Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei ostanut joululahjaa!

Vierailija
30.12.2010 |

Ollaan tapailtu 5 kk. Itse ostin hänelle parfyymin joululahjaksi ja hän kyllä tiesi etukäteen että olen ostamassa hänelle lahjaa. Silti ei ostanut mulle mitään! Kuitenkin vietettiin osa joulusta yhdessä. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että ei ehkä ookaan niin tosissaan mun kanssa kuin välillä antaa ymmärtää, kun ei yritä tehdä vaikutusta? Mun ystävä on tuntenut tän miehen jo vuosia, ja aina on kuulemma exiänsä hemmotellut ja ostellut lahjoja heille, eli on kuitenkin sen tyyppinen mies joka lahjoja ostelee.

No nyt tietysti osa av-mammoista siellä huokailee että olenko mä joku pikkulapsi joka itkee kun ei saanutkaan mitään jouluna! No, myönnetään että olisi se nyt kiva tuntea itsensä joskus prinsessaksi sen oman kullan silmissä. Kieltämättä on kyllä paha mieli, että enkö nyt ollutkaan edes pienen huomionosoituksen arvoinen...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se tarkoittaa, ettet merkitse hänelle vielä niin paljon, että haluaisi suhun rahojaan investoida. Kysy mieheltä.

Vierailija
2/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaanko mennä mieheltä kysymään syytä. En haluaisi vaikuttaa pikkukakaralta. :/

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaanko mennä mieheltä kysymään syytä. En haluaisi vaikuttaa pikkukakaralta. :/ AP

No älä sitten ole, salaakaan.

Se ei tarkoita mitään tosissaanoloon liittyvää, siihen voi olla monia syitä, rahattomuus, ei tiedä mitä ostaisi, kun ei halua ostaa turhaa, joku mikä on mennyt pieleen aiotun lahjan suhteen, vaihtoehtoja riittää... On tietysti vaihtoehto, että on vaan juntti,,, tiedä häntä...

Vierailija
4/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parfyymia??? Homo?

Vierailija
5/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se sanoi kun sai sun lahjasi? Oliko vaan ai kiitti, vai mitään pahoitteliko että sori mulla ei nyt ollu sulle lahjaa tms., nolostuiko edes?

Vierailija
6/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miesten kohdalla ole mitään tekemistä välittämisen tai välinpitämättömyyden välillä. Naiset rakentelee näitä ajatuskuvioita, miehet ei ajattele noin monimutkaisesti. Ja musta annat kyllä oudon kuvan itsestäsi, jos alat jälkeen päin kyselemään, miksi ei antanut lahjaa.

Miehet osoittaa välittämisensä muilla tavoin.

Vierailija
7/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se sanoi kun sai sun lahjasi? Oliko vaan ai kiitti, vai mitään pahoitteliko että sori mulla ei nyt ollu sulle lahjaa tms., nolostuiko edes?

No ei edes nolostunut, oli vaan et kiitti. Mieshän siis tiesi että on saamassa multa lahjan. ja kuten aiemmin sanoin, niin exiensä kanssa on aina antanut ymmärtää että kyllä tyttöystävälle pitää ostaa lahjoja! Miksi ei siis mun kanssa.

AP

Vierailija
8/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kyllä ettei se ois ihan tosissaan...

pidä vähän etäisyyttä ja kato miten menee, ehkä sitä pelotti antaa lahjaa että se sitoutuu liikaa / antaa liikaa lupausta siinä

Vierailija
9/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies käyttää.

Parfyymia??? Homo?

Kyllä ainakin kaikki ne miehet joiden kanssa olen koskaan seukannut, on käyttänyt parfyymiä. Senhän takia kaupat on pullollaan miesten tuoksuja.

AP

Vierailija
10/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä olen sen verran lapsellinen.

Vierailija
11/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vaan sillai ohimennen, vaikka tiskatessa kun mies tekee jotain muuta. "Mikset sä muuten ostanut mulle joululahjaa?" Jos mies kysyy, että miten niin, niin sanot että muuten vaan.

Vierailija
12/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalta avomieheltäni joululahjaksi suklaarasian. Ja tietää, että joulu on mulle tosi tärkeä juhla.

Melkein alkoi itkettämään.

Suklaarasia tarkottaa sitä, että ei oo viittinyt ajatella asiaa lainkaan vaan ostaa vaan suklaarasian ja paketoimatta antaa vaimolle.

Yök.

Vierailija
13/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tapailtu pari vuotta. Ukko vaan on niin pihi ettei raski ostaa lahjoja.

Vierailija
14/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ostanut mulle lahjaa, mutten silti loukkaantunut. Ihme meininkiä.

Vierailija
15/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa ollaan oltu nyt kaksi joulua yhdessä (puolisentoista vuotta) ei antanut lahjaa viime eikä tänä jouluna. Ja molempina jouluina tiesi ennen joulua että minulla on hälle lahja. Mies sano ettei ehtinyt kauppoja kiertelemään, mutta mulle olis riittäny vaikka pieni pussillinen salmiakkia. Edes pieni muistaminen. En siitä kuitenkaan mieltäni pahottanu.

Vierailija
16/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISTEN tuoksu! Mies ei käytä Parfyymia.

Vierailija
17/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NParfyymi on

NAISTEN tuoksu! Mies ei käytä Parfyymia.

No voi ANTEEKSI erehdykseni! Miesten TUOKSUN siis ostin hänelle.

AP

Vierailija
18/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti, jos haluat selvyyden, kysy. Muuten sama voi toistua seuraavana jouluna.

Sanot suoraa sua on jäänyt mietittyttämään tämä asia.

Kommentin saatuaan tiedät enemmän.

Vastaus ei ollut aikaa etsiä on ehkä maailman typerin vastaus. Kaikki aikuiset tietävät tasan tarkkaan milloin joulu on.

Vierailija
19/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että parfyymia ei todellakaan kirjoiteta Isolla Alkukirjaimella!

Vierailija
20/27 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 17 sulle tiedoksi, että parfyymia ei todellakaan kirjoiteta Isolla Alkukirjaimella!

heh :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän