Tänään Jumbossa lihava nuori nainen valitti
suureen ääneen allejaan ja sitä, ettei voi käyttää paljastavia vaatteita niiden takia (ikään kuin ne pelkät allit olisivat se ongelma).
Katsoi sitten minuun ja sanoi kaverilleen samaan suureen ääneen, että hyvä se noiden on mennä ja laittaa mitä haluavat kun eivät ole vielä lapsia saaneet.
Voin vannoa, että olen vanhempi tätä kaakattajaa ja lapsia 3 (viiden vuoden sisään).
Kommentit (23)
kolmekymppinen nainen. T: Ap
En vain edelleenkään ymmärrä tuollaista itsensä tehostamista.
t.2
Aarrgg mikä idiootti, en usko että tää tarina on edes totta kunhan yks pelle haluaa vaan huomiota
joka syyttää lapsiaan ihroistaan. Hyvä aloitus ap:lta. (en ole ap!). Ei tuossa aloituksessa ollut mitään itsetehostusta.
jonka lapset on syyllisiä äidin lyllyvään ulkomuotoon.
taisi aloitus kolahtaa muutaman sohvalla kinkkuvoikkaria mutustavan mamman paksuun nilkkaan... Olen ap:n kanssa täysin samaa mieltä.
taisi aloitus kolahtaa muutaman sohvalla kinkkuvoikkaria mutustavan mamman paksuun nilkkaan... Olen ap:n kanssa täysin samaa mieltä.
ei kolahtanut,mutta ärsyttää sinä ja aapeen kaltaset omahyväset paskiaiset!
joka syyttää lapsiaan ihroistaan. Hyvä aloitus ap:lta. (en ole ap!). Ei tuossa aloituksessa ollut mitään itsetehostusta.
No jos 168cm ja 60kg on läski niin olen syyllinen.
Minä näen itseni kuitenkin ihan normaalikokoisena.
Mites ne sun omat ihrat?
Aarrgg mikä idiootti, en usko että tää tarina on edes totta kunhan yks pelle haluaa vaan huomiota
Eräs ei edes uskonut että olen saanut kaksi lasta kun ei ole jäänyt läskiä ympärille. Minulla vain katoaa raskauskilot helposti, vaikka en edes tee mitään.
Ja sitten tämä kyseinen sama henkilö valittaa ja itkee minulle kun ei saa kilojaan pois. Niin no, eihän niitä saa pois jos koko ajan mässää herkkuja.
Tutustuin tähän henkilöön lapset jo saatuani, hänellä on 1 lapsi.
Harmi vaan kun just prisman dokkarissa todistettiin tieteellisesti, että tällainen huonon aineenvaihdunnan syyttäminen on täyttä puppua. Syyllinen läskeihin on aina liiallinen kalorimäärä vuorokaudessa suhteessa kulutukseen.
on se vaan hyvä että sinä kunnon ihminen et liho!!
Eräs ei edes uskonut että olen saanut kaksi lasta kun ei ole jäänyt läskiä ympärille. Minulla vain katoaa raskauskilot helposti, vaikka en edes tee mitään. Ja sitten tämä kyseinen sama henkilö valittaa ja itkee minulle kun ei saa kilojaan pois. Niin no, eihän niitä saa pois jos koko ajan mässää herkkuja. Tutustuin tähän henkilöön lapset jo saatuani, hänellä on 1 lapsi.
Minulle ei painoa ole koskaan raskauden aikana tullut montaa kiloa, eli käytännössä raskaudet ovat laihduttaneet minua, ja varsinkin imetykset sen jälkeen. Ja tiedän ihmisiä, jotka ovat keränneet kymmeniä kiloja raskausaikana, ja sitten niiden pudottaminen vaatii työtä. Itse sain huomata, miten nopeasti hormonitoiminnan muutos voi vaikuttaa, kun sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan, paino nousi nopeimmillaan 10 kiloa puolessa vuodessa.
Eräs ei edes uskonut että olen saanut kaksi lasta kun ei ole jäänyt läskiä ympärille. Minulla vain katoaa raskauskilot helposti, vaikka en edes tee mitään. Ja sitten tämä kyseinen sama henkilö valittaa ja itkee minulle kun ei saa kilojaan pois. Niin no, eihän niitä saa pois jos koko ajan mässää herkkuja. Tutustuin tähän henkilöön lapset jo saatuani, hänellä on 1 lapsi.
Minulle ei painoa ole koskaan raskauden aikana tullut montaa kiloa, eli käytännössä raskaudet ovat laihduttaneet minua, ja varsinkin imetykset sen jälkeen. Ja tiedän ihmisiä, jotka ovat keränneet kymmeniä kiloja raskausaikana, ja sitten niiden pudottaminen vaatii työtä. Itse sain huomata, miten nopeasti hormonitoiminnan muutos voi vaikuttaa, kun sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan, paino nousi nopeimmillaan 10 kiloa puolessa vuodessa.
En minä nyt niin idiootti olekaan ;)
Mutta tämä ystäväni ilmeisesti ei sitä tiedä! Täysin tosissaan sanoi ettei minulla voi olla lapsia koska olen normaalimitoissa. Ja nuorin lapseni on 1,5v.
Tiedän että ihmisiä erilaisia ymsyms.
enkä tiedä mikä viestin alkuperäinen tarkoitus on, mutta minä itse ainakin käsittäisin asian niin ap:tä loukkasi tämän naisen tapa kailottaa asiaa niin että asianomainen (ap) sen kuuli. Koko homman olisi voinut hoitaa hienovaraisemmin sen naisen toimesta. Tuskin ap tuli tänne kertomaan kuinka ihanaa on olla laiha, vaan lähinnä ihmettelemään tuon naisen käytöstä.
Harmi vaan kun just prisman dokkarissa todistettiin tieteellisesti, että tällainen huonon aineenvaihdunnan syyttäminen on täyttä puppua. Syyllinen läskeihin on aina liiallinen kalorimäärä vuorokaudessa suhteessa kulutukseen. on se vaan hyvä että sinä kunnon ihminen et liho!!
mistäköhän ylimielisyytesi johtuu,ja ennen kaikkea: miten pääsisit eroon siitä!
Koska häneltä puuttuu itsetunto ihan täysin!
on läskejä, vaikka voissa paistaisi. Mitään aikaansaamattomia, laiskoja turhakkeita, jotka voisi poistaa aikajärjestyksestä...
Oopas nyt ap ihan rehellinen itsellesi sen suhteen, miksi tämän aloituksen kirjoitit.
jotka syyttävät lapsiaan lihavuudestaan? raskaus, synnytys, imetys tai lapset eivät lihota ketään.
Itse äidit lihottavat itsensä muodottomaksi. Nämä samat olisivat lihavia ilman lapsiakin. Miksi kummassa siitä pitää lapsia syyttää? Todella raskas taakka arvelisin jälkikasvulle kantaa, kun täytyy olla syyllinen äidin kiloihinkin. Mihinkähän muuhunkin sitten?