Kaikki Kauniit ja rohkeat -jaksot alusta asti nyt nähtävillä Youtubessa!
Muistako vielä värikkään Sally Spectran? Entä juonittelevan Sheilan? Youtubeen on tullut nähtäville kaikki Kauniit ja rohkeat -sarjan jaksot alusta asti. 😃 Hakuun "The Bold and the Beautiful episode 1", niin löytyy. Ihan hauskaa katsella ja verestää muistoja.
Kommentit (18)
Caroline oli taas minun suosikkihahmoni.
Voi hitto. Tuossahan menee 20 vuotta jos meinaa katsoa edes tähän asti tulleet jaksot vaikka katsoisi 10 tuntia vuorokaudessa...
Kesän vasta kyseistä sarjaa ajan kuluksi katsonut. Riitää hyvin katsoa tv realiajassa.Sulatella samalla päivälistä ja sen jälkeen lähteä ulos kävelee yksin 1h. Uni tulee paremmin silloin illalla viimeistän kello 22..Tieto varmaan arvokas niille jotka sitä seuraa tosisan.
Tämä oli mummojen suosikki kun olin aikoinaan harjoittelussa dementikkojen hoivakodissa. Mummot muistivat kuitenkin tulla Kaunareiden aikaan yhteiseen olohuoneen kaltaiseen tilaan katsomaan porukalla Ridgen uusimpia edesottamuksia :D
Sarja koukuttaa ovelalla tavalla: mielenkiintoista asiaa vetkutellaan jaksotolkulla ja aina se siirtyy seuraavaan jaksoon (tai sitä seuraavaan jne.) ennenkuin mitään tapahtuu vai tapahtuuko?
Välillä siirrytään muistelemaan vanhoja (esim. häät tai ekat treffit) ja sitten taas väännetään sitä samaa asiaa.
kumma sarja kun mitä mä oon ymmärtänyt , niin koskaan ei jenkeissä ollut mikään hitti!!.suomessa ja euroopassa tosin aina ollut. jenkeissä varmaan hukkui muiden sarjojen jalkoihin tai sitten laatu ei miellyttäny jenkkejä..ei ihme
Eikös sarja ollut aikanoinaan todella suosittu Suomen lisäksi ainakin Italiassa? Sarjaa on muuten kuvattu Italiassa oikeilla paikoilla ainakin kolme eri kertaa ensin Milanossa, sitten Venetsiassa ja kolmannella kerralla Portofinossa. Useassa sarja on ns. päiväsaippua, jota esitetään päiväsaikaan. Suomessa sarjalla oli suosituimpana aikanaan hyvä ohjelmapaikka alkuillassa. Ruotsissa sarja ei ole ollut suosittu, kuten ei Emmerdalekaan ja näitä sarjoja on esitetty huonoilla ohjelmapaikoilla. Näillä sarjoilla on Ruotsissa eri nimetkin.
Kaunarit tuli tiistai-iltaisin. Lääkärin odotushuoneessa katsoin Kaunareita toissapäivänä ja oli niin kotoisa olo, kun siinä vatvottiin Brooken ja Ridgen häitä, ja Sheilakin juonitteli siellä mukana :D Mikään ei ole muuttunut!
Voi ei mikä käänne. Kuoleeko molemmat, Steffy ja Finn?
Aika monikin katsoo ja kiistelee juonenkäänteistä
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto. Tuossahan menee 20 vuotta jos meinaa katsoa edes tähän asti tulleet jaksot vaikka katsoisi 10 tuntia vuorokaudessa...
🤣 Tää on kyllä paha rasti.
Tämänkö vuoksi joudutaan rakentamaan lisää datakeskuksia kun kiintolevyt siellä täyttyy.
Jos on suomitekstitkin niin mun mummo joutuu varmaan ottamaan nitron :D
Ihmetyttää ne jaksot joissa joku muuttuu yhtäkkiä murhaajaksi. Mitä ihmettä. Tai joku uuni kohtaus. Liikaa alkoholia käsikirjoituksessa?
Hei, mä en ole muuten koskaan nähnyt aloitusjaksoa, vois kattoa 😁 Enkä niitä vanhimpia ole muutenkaan katsonut, synnyin 1989.
90-luvulla sarjaa katsoivat kaikki. Muistan, kun tähdet tulivat käymään Suomessa. 😎👍