Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies alkaa sekoamaan, antakaa vinkkejä, miten edetään

Vierailija
29.12.2010 |

eli suhde on ihan pyllyllään ja mä en todellakaan jaksa korjailla yhtään mitään, olen niiin väsynyt siihen äijään, että olen koko maailmalle vihainen, pojallekin tiuskin (en enää onneksi) mieheen väsymyksen takia..

No eilen ja tänään 1,5 v poika sai raivarin ja yleensä silloin vaan laitetaan sohvalle rauhoitumaan, kuitenkin vieressä, kun muuten tippuu lattialle, mies sitten hoiti eilisen ja tämän päiväisen raivarin ja kun poika potkaisi eilen ja tänään miestä (tottakai se potkaisee kun siinä vieressä on kun toinen raivoaa) mies sitten totesi siihen pojalle "vitun idiootti" tänään ja eilen!

Tänään sitten totesin miehelle että "hyppäää sinä järveen" mies meni nukkumaan...

Vittu mikä spede täytyy sanoa... tekisi mieli huutaa sille, että eihän lapselleen voi noin puhua! olis vaan hypännyt sinne järveen!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kauhean kivalta teidän perhe-elämä. Mitä jos rakastaisit poikaasi jäähyjen sijaan ja juttelisit hänelle? Olisitko itse lapsena tykännyt jäähyistä halien, keskustelun ja rakkauden sijaan?

ihan laitetaan sohvalle kun raivoaa ja potkii, ettei satuta itseään, jos lattialle jättää niin sitten kyllä tulee pipi..

ja seuraavalle... olen kyllä tosissani miettinyt, että lähtisin... mutta kait se on pakko huomenna puhua ja katsoa, miten menee, kun ei ole ennen ollut tuollainen lapselle...

ap

Vierailija
22/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vahva lapsen takia ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, että sillä on paineita, töitä +koulua 3-4 kertaa viikossa ja on mies laihtunutkin todella paljon... olen kyllä antanut sille lepoa ja myös itsekin saanut levätä.. en vaan haluaisi toista hylätä kun nyt tarvitsisi mua, vaikka ei se suhde kiinnostakkaan, niin on se kuitenkin tärkeä...

ap

Vierailija
24/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan näillä tiedoilla lähtisi tekemään minkäännäköistä diagnoosia. Tiuskaisu lapselle tuolla tavalla ei ehkä ole järkevää, mutta ei meillä 3 lapsen kokemuksella ole koskaan tarvinnut vielä 1,5 vuotiasta laittaa jäähylle. Puhumalla on saatu asiat selvitettyä sen ikäisten kanssa. Joten olisikohan noissa teidän kasvausmetodeissa jotain korjaamista. Tai sitten teidän lapsi on tosiaan niin vaikea, että ei ihme että isäkin väsyy. Ja ilmeisesti sinäkin. Suosittelisin nyt ensimmäiseksi että otatte jonkun ulkopuolisen (perheneuvojan tms) avuksi keskusteluihin ja tukailette missä teillä oikein noin pahasti mättää.

Vierailija
25/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelasta sinä ap lapsi ja itsesi- niin se menee

Vierailija
26/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olihan se nyt vähän tyhmää mieheltäsi sanoa noin, mutta kaikki tekee virheitä. Sinunkin kommenttisi "hyppää järveen" oli aika inhottava. Oletko itse sekoamassa ap?

Vierailija
27/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaamasi mukaan miehesi ei ole se joka on sekoamassa ja väsynyt kaikkeen, vaan sinä itse.

Jos mies ei jaksa tai osaa hoitaa lapsen raivaria, hoida se itse. Vai etkö jaksa sitäkään?

Vierailija
28/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nätimmin sanoo niin sitä enemmän se huutaa, joten annetaan vaan olla jos raivoaa, rauhoittuu siitä aika nopeasti kun ei saakkaan huomiota, sitten otan syliin ja ollaan vaan...

niin ja ollaan jo apua pyydetty, neuvolasta... sanottiin, että no se on normaalia olla väsynyt ja lapsella on uhma... jepa jee... no soitin sitten itse perhe-ohjaalalle, kertoi samat jutut mitä itsekin teen, kehui miten hyvin jaksan ja voimia toivotti :D että näin!

ap

Vierailija
29/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaamasi mukaan miehesi ei ole se joka on sekoamassa ja väsynyt kaikkeen, vaan sinä itse. Jos mies ei jaksa tai osaa hoitaa lapsen raivaria, hoida se itse. Vai etkö jaksa sitäkään?

olen aika poikki, mutta jaksan kyllä, kohat alkaa työt jos se vähän "helpottaisi" kun lapsi menee tarhaan ja saa kavereita, siellä se on ainakin ollut aika ihana ja kuuntelee minua ja on ihan erilainen kun kotona...

ap

Vierailija
30/30 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jokin missä lapsi voi rauhassa olla ERISTYKSESSÄ. Kaikki keinot vahingoittaa itseä, materiaa ja toisia on minimoitava.

Ja miehelläsi ei tuon perusteella ole mitään hätää, eikä kyllä sullakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän