Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan sitten pitää jaksaa miehen pettämistä lasten takia, niin kauan kuin lapset 18 v?

Vierailija
30.12.2010 |

Minun mies on kai aina ollut petollinen, mutta suorastaan palvoin häntä, kun en tiennyt. Vaikka esim. eräältä naiselta tuli kirje, miten olivat koko yön yhdessä, kun olin äidin luona lasten kanssa. En silloin uskonut mitään pahaa.

Nyt viimeiset 9 vuotta olen tiennyt ja kerran antanut anteeksi ja alkanut uskoa, että kaikki on ok. Sitten pari vuotta sitten se tapahtui taas. Nyt en jaksa enää antaa anteeksi. Olen kuitenkin yrittänyt jaksaa lasten takia. Nyt nuorinkin on jo murrosiässä. Pitäisikö vielä jaksaa 4-5 vuotta kunnes on aikuinen. Olen niin lopussa tähän. minulla on kai läheisriippuvuus, kun vieläkin toivon, että mies muuttuisi.

Toisaalta alan olla henkisesti lopussa. Minulla ei ole muuta elämää kuin työ, joka on kyllä helpotus. Odotan vain miestä kotona, en osaa lähteä matkoille niin kuin hän. Olen vain aina kotona lapsen kanssa ja odotan. Muut lapset nyt jo muuttaneet pois. Nytkään en ole nähnyt miestä yli kuukauteen. Häipyi, mutta tulee taas jossain vaiheessa kotiin.

Alan olla iltaisin itkuinen ja en jaksa. Olen kuitenkin yrittänyt lasten takia ja sen takia, että mies oli elämäni rakkaus.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

....löydy yhtä ja ainoaa oikeaa vastausta :/ Sinun pitää itse päätös tehdä ja lapset varmasti jo ymmärtävät jos ero tulee. Ystävä hyvä, sinun pitää ajatella myös itseäsi!!

Mutta voimia ja jaksamisia sinulle ja perheellesi, mitä ikinä päätätkin.

Vierailija
2/2 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pettää, edes sitä yhtä kertaa. olen mielummin yksin kun pettävän miehen kanssa. mutta jokainen tallaa tyylillään ja onhan näitä naisia, jotka odottavat, että mies muuttuu. taitaa vaan käydä huonommin, kun entinen rakastajatar jättää, uutta putkeen heti.

lapset kyllä ymmärtävät aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi