Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelli Belorizonte Kap Verde. Kukaan käynyt?

Vierailija
30.12.2010 |

Onko kenelläkään kokemuksia tästä Kap Verden hotellista?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan kiva. Uima-altaissa oli niin kylmä vesi, ettei vesipeto-lapsi tarjennut uida juuri ollenkaan. Onneksi meri oli sitten lämmin ja se ranta on ihana!

Vierailija
2/16 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme suunnitelleet lokakuuta. onkohan silloinmin kylmää vettä. juuri palasimme kaukomatkalta ja siellä oli altaassa jääkylmä vesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ollut maaliskuuta. Tietääkseni meri on siellä aina lämmin. Siellä muuten tuulee Todella kovaa ja koko ajan (pasaatituuli). Siksi ei ole kuuma, vaikka on niin lähellä päiväntasaajaa. Minua tuuli vähän häiritsi, vilukissa kun olen. Ja ei siis ole mikään leppoisa tuuli vaan sellainen, että rannalla kävellessä piti puhua todella kovalla äänellä, jotta toinen kuuli.

Mutta siis ihan mukava kohde, kannatti käydä, mutta tuli viikossa nähtyä.

Me olemme suunnitelleet lokakuuta. onkohan silloinmin kylmää vettä. juuri palasimme kaukomatkalta ja siellä oli altaassa jääkylmä vesi.

Vierailija
4/16 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko meressä kovat aallot tuulen takia?

Mikä siellä oli hintataso? Pitääkö paljon varata rahaa syömiseen tai juomiseen? Onko kauppoja? Mitä ostettavaa on?

ap

Vierailija
5/16 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on leijalautailijoiden paratiisi. Lapsi (silloin 4v) ei voinut itse mennä veteen tai tulla sieltä pois, mutta hyvin pystyi kuitenkin uiskailemaan. Ja tykkäsi juosta aaltoja pakoon ja ajaa niitä takaa.

En suoraansanottuna muista hintatasoa, mutta ei ainakaan mikään hirveän halpa. Ei nyt ehkä ihan Suomen tasoa kuitenkaan. Ja erityisesti kalaruuat oli tosi hyviä.

Shoppailtavaa ei ole mitään. Ottakaa mukaan kaikki mitä tarvitsette. Me ostettiin lopulta juomavesikin ravintoloista, kun ei viitsitty kävellä kylän kaupalle. Aurinkorasvat ym. on taatusti kalliimpia kuin Suomessa ja valikoimaa ei ole. Meidän matkasta on tosin kohta kaksi vuotta, joten varmasti on kasvanut ja kehittynyt siitä.

Vierailija
6/16 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lähtisi 5 lasta; 2-8v mukaan. Jos altaassa on kylmää vettä ja meressä kovat aallot..

Kuitenkin tuo olisi täysin löhöloma, niin sitä aurinkoa, lämpöä ja uimista tarvitaan.

Vierailija
7/16 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lennettiin kap verden yli, kivinen saari se oli. ei puhettakaan mistään vehreydestä. Itse en ehkä menis.

Vierailija
8/16 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edell.

Vierailija
9/16 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa ei vaan hirveästi kohteita mihin mennä.

Vierailija
10/16 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kap Verde on niin lähellä Karibiaa, kuin voi olla Karibian ulkopuolella. Olin pari vuotta sitten kahden lapsen kanssa. Höpöhöpö mikään jäätävä tuuli, siellä on kuuma juuri siten, kuin keskiafrikan/karibian korkeudella voi olla, pieni lämmin (tai kuuma) tuulenhenkäys rannalla on ihan tasan sellainen, kuin jokaisella merenrannalla on, eli ilma ei seiso. Täytyy olla vikaa päässä, että tropiikissa palelee. Rento meininki, hyvä ruoka, ja se meri oli meistä kaikista paras mikä missään maailmassa on ollut, ja olemme reissanneet paljon. Aivan jumalainen turkoosi ja kirkas vesi, Atlantin aallot ja valkoista hiekkarantaa silmänkantamattomiin. Lapsille suosittelen sukellusveneretkeä, kaloja ja uponneita "merirosvolaivojen" hylkyjä, sekä saarikierrosta laguuneineen ja pienine pääkaupunkeineen, sekä ihan Salin laiturin päivittäistä ohjelmaa, kun kalastajat nostavat barracudaa merestä. Ystävälliset ihmiset, hyvät hotellit, eikä sillä uima-altaalla kukaan mitään tee, kun vieressä on maailman hienoin meri aaltoineen. Itse olen uimataidoton, mutta ei estänyt hillumasta aalloissa, ja lapset nauttivat joka sekunnista.

Vierailija
11/16 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä liioittelinko niiden aaltojen suuruutta. Kyllä siellä paljon oli lapsia uimassa ja turvallinen kohde jne. Eikä ne aallot mitenkään heitelleet tai vieneet mukanaan, mutta kyllä niitä oli. Itse en niitä kokenut haitallisina, enkä pelännyt lapseni puolesta. Tarvitsi kyllä apua tulleessaan ylös.

Ja tuo leijalautailu ei ole sama kuin lainelautailu, eli eivät ne aallot siis mitään vuoria ole. Lautailijoilla on sellainen iso leija valjaissaan kiinni. Kova tuuli antaa heille vauhdin ja nuo aallot toimivat ikäänkuin huppyreinä.

Hoteelissa oli muuten kiva leikkipaikka. Sinne tosin ei se tuuli osunut ja lämpöä riitti (liikaa).

Muistakaa taskulamppu. Jos tulee sähkökatko siellä on todella pimeää ja kadut ovat kuten afrikkalaiset kadut ovat.

Ikinä en muuten ole ollut niin kuivassa paikassa. Se oli kuin taivaasta pudonnut hiekkakakku keskellä Atlantia. En ymmärrä miten joku on joskus keksinyt asuttaa sen saaren!

Vierailija
12/16 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa loistavalta. turkoosi meni kuulostaa hyvältä. juuri palasimme Kuubasta, jossa oli ihana meri. Mutta hieman huonot säät. Se pistää miettimään kohdetta tarkkaan..

ap

Vierailija
13/16 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/16 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten oltiin ko. hotellissa. Kiva hotelli rannassa ja "kaupungin" keskustassa. Voisin mennä uudestaankin =)

Vierailija
15/16 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä lähtisi 2+2 tai sitten 1+2

Vierailija
16/16 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli 2+2 ja yksiö, hyvin mahduttiin ( parisänky ja 2 lisävuodetta ) eipä paljon huoneessa vietty muuten aikaa, kuin nukkulla. Huoneessa wc/kylpyhuone, tv ja minibaari sekä tallelokero.

Huoneistot oli ns. paritaloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi