Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käännytetään sairaalasta kotia takaisin?

Vierailija
29.12.2010 |

Mulla ekalla väittivät ensin, että ei multa mitään lapsivettä ollut tullutkaan. Olisi pitänyt kotiin mennä. No, myöhemmin uusivat testin ja olihan se sitä. Kolmannelta kävin kerran turhaan sairaalassa ja toisellakin kerralla sanottiin, että ei ole vielä oikein käynnistymässä, en kuitenkaan lähtenyt kotiin, vaikka vaikutti, että sinne olisi pitänyt mennä. Saman tien alkoivat supistukset, kun olin jäänyt yksin miehen kanssa johonkin huoneeseen. Kestin niitä aikani ja sitten olikin jo aika pian synnytyksen vuoro eli oli sittenkin synnytys kyseessä, vaikka ei heti sairaalaan tullessa siltä vaikuttanut. Toinen ja kolmas ovat aika nopeasti syntyneet. Toinen vielä niin, että hyvä kun olin synnytyssalissa ja kätilökin just paikalle tuli. Kolmannen kohdalla stressasin niin, ehdinkö ajoissa sairaalaan. Nyt taas jo etukäteen on tunne siitä, että en ole sinne tervetullut, koska en taaskaan tietty ole selkeästi kipeä ja valmis heti synnyttämään, joten samapa kait vaikka syntyy kotona ja sit menee sairaalaan. Jos vaan jään kotiin kipuja odottamaan, en tosiaan tiedä, missä vauva syntyy. Siksi lähtisin ennen tosi kipuja vaikka varmaan taas vaan saan tuntea itseni ei-toivotuksi sinne sairaalaan. Lyhyt matka vielä. JOs olisin rohkeampi, saattaisi halutakin synnyttää kotona, tuntuu niin tylsältä se sairaalaan meno.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suistukset oli napakoita, mutta kestivät vähän aikaa.

Kätilö nauro, että lähehän kuule vielä kotiin kasvattelemaan tuota supistusten määrää.

Sanoin, että en mene! Tää syntyy ihan kohta (5 lapi)

Kätilö väkätti ja väkätti, että no voihan hän katsoo tilanteen.

Tuli kätilöön kiirettä, kun olin täysin auki ja sain seuraavaksi aloitella ponnistusta, että laittaa itä kerkee valmiiks (soitin lähtiessäni 7 minuuttia ennen, eivät olisi "antaneet" TULLA SAIRAALAAN VIELÄ.

10 minuuttia ja vauva oli ulkona.

Vierailija
2/2 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli supistellut säännöllisesti likimain 8 tuntia, mutta koska supparit eivät kestäneet kuin 20 sekuntia enkä kuulemma näyttänyt kipeältä, oltiin minut käännyttämässä pois.

Jep, likka syntyi 15 minuuttia sairaalaan saapumisen jälkeen.

Ja kolmas lapsi oli kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä