Mitä mieltä tytölle nimestä Kriska Klaudia?
Kommentit (21)
Kriskasta tulee mieleen hammasraudat ja Klaudiasta klamydia
Kriska Klaudiassa on minusta liikaa k:ta, mutta tämä on vain makuasia..
Ei saatana mikä nimi :DD Kriskasta tulee mieleen hammasraudat ja Klaudiasta klamydia
Kriska ei ole oikein Priska eikä Krista, sitä saa luultavasti olla aina selittämässä ja silti menee väärin.
Kriska ei ole oikein Priska eikä Krista, sitä saa luultavasti olla aina selittämässä ja silti menee väärin.
http://www.ortodoksi.net/index.php/Naisten_nimet_-_I-M
Se on kai ortodoksien kalenterissa oleva nimi
Se on kai ortodoksien kalenterissa oleva nimi
Kun ortodoksien kalenterinimillä on symboliikkansa ja ne on aina jonkun pyhän ihmisen nimiä niin ottaisin selkoa siitä kuka tämä Kriska oikein oli ja mitä hänelle tapahtui. Jotkut niistä marttyyritarinoista on sellaisia että en ehkä haluais niitä assosioituvat omasta lapsestani.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Krishna
Krishna olis vielä parempi. Toinen nimi vois olla kloodia.
onpa kivoja kommentteja nimestäni..!
- Kriska
merkitsee rampaa tai halvaantunutta.
Anna nyt edes Krista. Kriska ei ole mikään nimi, tulee mieleen joku kirskutus ja tyttöparka saa korjailla loppuikänsä että juu, on se Kriska eikä Krista.. Claudia on kiva, Klaudia näyttää tökeröltä eikä koko nimi oikein mielestäni sovi suomalaiselle.
mutta Kriska?! Jos haluat kummallisen nimen, jota monikaan ei ole koskaan kuullut niin ehkä sitten. Mutta kaunis se ei minusta todellakaan ole. Tulee mieleen kuivattu rapea näkkileipä, jossa on reikä keskellä.
Klaudia.. K sopii tietty suomen kieleen mutta enpä tuotakaan ole noin kirjoitettuna koskaan nähnyt.
Klaudikaatio = katkokävely
Ehkä sittenkin C:llä olis parempi?
mä ajattelisin että nimessä on kirjoitusvirhe, ja että siinä pitäisi lukea Krista. Klaudia ihan ok.
vaikka näyttää suomalaistollon mielestä fiinimmältä. Merkitys on silti ihan sama.
mutta sekin on vaikea, laittaisin Krista Klaudia. Tykkään hurjasti molemmista, mutta johtunee siitä, että olen itse toinen noista ja toinen on hyvä tuttuni...
Priska on ihan kiva, samoin Krista. Klaudiakin on hyvä. En ehkä laittaisi ka-päätteistä Kla-alkuisen eteen, ei kuulosta kovin kauniilta. Krista Klaudia olisi ihan toimiva.
aivan kauhea. Onko lasta pakko kiusata erikoisella nimellä, jota joutuu sitten aina tavaamaan ja selittelemään? Mutta sehän se tuntuu olevaan muotia nykyään, että vanhemmat suunnilleen kilpailevat sillä kenen lapsella on oudoin nimi eikä paljon itse lasta ajatella.
mikä ihme nimi Kriska on olevinaan? Tulee mieleen hampaiden kiristely tai kiroilu tai jotain muuta yhtä kaunista..