati ihihihihiihihihihi" ja mies on että "röhöhöhöhöhöhöhö mmmm höhöhööh"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko te hyviä kavereita? Mä tarkkailisin jo tilannetta.

Vierailija
4/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai lastenkin vanhemmat saa pitää hauskaa keskenään

Vierailija
5/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tod.näkösesti heillä suhde.

Vierailija
6/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

irrotella ja olla välillä vähän 'pentuja'?

Sinä joka olet enimmäkseen pihtaava sitruuna?

Vierailija
7/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on ihan "kikati kikati ihihihihiihihihihi" ja mies on että "röhöhöhöhöhöhöhö mmmm höhöhööh"

toi on selvä merkki. Se jatkuu piakkoin näin:

"Vielä kerran mä sanon "waaaah" sä sanot "aah"

Eikä kestä kauan

No kun mä sanon "uuh" sä sanot "aah"

Yheksän kuukautta vaan

sitten tulee vauva

Se on simppelii...

Beibi beibi beibi... "

Vierailija
8/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumen työntäminen naisen kaula-aukosta sisään on ok, jos on kyseessä oma tyttöystävä/avovaimo/vaimo. Kukaan normaali ihminen ei mene tunkemaan naapurintädin kaula-aukosta lunta sisään. Siinä mennään henk-koht. rajan yli.

Jos lapset aloittaa lumisodan on toki ok olla lumisotaa ja heitellä lunta/lumipalloja, mutta lumipesut, lumen laittaminen paidan sisään ym. ei mielestäni ole soveliasta paitsi oman kumppanin kanssa.

Vierailija
9/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikki vei mennessään ja heitä lapsetti. Mutta ap varmaan haluaa kuulla, että miehellä on suhde naapurin kanssa ja nyt hän voi aloittaa miehen kanssa 3. asteen kuulustelun.

Oleellisin tieto avauksessa oli jostakin syystä laitettu sulkeisiin, eli se, että naapurukset olivat leikkimässä lastensa kanssa, eivät keskenään.

Vierailija
10/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mies noin tekee, se selkeästi koittaa kepillä jäätä, mukamas leikin varjolla. Eli jotain mielenkiintoa on muutenkin päästä sinne kaula-aukkoon. Ja flirttiä saattaa olla ollut aiemminkin.

Mutta siitä naapurin naisen reaktiosta ei kyllä voi oikein päätellä mitä ajattelee, onko lähinnä kiusaantunut...

Vierailija
12/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä,kuulostaa tutulta. Mun täytyy kertoa että olen ollut kurja tyyppi ja ollut suhteessa varattuun mieheen. Itse olin sillon sinkku ja juuri tuollaisesta pikkuviattomasta flirtistä kaikki alko. (anteeks, tiedän tehneeni niin väärin, mutta rakastuin). Jonkin aikaa suhteen alusta etiäpäin mies muutti omilleen ja hakikin sitten jo avioeroa, mutta kuten varmaan usein tämmösissä tapauksissa onni ei kestä. Meillekin tuli muita esteitä ja ollaan vaan ystäviä nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi