154 cm ja 51 kg,pitäisikö mun mielestänne laihduttaa???
itsellä on sellainen olo ,että ihan ok,mutta joku kolmisen kiloa saisi lähtä...
Kommentit (40)
Tosin nyt on menossa laihdutus, mutta noi sun lukemat on pienemmät ku mun tavoite... En tosin haluaisikaan olla "laiha", mulle riittää normaali painoindeksi. Luulen että suurinosa noista laihduttamaan käskevistä viesteistä on kiusallaan kirjotettu.
itse olen ollut mielestäni jo liian laiha kun painoin 55 kiloa vaikka olen vain 160 cm pitkä. Olen aika hentorakenteinen muutenkin.
Kyllä tuosta sen 10-15kg joutaisi pois, niin et ois mallia virtahepo.
Ei ole noilla mitoilla virtahepoa nähnytkään...jos 10kg tuon mittaiselta naiselta poistettaisiin, hän näyttäisi lapselta, ei naiselta.
ja paremmalta näyttäis jos painais 45-47 kiloa. Joka puolella on vähän liikaa. Ei näytä niin hyvältä. Mutta riippuu niin ihmisestä.
Mä olen 168cm ja painan 52kg. Pari kiloa sais lähteä...
aika laiha olet. Onko teillä kaikilla jotenkin vääristynyt minäkuva eikö elämässä todellakaan ole muuta kuin laihduttaa olematonta "läskiä" Jos liikku ja syö terveellisesti ei todellakaan voi olla mitään ylipaino ongelmia. Muuta ei tarvita.
aika laiha olet. Onko teillä kaikilla jotenkin vääristynyt minäkuva eikö elämässä todellakaan ole muuta kuin laihduttaa olematonta "läskiä" Jos liikku ja syö terveellisesti ei todellakaan voi olla mitään ylipaino ongelmia. Muuta ei tarvita.
koska mulla muuten on kroppa ok mutta vatsa pömpöttää.
Pituus-100 -10%
Tälläisiä laskukaavoja löysin pätkälle.
Itse olen 154 ja painan 47kg.
(myönnän, tunnen olevani Virtahepo. Ei ole selkärankaa painon pudottamiseen 44-45kg. Toisaalta ikää jo yli 40 ja kolme lasta. Pitäisi jo osata olla itselleen armollinen...)
Pituus-100 -10%
Tälläisiä laskukaavoja löysin pätkälle.
Itse olen 154 ja painan 47kg.
(myönnän, tunnen olevani Virtahepo. Ei ole selkärankaa painon pudottamiseen 44-45kg. Toisaalta ikää jo yli 40 ja kolme lasta. Pitäisi jo osata olla itselleen armollinen...)
19v, 153cm ja 53kg. Vaikka täysin normaalipainoinen olenkin, niin silti tavoitteena 50kg :) Sitten olisin tyytyväinen! x)
mä 157cm
ja nyt ehkä 48kg kolmannen lapsen jälkeen.
Ihan ei oo hyvä olo, mutta ikäkin saattaa muutaman kilon tehdä.
Lähtöpaino kaikissa raskauksissa ollut 42-44kg.
Kiiteyttämällä saa ihmeitä aikaan
vaikkei kilot muuttuisikaan.
Pari kiloa vois silti ottaa pois
niin sultakin ap, kuin minulta:)
ja paremmalta näyttäis jos painais 45-47 kiloa. Joka puolella on vähän liikaa. Ei näytä niin hyvältä. Mutta riippuu niin ihmisestä.
Kaverini näytti paljon paremmalta, ennenkuin meni lihomaan. Nyt hänellä on kaksoisleukaakin. Onko se kaunista? Reidetkin vähän höllyy. Lihava ei ole, mutta kyllä vaatteetkin näytti paremmalta kun oli hoikka. Hänelle sopii hoikkuus, joillekin sopii et on vähän pehmeämpi. Joku voi noissa mitoissa olla ok, jos esim. on lihaksia. Kaverini ei ole, hän ei harrasta urheilua.
Kaverini näytti paljon paremmalta, ennenkuin meni lihomaan. Nyt hänellä on kaksoisleukaakin. Onko se kaunista? Reidetkin vähän höllyy. Lihava ei ole, mutta kyllä vaatteetkin näytti paremmalta kun oli hoikka. Hänelle sopii hoikkuus, joillekin sopii et on vähän pehmeämpi. Joku voi noissa mitoissa olla ok, jos esim. on lihaksia. Kaverini ei ole, hän ei harrasta urheilua.
Sanoitko myös kaverillesi? Onko nyt entinen?
Sanoitko myös kaverillesi? Onko nyt entinen?
Kaveri on mulle ihan suoraan sanonut esim. että mahassa ylimääräistä. Jos kaveri kysyis multa suoraan, niin sanoisin että näyttäs paremmalta hoikempana. Mutta tietää sen itsekin. Häneltä on lähtenyt syöminen hieman lapasesta ja siitä olen maininnut että kantsis miettiä ruokavaliotaan kun aineenvaihdunta ei ole enää nuoren tytön. Itsekin näyttäisin paljon paremmalta jos olisin hoikempi. Itellänikin siis olis varaa pudottaa painoa.
En tiedä miltä ap näyttää. Mutta kaverillani nuo mitat on ja näyttäs paremmalta jos muutama kilo vähempi painoa. Mitä kauheeta jos sanon mielipiteeni?
ja painoa 49kg. kaksi lasta, haluisin painaa sen 47-45kg. Mutta en ikinä sinne pääse aina jumahtaa. Nyt en ole edes yrittänyt laihtua vaan kiinteytystä pyöräilen, teen lihaskuntoa ja juoksen, esim. reidet mulla tosi pulleat, jotain 51cm ympärys ja haluan että ne on lihasta eikä läskiä. lisäksi tuntuu että ylävartalo ja alavartalo ihan eri ihmisen.
8cm pidempi.
Mun on hyvä näin mutta onko se sama asia kuin se, että sinun pitäisi laihduttaa?
Miltä se kroppa näyttää peilistä? Miten vaatteet istuu? Minkälaiset elämäntapasi ovat nyt, onko niissä korjattavaa? Ja mikä tärkeintä, miltä sinusta tuntuu?
Sentit ja kilot on vain hieman suuntaa antavia numeroita, kaksi saman pituista ihmistä kuin voi näyttää samalta vaikka heittoa olisi yli 5kg painossa..
Oma olo omassa kropassaan on se tärkein, haluaako itse laihtua ja minkä verran ja miksi.
ja olen tosi hoikka. Ihmiset huomauttelevat minulle asiasta jatkuvasti :-O Eli kyllä taitaa ruumiinrakenteellakin olla osuutta asiaan. Tai sitten mulla on vaan ympäristössä aika pyöreätä sakkia ;) Mutta tosiaan, noilla lukemilla olen todellakin hoikka!
mä 157cm ja nyt ehkä 48kg kolmannen lapsen jälkeen. Ihan ei oo hyvä olo, mutta ikäkin saattaa muutaman kilon tehdä. Lähtöpaino kaikissa raskauksissa ollut 42-44kg. Kiiteyttämällä saa ihmeitä aikaan vaikkei kilot muuttuisikaan. Pari kiloa vois silti ottaa pois niin sultakin ap, kuin minulta:)
on 21,5 eli ihan normaalipainoinen olet.
itse olen 156 ja jos olen 50 kiloa olen tosi hoikka. 52-53 olen vielä hoikka myös. urheilen paljon joten lihaksia on.
Riippuu ruumiinrakenteesta!
ja paremmalta näyttäis jos painais 45-47 kiloa.
Joka puolella on vähän liikaa. Ei näytä niin hyvältä. Mutta riippuu niin ihmisestä.