Voisko joku kadehtia (joo, se on mulle tosi tärkeetä)
mua?
Olen hoikka ja näytän hyvältä vaikka vaihdevuodet lähestyy.
Mulla on 5 kaunista lasta ja komea mies (minua nuorempi).
Meillä on omakotitalo, pihassa pelit ja vehkeet.
Meillä nauretaan paljon ja kaverit käy paljon kylässä, ollaan siis tosi suosittuja.
Matkustellaan paljon, etelään ja laskettelemaan.
Onko tuossa mitään joka saa sinut kadehtimaan?
Kommentit (24)
en silti kadehdi nin että mustaksi muutun:DOlen tyytyväinen tähänhetkiseen tilaani.
koska olet hoikka. Mäkin olin ennen, nyt vähän plösähtänyt, vaikkakin vielä normaalipainon rajoissa. Matkusteluakin kadehtisin, mutta en kaipaa etelään enkä laskettelemaan. Ja kuinka paljon matkustelette? Me käydään matkoilla 2-3 kertaa vuodessa, joten jos useammin käytte, niin voin kadehtia.
mua?
Meillä nauretaan paljon ja kaverit käy paljon kylässä, ollaan siis tosi suosittuja.
yhtään kohtaa ei ole mitä en kadehtisi.
No, ehkä lapsia en osaa kadehtia kun mulla on itsellä 4 mahtavaa lasta mutta mitään muuta sun luettelostasi ei sitten olekaan.
No ei oikeastaan. Olet vanha ja lomailet jossain etelä-Euroopan ns junttikohteissa, tyyliin Espanja, Kreikka, Turkki. Minä olen nuori, isot talot Suomessa ja ulkomailla, reissaan pitkin luksuskohteita, minulla on isot rinnat, tiukka pimppi ja mieheni on entinen malli, joten en nyt ihan hirveästi kadehdi. Niin ja asun Sveitsissä ja sinä tietenkin itä-helssingissä?
En sua kadehtisi yksittäisestia piirteestä vaan sun pitäisi olla myös miellyttäväluonteinen ja älykäs, nainen josta tykkäisin jotta sua kadehtisin - tosin tässä kohtaa törmään aina tähän ongelmaan, että jos jostakusta pidän tosi paljon en kykene häntä kadehtimaan.
Ylläolevasta on seurauksena se, etten kadehdi muita.
tuota kadehtia. Vaikka olen kyllä huomannut, että useimmilla, joiden elämä ulospäin näyttää kadehtimisen arvoiselta, on kuitenkin erilaisia hankaliakin ongelmia. Esimerkiksi kerran vietin iltaa lapsuudenkaverini kanssa, olemme pitäneet yhteyttä mutta asutaan kaukana toisistamme. Viininjuonnin lomassa juttelimme sitten syvällisempiäkin ongelmistamme. Kaveri sen jälkeen ihmetteli, että on aina kadehtinut mua ja ajatellut, että tosi hyvin pyyhkii (hyvä koulutus, työ, mies ja lapsi on ja kiva talo) enkä ikinä ole tainnut vastoinkäymisiä kohdata. Ei sitten tiennyt miehen uskottomuudesta, mun isän parantumattomasta syövästä tai monista keskenmenoista ja lapsettomuushoidoistani. Ulospäin näytti kyllä mun elämä täysin ongelmattomalta.
ja mielekäs työ, niin ehkä sitten. Jos se puuttuu, niin sitten en kadehdi. Mun elämänlaadun kannalta se on tärkein asia perheen ja terveyden jälkeen.
Ja mulle toi viisi lasta olisi liikaa - pakostakin jo olisi uraa häirinnyt. Mulle tää kolme on just sopiva.
Ja hoikka olen myös.
Mun juttu ei oo noin "pelit ja vempeleet". Arvostan itse ekologista elämäntyyliä ja haluan vain sellaista tavaraa ympärilleni, jota tarvitsemme. Mulle luksusta on asua siellä, missä autoa ei juurikaan tarvitse (joskus tarvii, siksi meillä se kyllä löytyy).
vastoinkäymisiä.
Lapsistani yksi on sairastanut syövän.
Joukkoon mahtuu myös erityislapsi.
Omat vanhempani ovat kuolleet vuoden sisällä.
Avioliittoon mahtuu ylä- ja alamäkiä.
Kaikesta on kuitenkin selvitty ja tullaan selviimään. ap
En mä oikeasti kaipaa kadehdintaa!
Tuli vaan mieleen tosta otsikosta kun joku kadehtii hoikkia naisia.
Niin kauan kun on terveyttä niin kaikki on tosi hyvin, sitä sanon aina lapsille kun elämä heittää haasteilla. ap
En kadehdi sinua. Sinulla on löysä vehje todennäköisesti ja miehelläsi on pikkuinen nakkimakkara housuissa. Ja tuskin aikaa edes seksiin tuon luettelosi perusteella.
En kertakaikkiaan voi kadehtia ketään, jolla on enemmän kuin kaksi lasta.
olisit ikäiseni tai nuorempi eli alle 30 niin kadehtisin. Nyt en kadehdi. Olen kyllä kova kadehtimaan ihmisiä, mutta sellaisia en kadehdi, jotka on paljon vanhempia tai rumempia. Kauniilta ja nuorilta kadehdin muutakin kuin ulkonäköä mutta jostain syystä rumilta ja/tai vanhoilta en kadehdi mitään.
41v yhden lapsen yh ja olisin aina halunnut suuren perheen ja tietysti ehjän sellaisen. Minulla on myös vähänlaisesti kavereita, joita tapaan aika harvoin eli kadehdin myös vilkasta seuraelämääsi. Matkustalla olisi varaa, mutta jotenkin ei niin innosta kahdestaa lapsen kanssa matkustaa.
mua?
Hoikkuus ei ole itseisarvo, mutta jos sinulla on pitkät sääret, niin niitä kadehdin. Niitä kun ei saa kuin syntymälahjaksi.
Viisi lasta - tsiisus. Never. Mieheni on Litmasen mitoissa (sama paino ja pituus) ja on 40+ eli sekin ok.
Ok-talo on suomalaisille joku jumalhahmo. Ostamme hyvältä aluelta Espoosta, jos haluamme.
Me matkustelemme myös ihan riittävästi - mikä on eteläsi? Turkki???
Meilläkin on suhteellisen vilkas sosiaalinen elämä.
Joten pitkät (?) sääresi ovat kyllä ainoa, joka aiheuttaa kateutta.
Mistä tämä (provo) sai alkunsa? Miksi haluat meidän kadehtivan sinua?
Hoikkuus ei ole itseisarvo, mutta jos sinulla on pitkät sääret, niin niitä kadehdin. Niitä kun ei saa kuin syntymälahjaksi.
Viisi lasta - tsiisus. Never. Mieheni on Litmasen mitoissa (sama paino ja pituus) ja on 40+ eli sekin ok.
Ok-talo on suomalaisille joku jumalhahmo. Ostamme hyvältä aluelta Espoosta, jos haluamme.
Me matkustelemme myös ihan riittävästi - mikä on eteläsi? Turkki???
Meilläkin on suhteellisen vilkas sosiaalinen elämä.Joten pitkät (?) sääresi ovat kyllä ainoa, joka aiheuttaa kateutta.
Mistä tämä (provo) sai alkunsa? Miksi haluat meidän kadehtivan sinua?
ihan hauska juttuhan tämä oli ja johan ap. sitä tuossa aiemmin selittelikin.
on rumaa,mutta voin olla iloinen puolestasi!