Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi otat alkoholia, jos et halua humaltua?

Vierailija
30.12.2010 |

Jos sanoo, että rentoutumiseen, sehän tarkoittaa sitä, että alkoholi vaikuttaa ja olet humaltumassa. Vai olenko väärässä? Kun en siis ymmärrä noita selittelyitä, että meillä otetaan vain muutama ja ei meillä juoda siksi, että humallutaan tai ei meillä olla humalassa, vaikka juodaan..

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan olemassa hyviä alkoholittomia viinejä, oluita ja siidereitä. Jos itse alkoholi on mörkö, voi juoda noita alkoholittomia.

Hyvät oikeat viinakset menee minusta hukkaan jos niitä lasillisen ottaa, eihän siitäole silloin mitään hyötyä.

en ihmettele että Suomessa menee paljon alkoholia :)

Mä kerran maistoin yhden alkoholittoman siiderin. Sain vain pään kipeäksi. Ja se oli pahaa.

Vierailija
22/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin juon rentoutuakseni, ja siihen vaikutukseen riittää 1-2 annosta HITAASTI nautittuna. Se rentouttaa, muttei humalluta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikoina tullut maisteltua varmaan lähes kaikki alkoholittomat versiot, ja totuus on että löysin 1 hyvän alkoholittoman siiderin, 1 oluen enkä yhtään hyvää viiniä. Lisäksi vaikka hyviä olisi löytynyt enemmän, niin ainakin itse kaipaan vaihtelua eikä sitä ole lakoholittomissa juurikana tarjolla.

Jos saisin kaikkia lempparialkoholijuomiani alkoholittomina, niin ostaisin aina niitä! Silloinhan voisin juoda niitä huoleti miten paljon haluan.

Onhan olemassa hyviä alkoholittomia viinejä, oluita ja siidereitä. Jos itse alkoholi on mörkö, voi juoda noita alkoholittomia.

Hyvät oikeat viinakset menee minusta hukkaan jos niitä lasillisen ottaa, eihän siitäole silloin mitään hyötyä.

Vierailija
24/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellejuoma tropiikissa ja sillä on malariaa torjuvia vaikutuksia.

Tero

Vierailija
25/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikoina tullut maisteltua varmaan lähes kaikki alkoholittomat versiot, ja totuus on että löysin 1 hyvän alkoholittoman siiderin, 1 oluen enkä yhtään hyvää viiniä. Lisäksi vaikka hyviä olisi löytynyt enemmän, niin ainakin itse kaipaan vaihtelua eikä sitä ole lakoholittomissa juurikana tarjolla.

Jos saisin kaikkia lempparialkoholijuomiani alkoholittomina, niin ostaisin aina niitä! Silloinhan voisin juoda niitä huoleti miten paljon haluan.

Ihan yhtä hyvin niihin alkottomiin tottuun.

Vierailija
26/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en nyt sanoisi että kersasta lähtien totutettu. Holittomat maistuvat mehumaisilta tai vesitetyiltä, enkä tykkää mehuista (en ole makean perään).

Ihan yhtä hyvin niihin alkottomiin tottuun.

Vierailija
27/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan olemassa hyviä alkoholittomia viinejä, oluita ja siidereitä. Jos itse alkoholi on mörkö, voi juoda noita alkoholittomia. Hyvät oikeat viinakset menee minusta hukkaan jos niitä lasillisen ottaa, eihän siitäole silloin mitään hyötyä.

No kuule pistäpä vaikka oikein lista näistä "hyvistä alkoholittomista viineistä, oluista ja siidereistä"!! Olen toista kertaa raskaana ja olen todellakin kokeillut monia alkoholittomia juomia, eikä hyvällä tahdollakaan suurinta osaa niistä voi kutsua hyviksi :D

Vierailija
28/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjaa kun kysyisit että "miksi harrastat seksiä, jos et halua lapsia?"

Jotkut kun tekee asioita ihan vain huvin vuoksi, mitä ap:n voi olla vaikea ymmärtää.

Kunnon pihvi kaipaa kyllä seuralaisekseen hyvän punaviinin, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
29/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä juon ruoan kanssa joskus, koska se täydentää hyvän aterian. En todellakaan humallu siitä viinilasillisesta, mutta se maistuu hyvältä! Se on nautinto. Samasta syystä voin juoda lasillisen viiniä joku ilta sohvalla lempiohjelmaani katsellessani. Se on HYVÄÄ! Enkä ole vielä maistanut hyvää alkoholitonta viiniä.

Siiderin juon yleensa saunasiiderinä. Pitää olla extra dry ja nimen omaan alkoholillinen, että maistuu siltä miltä pitää! Enkä siitä puolen litran siideristä humallu, taaskaan. Ikävä tuottaa pettymys.

Olen ollut viimeisen 10 vuoden aikana 2 kertaa humalassa. Noina kertoina olen ihan rehellisesti juonut liikaa. Enkä ole juonut alkoholin maun takia, vaan ihan vain humaltuakseni. Tai no se toinen kerta oli kyllä niin, että alkuun oli tarjolla hyvää viiniä ja sitä join ihan maun takia. Liikaa tosin ;) Mutta siis noin normaalisti en humallu enkä hiprakoidukaan, vaan nautin alkoholia sen maun takia.

Vierailija
30/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa mistä saa alkoholitonta siideriä, joka ei ole makeaa litkua? Menen heti ostamaan.

Minä juon siiderini juuri maun vuoksi (sen yhden). Samoin ostan suklaata maun vuoksi, enkä syö sitä suklaatakaan kerralla mahaa täyteen vaan pari palaa (ehkä kahvin kanssa, jota sitäkään en vedä pannullista kerralla vaan kupin tai kaksi).

En kyllä kerta kaikkiaan tajua tätä ajatusmaailmaa, mikä jollain on, että jos juo alkoholia, niin vedetään heti pää sekaisin.

Vierailija
31/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Low Alcohol Stowford press. Voltteja kai 0,5. http://www.alcoholfree.co.uk/product_info.php?cPath=2_56&products_id=353

Ei ihan rutikuiva, mutta ei myöskään mehua. Tätä tulee juotua kesäisin hellejuomana.

terv. kuivien siiderien ystävä

Voisiko joku kertoa mistä saa alkoholitonta siideriä, joka ei ole makeaa litkua? Menen heti ostamaan.

Minä juon siiderini juuri maun vuoksi (sen yhden). Samoin ostan suklaata maun vuoksi, enkä syö sitä suklaatakaan kerralla mahaa täyteen vaan pari palaa (ehkä kahvin kanssa, jota sitäkään en vedä pannullista kerralla vaan kupin tai kaksi).

En kyllä kerta kaikkiaan tajua tätä ajatusmaailmaa, mikä jollain on, että jos juo alkoholia, niin vedetään heti pää sekaisin.

Vierailija
33/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään viinien maistelusta.

Ja kyllä se alkoholi rentoutukseenkin auttaa. Ja olet väärässä, sillä minusta on ihan eri asia juoda 1 tai 2 annosta alkoholia rentoutuakseen tai juoda useampia annoksia humaltuakseen.

Humalatilaan ei normaalipainoinen ja kuntoinen aikuinen pääse vielä yhdellä, eikä yleensä kahdellakaan annoksella. Humalatilaksi lasken tässä sen, että ihmisen olemus jo muuttuu. Itsellä ainakaan tuo 2 annosta ei vielä vaikuta olemukseen. En ole vitsikkäämpi, enkä soperra, enkä sönkötä, enkä kaatuile, enkä tee mitään hassua vielä tuosta määrästä.

Voisin itsekin sanoa, että meillä ei kotioloissa koskaan juoda humaltuaksemme. Kotioloissa maksimimäärä (silloin kun lapset kotona) on pari annosta.

Vierailija
34/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin hyvää. Ostan sitä vieläkin, vaikken enää raskaana olekaan. Esim jos saunaillan jälkeen pitäisi seuraavana päivänä olla töissä, niin pari pulloa holillista ja pari tuota vähäholista joukossa auttaa jo siihen että seuraavana aamuna pystyy ajamaan.

Low Alcohol Stowford press. Voltteja kai 0,5. <a href="http://www.alcoholfree.co.uk/product_info.php?cPath=2_56&products_id=353" alt="http://www.alcoholfree.co.uk/product_info.php?cPath=2_56&products_id=353">http://www.alcoholfree.co.uk/product_info.php?cPath=2_56&products_id=35…;

Ei ihan rutikuiva, mutta ei myöskään mehua. Tätä tulee juotua kesäisin hellejuomana.

terv. kuivien siiderien ystävä

Vierailija
35/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös, kuten useat muut vastaajat, seln lasillisisen viiniä ruuan kanssa. Kuohuviinilasillinen juhlistaa tilanteen kuin tilanteen, olisi vaikea esim. kuvitella uudenvuoden keskiyön hetkeä ilman kuohuviinikilistelyä.

En halua juoda itseäni humalaan, koska en pidä siitä tunteesta etten täysin hallitse itseäni, huimaa, seuraavan yön nukun huonosti, mistä taas seuraa seuraavan päivän krapulainen olo -> koko päivä menee hukkaan kun ei jaksa tehdä mitään.

Vierailija
36/36 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 lasia viiniä maistuu hyvälle ja jollain tasolla varmaan rentouttaakin, mutta en koe olevani humaltumassa.

Mies juo joskus kaljan tai sen pari lasia viiniä, eikä hänkään ole humalassa.

Minä taas en ymmärrä ollenkaan humalaanjuomista; en ymmärrä miksi kukaan juo tarkoituksella känniin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme