Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei ostanut joululahjaa!

Vierailija
30.12.2010 |

Ollaan tapailtu 5 kk. Itse ostin hänelle parfyymin joululahjaksi ja hän kyllä tiesi etukäteen että olen ostamassa hänelle lahjaa. Silti ei ostanut mulle mitään! Kuitenkin vietettiin osa joulusta yhdessä. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että ei ehkä ookaan niin tosissaan mun kanssa kuin välillä antaa ymmärtää, kun ei yritä tehdä vaikutusta? Mun ystävä on tuntenut tän miehen jo vuosia, ja aina on kuulemma exiänsä hemmotellut ja ostellut lahjoja heille, eli on kuitenkin sen tyyppinen mies joka lahjoja ostelee.

No nyt tietysti osa av-mammoista siellä huokailee että olenko mä joku pikkulapsi joka itkee kun ei saanutkaan mitään jouluna! No, myönnetään että olisi se nyt kiva tuntea itsensä joskus prinsessaksi sen oman kullan silmissä. Kieltämättä on kyllä paha mieli, että enkö nyt ollutkaan edes pienen huomionosoituksen arvoinen...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pettynyt olin kun kertoi ettei ole ostanut mitään. No, en minäkään sitten antanut hänelle ostamaani lahjaa.

Taisi hiukan ihmetellä kun kuitenkin tiesi että olen ostanut lahjan. Siitähän oppii.

Vierailija
22/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pettynyt olin kun kertoi ettei ole ostanut mitään. No, en minäkään sitten antanut hänelle ostamaani lahjaa.

Taisi hiukan ihmetellä kun kuitenkin tiesi että olen ostanut lahjan. Siitähän oppii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä ei edes tarjonnut jouluruokaa ja viiniä vaikka itse kutsui luoksensa jouluksi.

Osti vain itsellensä maistuvaa juomaa kuten viinaa ja kaljaa mun kortilla.

Taisi olla eka ja vika joulu yhdessä.

Vierailija
24/27 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ostaa jotain sulle ihan oikeina merkkipäivinä?

Synttärit?

Suhteen vuosipäivät?

Joululahjojen antaminen aikuisille on vähän hassun kuuloista.

Jotain tuliaisia joo, muuta niinkuin ihan joululahjoja joulupapereissa pakettikortteineenko pitäis olla?

Että ”Sannalle t.pukki”..

Vierailija
25/27 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä ei edes tarjonnut jouluruokaa ja viiniä vaikka itse kutsui luoksensa jouluksi.

Osti vain itsellensä maistuvaa juomaa kuten viinaa ja kaljaa mun kortilla.

Taisi olla eka ja vika joulu yhdessä.

Niin ja mä olen se jolla on taloudellisesti tiukempaa.

Vierailija
26/27 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset haluavat lahjoja. Lapsellista.

Vierailija
27/27 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulis asian jo ratkenneen, kun ketju on aloitettu v2010.

Ovatkohan vielä yhdessä?

Saiko Ap milloinkaan mitään lahjaa mieheltä?

Emme kai koskaan saa tietää miten kävi. Nyyh. 😢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi