Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä muulla alkaa laihdutus uudenvuoden jälkeen?

Vierailija
30.12.2010 |

Me on miehen kanssa sovittu että 1.1 alkaa. Tammikuu mennään go jutta go dieetillä, ehkä helmikuukin. Mitään lihavia me ei olla mutta vatsaa ja kylkimakkaraa tullut kummallekin. Ja sitten tietysti käydään hiihtääs ja lenkillä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kaurapuuroa keitetään aamulla. Ja illalla on vielä hot dogeja ja ranskalaisia.

Vierailija
2/13 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin suurinpiirtein. Itseinholla ei ole rajaa, mutta nyt ei voi muuta kuin liikkua ja syödä terveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon hirvee punkero!

Vierailija
4/13 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa haluan pois.

Vierailija
5/13 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähentäis hiilihydratteja ja lisäis liikuntaa. Mulla loppuu kotonaolo, joten luultavasti sekin auttaa asiaa.

Vierailija
6/13 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa. Laihdutinjo kertaalleen 57 kiloon ja nyt vaaka näyttääkin 59 kiloa. Jutalla vedän minäkin, lisäksi salilla käynti ja juoksulenkit. Eiköhän niillä pari kiloa tiristetä!

Tsemppiä meille kaikille!

Vierailija
7/13 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ajatuksissa on kovasti. saa nähdä miten käytännössä menee kun on yksi ulkomaanreissukin ensi kuussa...

Vierailija
8/13 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätös on tehty vajaa kuukausi sitten ja kokonaistavoite on -40 kiloa.

Vierailija
9/13 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kyttäilen kaloreita, yritän pitää kalorit n. 1200-1500 kieppeillä ja panostan proteiinin saantiin. Suklaakonvehteja tosin olen syönyt vieläkin joka päivä n. 5 kappaletta.. kun niitä vielä tuossa on! 1.1. ajattelin aloittaa suklaalakon.

Tavoitteena on saada kaikenkaikkiaan 18 kg pois, jos nyt ensi kesäksi saisi 12 kg pois niin olisin ihan tyytyväinen.

Ajattelin myös koittaa tuota gojuttago-dieettiä jossain välissä (varsinkin jos alkaa jumittaa), ehkä kuukauden-pari.

Mä olen kyllä "laihdutuksen asiantuntija", tämä on neljäs kerta, kun pudotan tuon määrän. Uskon, että onnistun saamaan ylipainon pois tälläkin kertaa.. ja TOIVON, että tällä kertaa onnistuisin myös pidempiaikaisessa painonhallinnassa!

Vierailija
10/13 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut vasta 3.1 mies lupasi kanssa laihduttaa etten tukehdu sen alle sängyssä :)

Vierailija
11/13 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena olis 6-8 kg pois kesään mennessä, varmaan jää max viiteen. Millekään dieetille en meinaa varsinaisesti ryhtyä, vaan lisätä liikuntaa, jättää herkut pois, vähentää perunaa ja pastaa sekä pienentää annoskokoja.

Vierailija
12/13 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm/76kg

ainakin 10kg kesäksi pois. 65kg on se oma paino.

Lopetin röökaamisen vuosi sitten 1.1, ja vuoden aikana tuo 10kg on hiipinyt josta nyt sitten eroon.

Liikuntaa en lisää, mutta opettelen taas syömään oikein= makea pois joka päivästä ja kohtuudella silloin harvoinkin. Korvasin siis karkilla röökin, ja siitä nyt opetellaan eroon.

Vierailija
13/13 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa laihdutus 1.1.2011. Mitat nyt 174cm/77kg ja tarkoitus olisi saada jopa 10kg pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi