Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Egyptissä tammikuussa käyneitä? Onko bikinisäätä odotettavissa?

Vierailija
07.01.2011 |

Kohta lähtö edessä Hurghadaan ja mietin vaan miten viileää siellä on tähän aikaan vuodesta. YÖllä on kuulemma kylmä, mutta miten on päivällä - tarkeneeko siellä uida ja ottaa aurinkoa vai pitääkö lähteä retkeilemään aikansa kuluksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä iki kuuna päivänä lähtis niillä ilmoilla ulkomaille. Itse kun lähden niin haluan takuu lämpöä ja viime vuonna mietin onko tarpeeksi lämmintä siellä kun oltiin menossa maaliskuun puolessa välissä.

Vierailija
2/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollut sääli jättää tarjous käyttämättä, ja lomaa on ja yksi atoopikko auringon tarpeessa, joten ajateltiin kokeilla onneamme. Miten kylmä siellä oli tammikuussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luulin että tältä palstalta ainakin löytyisi joku nopealla varoitusajalla.

Vierailija
4/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa. Ensimmäinen viikko sattui tosi tuulinen. Kyllä kuitenkin ihan bikinisillään otin altaalla aurinkoa.

Laguunin vesi oli mielestäni turhan viileää, lapset kuitenkin räpiköivät rantavedessä.

Illat/yöt oli kyllä kylmiä. Lapsilla oli toppatakit mukana ja iltaisin niitä käytettiin.

Mutta noin yleensä - kyllä ne kelit olivat Suomen ns. normaalien kesäkelien lämpöisiä

Vierailija
5/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin ainakin oli bikinikelit, yhtenä päivänä tuuli enemmän mutta lämpöä oli melkein 30 joka päivä.

Hurghadassa

Vierailija
6/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinhan että joku asiantuntija löytyy :-) Pitänee sitten pakata toppatakit mukaan.

Vierailija
8/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarvitsette toppatakkeja suomen kesässä, ottakaa ihmeessä mukaan :)

Yön keskilämpötilat ovat noin 10 asteen paikkeilla juuri nyt, enemmänkin. Päivällä noin 20-24. Kyllä siellä ilman reimatecia tarkenee vaikkei ihan hellettä olisikaan. Päiväsaikaan on sortsikelit ja illalla riittää vilukissallekin pitkähihainen t-paita ja villatakki :)

T: juuri tultiin....

Vierailija
9/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna Hurghadassa 36km/h, joka tarkoittaa hirmumyrskyä. Voiko olla mahdollista?

Meillä lähtö kuukauden päästä Sharm el sheikiin, saa nähdä minkälaiset ilmat sattuu kohdalle :)

Vierailija
10/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli laske siitä, mikä on tuulen nopeus meidän tavoin ilmaistuna...eli n 12m/s, joka on navakkaan tuulta mutta ei myrskyä

Vierailija
11/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me siis tulimme juuri sharm el sheikistä ja siellä oli mukavan lämmintä, mutta välillä tuulista. Ei hellettä, mutta ei siellä mitään toppavaatteita tarvinnut, todellakaan. Eikä ollut hirmumyrskytuulta. Villatakki, huppari tai vaikka kevättakki mukaan jos sää epäilyttää, mutta toppavaatteet, sallikaa mun nauraa :)

Vierailija
12/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli laske siitä, mikä on tuulen nopeus meidän tavoin ilmaistuna...eli n 12m/s, joka on navakkaan tuulta mutta ei myrskyä

Vierailija
13/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Reimatecit tekisivät varmaan vaikutuksen altaalla. Onneksi niissä on se kosteussuojaus.

Vierailija
14/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Reimatecit tekisivät varmaan vaikutuksen altaalla. Onneksi niissä on se kosteussuojaus.

Vierailija
15/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän tammikuun reissulla tuuli oli tosi navakkaa ja illalla oli kylmä. Ei siinä paljo villatakki auttanut. Itsellä oli kevättakki mutta lapsilla oli myös toppatakit matkassa (lähdettiinhän sentään Suomen 30 asteen pakkasista). Minä palelin , lapset ei.

Vierailija
16/16 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tarvitsen hellelukemia kun olen bikineissä.

kaukokohteet käy talvisin ja kesällä onkin täällä helle eli kevät/syksy 4-7h lentomatkan päässä.