Kaupassa kytätään nykyisin niin paljon, että ostan mieluummin netistä
Tällästä taantuvan syrjäkylän jatinaa tänään.
Täällä kaikki kuihtuu ja kaupoissa on tiukkaa. Paljon henkilökuntaa ja vähän asiakkaita.
Lopputulemana on asiakkaiden tiukka vartiointi. Vartija seuraa tai myyjä tulee herkästi viereen hääräämään kun ei ole muutakaan tekemistä.
Asioinnista on tullut epämiellyttävää. Ostan nykyisin mieluummin netistä tai menen ison kaupungin isoon kauppaan, että saan asioida rauhassa. Tavallisesta käpykylän ostavasta asiakkaasta on tullut kytättävä vihollinen.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Missä sä asut?
Käpykylässä
Oot vaan, säälittävää kyllä, vainoharhainen ja sosiaalisesti rajoittunut surkimus. Itse en ole tuollaista havainnut 53-vuotisen elämäni aikana, tai jos niin onkin tapahtunut, niin se olisi ongelma minulle koska?
Vierailija kirjoitti:
Sun pään sisällä kaikki
Jos vartija seuraa kaupassa, niin asia on korjattavissa nykytyyliin hyvillä lääkkeillä.
Tätä tapahtuu melkein aina Tokmannilla, ihan riippumatta sijainnista. Joskus vartija on kassallakin vastassa. Miksi normaalia asiakasta kohdellaan kuin myymälävarasta? Saa ne asiakkaiden ostohimot noinkin kuriin kun koko kauppareissu on kuin yksi ajojahti.
nyt varkaudet lisääntyneet ja lama syö niitä oikeita asiakkaita. tuo totta olkoon oikkukylän kaupat tai hki stocman. aå on oikeassa. ja myös myyjien iholletulo- painostus-pakkomyynti on totta, heilläkin työpaikat vaarassa. juu kyllä ap moni tilaa netistä.
Millä paikkakunnalla on tuollaista kaupassa?
Sitten ihmetellään huuli pyöreänä kun ihmiset tilaa temusta, siellä ei kukaan kyylää ja kyttää ostotapahtumaa, vaan saa rauhassa katsella. Ainiin, paitsi propaganda jauhaa myrkyistä ja miten kiinalaiset varastaa maksutiedot.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tapahtuu melkein aina Tokmannilla, ihan riippumatta sijainnista. Joskus vartija on kassallakin vastassa. Miksi normaalia asiakasta kohdellaan kuin myymälävarasta? Saa ne asiakkaiden ostohimot noinkin kuriin kun koko kauppareissu on kuin yksi ajojahti.
Jep. Joskus kävin katselemassa harrastetarvikkeita, mutta nykyisin menen kauppaan pelkästään ostamaan etukäteen mietityt tuotteet. En edes katsele muuta etten herätä epäilyksiä ;)
Tokmannissa olen tosin saanut asioida rauhassa, mutta Prismassa ja Motoneteissä en enää asioi.
Miksi se pelottaa jos on rehellisesti liikkeellä?
Missä sä asut?